2016-12-16 16:17
Największa głupot brać najniższą ofertę w Tczewie jest komunikacja właśnie najtańsza cena była głównym piorytetem Jest syf ,kiła i mogiła,autobusy stare kopcące graty śmierdzi ,jeżdżą jak chcą ,teraz kierowców brak bo
Największa głupot brać najniższą ofertę w Tczewie jest komunikacja właśnie najtańsza cena była głównym piorytetem Jest syf ,kiła i mogiła,autobusy stare kopcące graty śmierdzi ,jeżdżą jak chcą ,teraz kierowców brak bo kto chce pracować za 1850 zł odpowiedzialna praca i użeranie z głupimi pasażerami.
Najlepsze to że policja wszystkich kontroluje a Meteora od lat nigdy ,bo jak można kontrolować wybór prezydenta od razu byłby przegrany i pozabierane 90 % dowodów.
2016-12-16 16:18
Jakie konsorcjum PKS gdansk\gryf?.przecież to tasama firma .współczucia jak wygrają .będą składać ,1woz z trzech strzech uzywek aby roczniki się starały albo będą przebijac blachy.kotecki cwany lis .tam już dawno policja powinna zajrzeć.bo Gryf to chyba najwieksza firma co robi przekręty
2016-12-17 11:13
A widziałeś autobusy PKSu jeżdżące do Pruszcza? Przecież to nówki są.
2016-12-16 16:22
No to będzie niezła jazda, starych autobusów nie ma się co obawiać bo muszą zlecenie zrealizować fabrycznie nowymi, poczytajcie SIWZ. Szkoda tylko że to firma z południa polski i może być różnie, może nie znajdzie tylu
No to będzie niezła jazda, starych autobusów nie ma się co obawiać bo muszą zlecenie zrealizować fabrycznie nowymi, poczytajcie SIWZ. Szkoda tylko że to firma z południa polski i może być różnie, może nie znajdzie tylu kierowców w gdańsku i sama się wyeliminuje. Pamiętam jak kiedyś zaczynał PKS Gdańsk na liniach do pruszcza i pierwszy miesiąc to był horror.
2016-12-16 17:35
Teraz PKS który obsługuje pruszczańskie linie jest naprawdę w porządku. Nie ma się do czego przyczepić, autobusy są zwykle punktualne, czysto, jest ok.
2016-12-18 00:34
Busy z fabryki Ursusa też będą nowe. Trzy takie jeżdżą między sopotem a gdynią.
2016-12-18 10:44
Ciekaw jaki głupi kierowca będzie jeździł za 1500 zł miesięcznie niech jeździ sam szef bp parodia
2016-12-16 16:30
Ciekawe kto obsłuży te linie od stycznia 2017, bo w przetargu był zapis o 8 miesiącach od dnia podpisania nowej umowy, a obecne wygasają za dwa tygodnie.
2016-12-16 17:18
Niech powie kierowca autobusu zkm ile sie u Was zarabia na godzine na reke?
z góry dzieki
2016-12-16 17:23
Przykładowo 13.50
2016-12-16 17:38
Jeżdże na linii 111 koło Rzeźnickiej.
2016-12-16 21:52
3300 na rekę po 30 latach pracy . W tym 800 pln na wysługę . D...nie urywa .
2016-12-17 10:52
Wypłata między 2,300 a 3,300 zł na rękę. Ale to i tak nie adekwatna kwota do wykonywanych obowiązków.
2016-12-16 17:19
Ciekawe,czym ten "BP Tour" chce jeździć w sieci ZTM Gdańsk.Firma "BP Tour" posiada kilka autokarów wysokopokładowych dalekobieżnych, a większość taboru stanowią 18 miejscowe busy typu VW Sprinter i podobne.
2016-12-16 17:51
muszą być wozy z 2016 roku co najmniej
2016-12-16 18:20
Taki autobus miejski kosztuje ok 1mln PLN,a do obsługi linii podmiejskich ZTM Gdańsk trzeba pewnie z 15 wozów,więc 15 baniek do wydania,a poza tym autobusów nie kupuje się ze składu,tylko zamawia indywidualnie,więc ich
Taki autobus miejski kosztuje ok 1mln PLN,a do obsługi linii podmiejskich ZTM Gdańsk trzeba pewnie z 15 wozów,więc 15 baniek do wydania,a poza tym autobusów nie kupuje się ze składu,tylko zamawia indywidualnie,więc ich wprowadzenie na trasy trochę trwa.Nie sądzę by BP Tour był w stanie wprowadzić normalne autobusy miejskie z 2016 roku szybko.Chyba w Gdańsku w regularnej komunikacji miejskiej po raz pierwszy pojawią się busy typu Sprinter
2016-12-16 18:27
ludzie czytajcie ze zrozumieniem, 35 nowych autobusów przegubowych i krótszych z najmniej 2016 roku. Jak tego nie spełnią to nie będą obsługiwać tych linii.
W sumie sporo osób na to liczy że nie kupią 35 wozów (tylko bez sensu startowali w przetargu), ja też bym wolał żeby to PKS Gdańsk nadal te linie obsługiwał :-)
2016-12-16 22:43
Proszę niech Pan się zapozna z obsługą linii miejskich w Lublinie to znajdzie Pan odpowiedź. Jestem z Gdańska, mieszkam w Jankowie a BP TOUR nie są ogórkami na rynku linii miejskich .pzdr.
2016-12-17 10:16
W Lublinie nie BP T
2016-12-17 10:20
W Lublinie BP Tour nie obsługuje linii miejskich. Został odrzucony z powodu braków formalnych (nie spełnił wszystkich wymogów przetargu).
W Gdańsku może być podobnie. A wtedy następny jest Kłosok w konsorcjum z A1. Patrząc jak działa komunikacja na Śląsku, też nie ma się z czego cieszyć.
2016-12-17 19:55
a co ma do tego lublin, jak bt tour nie będzie miał kierowców i autobusów to wyjazd nie dostanie umowy :-)
2016-12-16 17:22
Z nimi się już żegnamy
2016-12-16 17:35
NIE CHCEMY WARBUSA!!!! JEGO TABOR TO PORAŻKA!!! Ciągle rozklekotane autobusy - niby nowe, a tak naprawdę ich stan woła o pomstę do nieba.
2016-12-16 17:45
bo ta firma nie ma bazy z prawdziwego zdarzenia nie mają te auta należytego serwisu są zajechane bo jeżdżą okrągły tydzień często po ileś dni z przepalonymi żarówkami bo nie robią oc po każdym dniu jak to robią firmy które ze swoje usługi chcą trochę więcej kasy
2016-12-16 18:10
Warbus nawet nie ma kanału! Namiot do naprawy autobusu to chyba nie tędy droga!
2016-12-16 19:49
Nie chcemy??
Wracamy do czasów gdy jednostka wypowiadała się w imieniu reszty.
Chyba że Pan/Pani ma rozdwojenie jaźni.
Autobusy jeżdżą już parę ładnych lat niezależnie od pogody.
Na pewno innych przewoźników będą wiecznie młode i zadbane.
2016-12-17 00:11
jak się nie ma klapek na oczach i się porówna np wozy Gryfa na linii Z a te trupy niby nowsze rocznikowo co Warbus puszcza na 171 to chyba różnicę widać gołym okiem?Zdarza mi sie jechać Solarisami na 171 i jak człowiek
jak się nie ma klapek na oczach i się porówna np wozy Gryfa na linii Z a te trupy niby nowsze rocznikowo co Warbus puszcza na 171 to chyba różnicę widać gołym okiem?Zdarza mi sie jechać Solarisami na 171 i jak człowiek tam wchodzi to ma wrażenie że ten pojazd ma nie 7 lat tylko z 18-20 takie to jest wszystko brudne dobite trzeszczące.Po tylu latach codziennego zarzynania wypadałoby wóz wysłać na lakierkę i czyszczenie wnętrza wymianę tapicerki żeby to jakoś wyglądało. Na liniach jeżdżących po Gdańsku i Sopocie to te Mazy czy Solbusy to też katastrofa na kołach
2016-12-16 18:18
Najtańsza firma ma fatalną opinię. Wpiszcie w internecie BP Tour opinię.
Źle się stało. Ale tak to jest jak jedynym kryterium wyboru jest cena.
2016-12-16 19:02
Ale będzie jazda bez trzymanki,jak oni chcą to ogarnąć w dwa tygodnie skoro nie mają autobusów kierowców i zaplecza. Od 1.1.17 do Pruszcza z buta :-) Kto w ogóle robi przetarg na taką usługę 2 tygodnie przed startem,ktoś tu pomylił ch.j z ogorkiem :-)
2016-12-16 19:36
zwycięzca, miejmy nadzieję nie Bełżyce, będzie miała na to 8 miesięcy. Ciekawe tylko kto od stycznia będzie jeździł, chyba ZTM dogadał się z PKS Gdańsk i będą nadal jeździli
2016-12-17 00:16
albo wypożyczone trupy tak jak warbus uskuteczniał w 2009 roku z kierowcami którzy nie znają taryf ani tras a na wyświetlaczu pusto tylko kartka z numerem linii za szybą
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.