2020-05-26 21:58
Opinia wyróżniona
Ulica Ku Ujściu. Da się... Ile tam aut na godzinę przejeżdża? Nikt nie wątpi w to, że wielokrotnie mniej niż na Oruni na Dworcowej i Sandomierskiej. Szlabany zamknięte połowę dnia. Dla każdego: karetek, kierowców, rowerzystów, pieszych...
2020-07-13 12:22
Orunia za mało głosowała na Trzaskowskiego, na pewno by to załatwił...
2020-05-27 02:54
Ul. Reja od strony ul. Hallera do ul. Marynarki Polskiej powinna z powrotem być przejezdna dla pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 tony jak do roku 1970 aby umożliwić znacznie szybsze dojazdy do zakładów pracy z
Ul. Reja od strony ul. Hallera do ul. Marynarki Polskiej powinna z powrotem być przejezdna dla pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5 tony jak do roku 1970 aby umożliwić znacznie szybsze dojazdy do zakładów pracy z dzielnic mieszkalnych i nieco odciążyć węzeł Kliniczna. Po ulewach jak jest zalany przejazd kliniczna przez 2-3 dni to trzeba jechać do centrum Gdańska aby przedostać się przez mało uczęszczany obecnie jeden tor PKP z Gdańska do Nowego Portu. Wprawdzie jest durny przepis o 3 km odległości ale kiedy budowano do 1970 roku węzeł Kliniczna ,jeździło tam wiele pociągów towarowych do Portu i kolejka Gdańsk Nowy Port. Znam to z autopsji z tamtych lat bo mieszkałem od 1952 na ul. Dzielnej a potem pracowałem przez 50 lat w Zakładach przy ul. Marynarki Polskiej od 1962 roku. Ten przejazd trzeba przywrócić co usprawniłoby poruszanie się w tych okolicach. A swoją drogą dlaczego nie ma tam przystanku skm reja na trasie do Nowego Portu zamiast nieużywany od lat Gdańsk Nowe Szkoty koło Politechniki? Rozwój dzielnic mieszkaniowych w okolicach Stadionu i miejsc pracy w Oliwie powinien wymusić reaktywację SKM skierowaną wzdłuż Al. Macieja Płażyńskiego na lewo, Czarny Dwór dalej tunelem pod ul. Kołobrzeską z przystankiem podziemnym koło Hali Olivia dla Centrum Biznesu i Uniwersytetu dalej pod Jana Bażyńskiego w kierunku ul. Polanki i pod wzgórzami morenowymi do ul. Jaśkowa Dolina oraz dalej aby powiązać osiedla mieszkaniowe na Wyżynie południowej Gdańska z kierunkami największych przepływów masowych mieszkańców i pracowników oraz studentów. Jest nad czym szybko oraz perspektywicznie myśleć nad usprawnieniami małymi oraz przyszłościowymi dla tęgich głów jakich przez stulecia w Gdańsku nie brakowało i sprawnej realizacji nowatorskich rozwiązań z najwyższej półki wiedzy technicznej i krajobrazowej.
2020-05-27 06:38
nima kasy na takie rarytasy.
2020-05-27 06:07
... Są cichsze niż gdańskie tramwaje?
2020-05-27 06:20
I co z Pucką w Gdyni.
2020-05-27 07:25
miasta dziwnego
2020-05-27 09:48
Gdzie rewitalizacja linii 229 z Pruszcza do Starej Piły?
Ukłony dla kierowców robicie?
2020-05-27 12:32
Mam w domu małego maniaka kolejowego, więc często się poruszamy po terenach okołokolejowych, do tego korzystam z tej ulicy i powiem, że w układzie "koszt-efekt" na inwestycja jest bez sensu.
Raz, że poziom ruchu na
Mam w domu małego maniaka kolejowego, więc często się poruszamy po terenach okołokolejowych, do tego korzystam z tej ulicy i powiem, że w układzie "koszt-efekt" na inwestycja jest bez sensu.
Raz, że poziom ruchu na tej bocznicy nie jest jakoś specjalnie duży, także ulica Ku Ujściu stanowi boczny ciąg komunikacyjny. Kłania się tu więc porządny przejazd, a nie kosztowny wiadukt.
Co więcej - ulica ta stanowi objazd w przypadku korków na Sucharskiego - więc budowa wiaduktu tym bardziej może nasilić ruch samochodów tamtędy.
Ale z drugiej strony - to inwestycja w stylu plk sa. tak samo jak zamiast odtwarzać boczne linie kolejowe z pewnymi ograniczeniami, to od razu chcą się bawić w budowanie skomputeryzowanych linii na 120 km (bo przecież będą to budować nie za swoje, a za pieniądze rządowe i samorządów)
2020-05-28 08:10
A co z przejazdami na Oruni?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.