Opinie (148)

  • Bretowo jakie piekne zdjecie same ach,ech_a teraz syf kila i mogila.Smrod moczu i postawione stolce,bo ktos zza biurka uklada tak rozklady ze postoje po 4minuty na krancowce,a dyspozytornia z wezlem sanitarnym jest na dole calego kompleksu,wiec nikt tam nie schodzi tylko znaczy teren za wozem i z powrotem kita w trase...

    • 20 2

  • (3)

    Gdańsk był pięknym miastem dopóki nie przyszli Rosjanie z Polakami i go nie zniszczyli, a potem zeszpecili.

    • 18 7

    • Lecz się na nogi bo na głowę zapóźno.

      • 3 10

    • (1)

      trzeba było nie napadać na Polskę
      i tak dobrze, że nie jest teraz dzielńicą Gdyni

      ocalal osobno tylko dzięki nielicznym przedwojennym gdańskim Polakom

      • 7 1

      • Aha, czyli to wina Niemców, że Polacy nie mają gustu?

        • 0 4

  • tramwaj jest najlepszy (1)

    bo korki go nie dotycz

    • 9 0

    • tu i ówdzie tkwi w korkach,
      i wolniejszy niż metro
      za to gęściej ma przystanki
      i widać świat dookoła

      • 2 1

  • Żal po alei (1)

    Z żalem i zadumą ogląda się dziś przedwojenne zdjęcie Al. Zwycięstwa.Ile tam zieleni!!!. Dlaczego dziś nie dosadza się drzew? Aleja to zabytek na skalę europejską, ocalały po wojnie. Może warto o nią zadbać

    • 18 2

    • To nie jest przedwojenne zdjęcie Al. Zwycięstwa tylko wojenne zdjęcie Adolf Hitler Alee.

      • 5 0

  • Współczesne tramwaje są najładniejsze i... najbardziej awaryjne, w calej historii Gdańska

    Taka prawda, niestety...

    • 8 2

  • "aby ułatwić naprawy pojazdów, zapada decyzja o pełnej unifikacji taboru. W ten sposób Gdańsk wymienia się z Krakowem wszystkimi wagonami 102N(a) na taką samą liczbę "stopiątek"."

    a obecny trynd

    "aby ułatwić naprawy pojazdów, zapada decyzja o pełnej unifikacji taboru. W ten sposób Gdańsk wymienia się z Krakowem wszystkimi wagonami 102N(a) na taką samą liczbę "stopiątek"."

    a obecny trynd trójmiejskiej komunikacji publicznej, nie tylko tramwajowej, widać to zwł w SKM, jest żeby nie bylo dwóch identycznych pojazdów, mnogość taryf, wielość zarządów i ogólny rozpirz. niewazne że koszt dużo większy, za to można poupychać nieudaczników ze swych rodzin, partii itp

    • 7 3

  • A dzisiaj co kawałem przesiadki, tramwaje bez ogrzewania, w Dortmundach nikt nie pomyślał o poręczach dla stojących, smród, brud i opóźnienia i ciągłe awarie.

    • 5 4

  • (4)

    Szanowni motorniczowie jadący Pesami pozwalają sobie na zbyt wiele.

    Ostatnio wstając z siedzenia w Pesie zaryłam brzuchem w poręcz, bo motorniczy postanowił z ułańską fantazją zajechać na przystanek końcowy

    Szanowni motorniczowie jadący Pesami pozwalają sobie na zbyt wiele.

    Ostatnio wstając z siedzenia w Pesie zaryłam brzuchem w poręcz, bo motorniczy postanowił z ułańską fantazją zajechać na przystanek końcowy linii 2 - tj. Łostowice Świętokrzyska. Pojazdem zarzuciło a ja wylądowałam na poręczy.

    Dobrze, że skończyło się tylko na siniaku.

    • 4 11

    • Może sarna albo dzik wybiegł na tory.

      • 2 1

    • Ale oni często z sporym impetem ruszają albo zatrzymują się na przystanku (2)

      Cudem jeszcze nie było chyba jakiegoś wypadku z udziałem starszej osoby.

      • 1 1

      • (1)

        Za przystankiem Odrzańska zaczyna się zabawa w Fast&Furious. Często jeżdżę linią nr 2 i zastanawiam się nieraz czy dotrę w całości na końcowy.

        • 1 1

        • Ale to samo jest nie tylko na linii nr 2. Na Alei Zwycięstwa cześć motorniczych uskutecznia to samo

          Z przystanku ostro i ostre hamowanie na przystanku, chyba że akurat coś stoi już lub muszą się wcześniej na światłach zatrzymać. Zakręt na Rondzie Ofiar Katynia w kierunku Dworca to często niemal kolejka górska, bo z taką prędkością przez niego lecą że mam wrażenie, że tramwaj wyleci z szyn.

          • 0 1

  • Ciekawy artykuł.

    • 5 2

  • A ja codziennie do pracy dojeżdżam DWÓJKĄ

    Do pracy dojeżdżam na czas.
    Bilet miesięczny i 3o dniowy mógłby być tańszy. Jednorazowy też.
    Mniej byłoby gapowiczów!!!!

    • 7 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.