Opinie (126) 4 zablokowane

  • OPAT! (3)

    OPAT jest najwazniejszy!

    • 6 5

    • (1)

      dla gdyni wazna jest droga czerwona, od obwodnicy do portu, tiry nie niszczylyby estakady

      • 2 0

      • praktycznie jest to synonim

        Bo obie trasy uzależnione są od bezkolizyjnych przejazdów kolejowych.
        Najważniejszy to w osi Północna - Południowa - przedłużenie obwodnicy i dalej przez torowiska portowe.
        Potem to już lajcik, na prawo do portu, na lewo na plazę...
        Miasto nich sobie ogarnie Hutniczą i Pucką...

        • 1 0

    • Dla kogo? Zapomnij o tym OPAT. Może, kiedyś...

      • 3 0

  • budżet zapięty

    a nie wiemy za ile pójdzie ziemia?
    Ciekawy sposób budżetowania.

    • 4 1

  • zawrotne tempo

    Ale się z tym pier.........

    • 4 1

  • Nie znam nikogo, kto byłby zadowolony ...

    Parę razy korzystałem z usług rzeczoznawcy majatkowego. Jego wycena jest zalezna od zleceniodawcy. Maja swoje przeliczniki, wytyczne no i pewien margines. Sad nigdy nie bierze pod uwagę wyceny innej niz ta przedstawiona

    Parę razy korzystałem z usług rzeczoznawcy majatkowego. Jego wycena jest zalezna od zleceniodawcy. Maja swoje przeliczniki, wytyczne no i pewien margines. Sad nigdy nie bierze pod uwagę wyceny innej niz ta przedstawiona prze biegłego sadowego. niektórzy robia to łebkach. Aby podwazyc opinię biegłego rzeczoznawcy nie wystarczy opinia innego biegłego rzeczoznawcy, zresztą jest to grono zamkniete. Współczuję tym właścicielom gruntów. Na wolnym rynku uzyskaliby wyższą cenę. Towar jest wart tyle ile klient chce zapłacić, a nie tyle ile rzeczoznawca wyliczył. Zawsze wycena sprzedajacego (ale tu nie będzie typowej sprzedaży) bedzie wyższa niż wycena kupującego (tu przeciez nie bedzie typowego kupna)

    • 6 0

  • Najważniejsze żeby do Bożegopola

    powstał odcinek. Omijamy Rumię, Redę, Wejherowo i dalej miejscowości za nimi. To będzie godzina do przodu w godzinach szczytu.

    • 7 1

  • hehe, oszacują wartości po kosztach chyba.

    mam nadzieję, że ludki będą się odwoływać.

    • 3 2

  • koszt

    37,5 mln za kilometr to normalna cena?

    • 0 2

  • Bez sensu - mozna

    to było połączyć z obwodnicą Żukowa jak zakładano od samego początku. Ale chojna zmiana widocznie ma swoje koncepcje. Kolejne dyrektory za 65 tysia wiedzą lepiej

    • 3 6

  • Kaszubska??? Serio???? (3)

    Czy wszystko musi się nazywać Kaszubskie?????!!!! Wymiotować się już chce.

    • 6 9

    • (2)

      A szanowny kolega to skąd?
      Z Koziej Wólki?
      Nie przepraszam pewnie ze stolicy Kaszub - z Gdańska (uzurpatorzy)

      • 3 0

      • Z Mazur xD (1)

        Poza tym, Gdańsk jest taką stolicą Kaszub jak Pekin Grenlandii xD

        • 1 0

        • Sorki, ale dla ciebie nie nazwiemy trasy mazurską.

          • 1 0

  • Wejherowo 50 000 mieszkańców jak maja dojechać do Trasy Kaszubskiej ??

    Trasa Wejherowo Szemud to wąska jezdnia i setki drzew w pasie drogowym. Ruch będzie ogromny na tym odcinku i zadnych prac aby poszerzyć jezdnie wyciąć drzewa nie widać. Węzeł w Szemudzie to najszybszy dojazd.

    Trasa Wejherowo Szemud to wąska jezdnia i setki drzew w pasie drogowym. Ruch będzie ogromny na tym odcinku i zadnych prac aby poszerzyć jezdnie wyciąć drzewa nie widać. Węzeł w Szemudzie to najszybszy dojazd.
    Drugi najbliższy Węzeł w Luzinie to totalna pomyłka, wieś zostanie zablokowana przez pojazdy jadace do i zjezdzajace z Trasy Kaszubskiej .

    • 2 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.