2015-03-23 09:40
2015-03-23 09:51
2015-03-23 09:44
przez Państwo Polskie, tak jak teraz - wszystko na to wskazuje - DCT jest dotowany przez państwowy Zarząd Portu w Gdańsku?
2015-03-23 09:52
2015-03-23 15:15
2015-03-23 10:19
Porównajcie stawki portu Gdańsk dla dużych kontenerowców z innymi portami. Dane są dostępne na ich stronach.
A g*wniarskie ćwierknięcia w stylu "zapomiałeś o lekach" mogą sobie pisać ludzie nie mający nic merytorycznego do powiedzenia, czyli przyszli beneficjenci układu ZMPG - DCT - Maersk, czyli bezrobotni.
2015-03-23 17:51
2015-03-23 19:20
z perspektywy portu sprawa jest jasna - powyżej 6 tys. TEU kasa z odpraw pudełek wynagradza straty z powodu "rabatu" na obsługę. Koszty portu nie rosną zresztą trzykrotnie przy trzykrotnie większym statku.
2015-03-23 20:36
Bo niby z kim Gdańsk konkuruje o 6 tys. TEU + ? Jakie to ma uzasadnienie ekonomiczne?
2015-03-23 21:51
2015-03-23 09:50
Tak właśnie będzie jeżeli łaterfronty będą ważniejsze niż port
2015-03-23 09:59
2015-03-23 10:38
port w Gdyni musi myslec o podobnym planie rozwoju - wyjsciu na morze. port w obecnym ksztalcie dusi ( doslownie .... ) miasto. jak nic sie w porcie nie zmieni - to juz nie tak dlugo padnie w konkurencji z Gdanskiem.
2015-03-23 10:43
Port jest duszony przez miasto!
2015-03-23 12:13
zarzad nie ma zielonego pojecia i pomyslow na rozwoj portu w Gdyni. Port dusi miasto - z jednej strony smrodem jaki z portu sie dobywa a z drugiej strony blokujac najbardziej atrakcyjne tereny na rozwoj miasta. Port nie
zarzad nie ma zielonego pojecia i pomyslow na rozwoj portu w Gdyni. Port dusi miasto - z jednej strony smrodem jaki z portu sie dobywa a z drugiej strony blokujac najbardziej atrakcyjne tereny na rozwoj miasta. Port nie ma rezerw terenu na rozwoj - powinien wlasnie myslec o wyjsciu w morze - budowie portu zewnetrznego. Pod obecnym zarzadem port w Gdyni schodzi na psy - wystarczy przejechac sie w okolice nowego muzeum emigracji - chmury pylu weglowego, fruwajace w powietrzu folie i smieci, wielkie haldy zlomu i wszechobecny syf i smrod..... ogolnie dramat.
2015-03-23 12:21
pewnie miasto Gdynia zasmradza także PORT. Że tacy nieudacznicy w tym gdyńskim porcie nawet skopiować dobrych gdańskich praktyk rozwojowych nie potrafią?
Sam już im to piszę od dziesięcioleci, a oni nawet
pewnie miasto Gdynia zasmradza także PORT. Że tacy nieudacznicy w tym gdyńskim porcie nawet skopiować dobrych gdańskich praktyk rozwojowych nie potrafią?
Sam już im to piszę od dziesięcioleci, a oni nawet przeczytać nie potrafią, a co tu mówić o wdrożeniu?
Najchętniej na gdyńskiej plaży usypaliby z biomasy (od czarnego luda) drugą, ale nie Kamienną lecz SMRODLIWĄ Górę :)))
2015-03-23 09:51
Kibicuję nowej europejskiej metropolii.
2015-03-23 09:57
Port w Gdańsku jak konkurencja - DOBRZE!
Mam nadzieję, że przy finiszu prac komisja europejska zabroni wpłynięcia nawet holownika, wszelkich napraw. Niech stoi i niszczeje
2015-03-23 10:05
2015-03-23 10:06
Jest zasadnicza różnica w tych dwóch sprawach. W gdyńskie lotnisko zostały zainwestowane pieniądze budżetowe samorządu, a projektowana rozbudowa portu gdańskiego ma być sfinansowana ze środków prywatnych.
2015-03-23 13:39
Prywatne firmy zatrudnia do portu chińczyków, filipińczyków itd
2015-03-23 09:58
120 ha Budyń będzie mógł opchnąć deweloperom...
2015-03-23 14:19
Miasto zarobi, powstaną nowe tereny mieszkalne dla odmiany nie w okolicach juz zapchanych dzielnic południowych, itd.
A co ma odłogiem leżeć?
2015-03-23 10:09
To w takim razie po co na Westerplatte przeprowadzana jest rewaloryzacja, umocniono brzegi, zrobili "nadmorską promenadę", a w planach mają jeszcze inne bajery, skoro za jakiś czas to szlag trafi i trzeba będzie wszystko rozbierać?
2015-03-23 10:17
2015-03-23 10:11
"...rozwój portu w kierunku ujścia Wisły..." - zaorać resztę najpiękniejszej plaży w Trójmieście?
panie Bojanowski - walnij pan się w czerep,
trzeba wykorzystać obecny potencjał Portu Północnego, DCT bo tam są rezerwy,
potem dopiero z motyką na słońce ...
2015-03-23 10:25
Turystyka jest również ważnym elementem gospodarki Gdańska. Jeżeli ''pusty'' port zajmie kolejne tereny na Stogach to zniszczy najładniejszą plażę w Gdańsku. Lepiej niech się zajmie rozpadającymi sie nabrzeżami i tzw.
Turystyka jest również ważnym elementem gospodarki Gdańska. Jeżeli ''pusty'' port zajmie kolejne tereny na Stogach to zniszczy najładniejszą plażę w Gdańsku. Lepiej niech się zajmie rozpadającymi sie nabrzeżami i tzw. Terminalem Promowym Westerplatte. Kiedy ostatni raz zawinął tam jakikolwiek prom? Acha, przecież pływała tam Bożenka i chyba co jakiś czas zawija Roma .
2015-03-23 10:26
portal logistyka morska pl, artykuł "ile armatorzy płacą portom" (2 części)
2015-03-23 11:17
2015-03-23 11:30
2015-03-23 11:48
2015-03-23 15:14
2015-03-23 17:50
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.