Opinie (92) ponad 10 zablokowanych

  • Tak powinny wygladac artykuly sponsorowane, brawo! (2)

    • 8 1

    • 900 USD - ciekawe... (1)

      Armator zażądał od jednego z odbiorcy 125 tys USD za kontener z towarem wartości 110 tys USD...Hestia tutaj pojechała - 900 USD :) LOL

      • 1 0

      • bo widac taki miala udzial w ryzyku, poza tym jak wiekszosc nie masz pojecia, ze

        firmy ubezpieczeniowe tez sie ubezpieczaja. Slowo klucz to reasekuracja.
        Na pohybel komentujacym glabom!

        • 2 1

  • a to nie jest okręt Hillary Clinton? Zobaczcie na jutubie na kanał Hanna Kazahari,mówi ona,że (1)

    tam są przemycane dzieci na organy i na składanie ofiar z nich...

    • 1 1

    • dobry żarcik, ale mało kto tu rozumie ironię

      • 0 0

  • jaki Ever Given ? kogo to ?? skoro Ever Green zapchal Suez. (1)

    to tak jakby wlasciciele 126p dostali kase bo sie ferrari rozwalil

    • 0 3

    • Ever Given

      Ever Given to nazwa własna statku , a Evergreen to nazwa firmy Transportowej (Tajwańskiej) pod szyldem której pływa ten statek . A właścicielem jest japońska firma Shoei Kisen Kaisha zależna od Imabari Shipbuilding . Zarejstrowany W Panamie

      • 0 0

  • HEstia a inne TUiR

    Z moich doświadczeń wynika, iż Hestia jest najgorszym we współpracy towarzystwem. Pamiętam słynne tsunami w 2004 roku, gdzie Warta/Allianz wypłacali cargo od ręki, z Hestią trzeba było się sądzić. Masakra. Pierwsi do brania kasy, ostatni do wypłaty odszkodowań.

    • 9 1

  • Współczuję klientom tej firmy

    składki im wzrosną drastycznie.

    • 4 0

  • no

    i znowu wzrosnie oc

    • 1 0

  • Hhhaaa. W Kanadzie Ergo wyplacila 900 dolarow

    Z 3 mln odszkodowania. No to stratni byli jak ch...

    • 0 0

  • Czytajcie tekst i wtedy wyciągajcie wnioski! "Skoro na statku znajdują się towary ubezpieczone przez Ergo Hestię, to pokryjemy koszty ratowania mienia należącego do naszych klientów", a jaki to koszt będzie to jeszcze ustalają. Nie wiem skąd wzięło się to 900. Mam wrażenie, że ktoś tak sobie napisał i reszta go głupio powiela?

    • 3 2

  • W kanale na każdym statku jest obowiązkowo pilot

    za którego słono się płaci. A na pogodę mocnych nie ma. Nagły silny powiew wiatru na taką powierzchnię może zepchnąć z kursu. A tam wąsko i o żadnym manewrze mowy nie ma.

    • 3 0

  • na logikę

    przecież skoro dyszpastera wybiera właściciel statku to wybiorą tak by było im to na rękę. ciężko przewidzieć jak to będzie dla Hestii, ale przy takim biznesie raczej obie strony się dogadają tak jak zawsze przy takiej skali biznesu.

    • 7 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.