Opinie (44) 3 zablokowane

  • To jest przysłowiowy "pikuś", ale obejrzyjcie koszyki w biedrze (1)

    te plastikowe. W dużych marketach, druciaki stojąc wpół na deszczu jeszcze może jakoś się "samoczyszczą', ale w takich małych markecikach to jest dramat...

    • 13 1

    • Bądź na tak

      Powiedz yes, uśmiechnij się, będzie dobrze
      Trochę dystansu Marjolka

      • 1 2

  • Zawsze bjore Ubera

    • 1 11

  • klituś bajduś

    • 2 1

  • (2)

     "Na tę chwilę pilotażowo wyposaży kilka aut w środki dezynfekujące. Jeśli rozwiązanie zda egzamin, zostanie wdrożone w pozostałych pojazdach floty - dodaje Paweł Błaszczak prezes spółki".

    Przecież to się nie uda w Polsce. Polacy cwaniacy wezmą sobie te środki do dezynfekcji.

    • 22 2

    • (1)

      no i "kilka aut" z floty kilkuset/kilku tysięcy to są półśrodki...

      • 2 0

      • No, własnie najpierw patrzą, czy te kilka nie zniknie.

        Niestety, lata Januszowania wychodzą...

        • 3 0

  • (1)

    ludzie kurde po raz kolejny tu pisze , opamietajcie sie d**ile! nikt nie bedzie robić dezynfekcji aut bo nikog na to nie stać, nie ma na to czasu i ludzi! co wy chcecie zeby przy kazdym aucie czekal czlowiek ktory bedzie

    ludzie kurde po raz kolejny tu pisze , opamietajcie sie d**ile! nikt nie bedzie robić dezynfekcji aut bo nikog na to nie stać, nie ma na to czasu i ludzi! co wy chcecie zeby przy kazdym aucie czekal czlowiek ktory bedzie wszystko czyscil? raz jest zrobione na pokaz, zeby wszyscy wiedzieli ze czyszcza bo inaczej zrezygnujecie i nie bedziecie jezdzic a wtedy dla firmy to bedzie strata finansowa, a auta trzeba oplacac.

    zacznijcie uzywac mozgu a nie tylko o makaronach myslicie i papierze.

    • 20 6

    • No nie do konca tak jest jak piszesz

      Dzis osobiscie wiedzialam jak pravownik Mii na jednej ze stacji czyscil auto w ten sposób.

      • 1 1

  • 4mobilti

    To pomylka. Nie mozna sie zalogowac ciagle problemy z apka. Panie ktory tam zarzadza poczytaj pan opinie w necie. Albo firma chce zarabiac albo nie. Bo czekanie i firmowa spychologia ze nie mozna naprawic bledu a platnosci ktore nie przechodza zwalanie na klienta by zalatwil to u siebie w banku to zly znak

    • 18 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.