2021-06-02 13:27
2021-06-02 15:04
Z medycznego punktu widzenia, nie jest to mozliwe. Chyba ze w swiecie objawow wytworczych.
2021-06-02 13:46
Czyli niezaszczepieni to młodzież do lat 17 . ???
2021-06-02 14:10
2021-06-02 14:13
Zaszczepionych jest 233 tys
2021-06-02 13:59
Ale dopiero, gdy skończy się ostatnia faza badań nad tymi szczepionkami, czyli jak informuje np. Pfizer - w 2023 roku. Do tego czasu zamierzam obserwować ludzi, którzy biorą udział w tym eksperymencie medycznym , bo z
Ale dopiero, gdy skończy się ostatnia faza badań nad tymi szczepionkami, czyli jak informuje np. Pfizer - w 2023 roku. Do tego czasu zamierzam obserwować ludzi, którzy biorą udział w tym eksperymencie medycznym , bo z punktu widzenia prawnego, a także medycznego, jest to właśnie eksperyment - szczepionki zostały dopuszczone do użytku na ludziach warunkowo na okres jednego roku.
2021-06-02 14:44
2021-06-02 14:56
ale nie ma co się obrażać na rzeczywistość.
2021-06-02 14:57
2021-06-02 15:05
powiedzenia
2021-06-02 14:47
lubi to :-)
2021-06-02 20:04
2021-06-02 18:01
2021-06-02 18:43
Eksperyment jest wtedy, kiedy bierzemy coś zupełnie nowego co nie wiadomo jak działa i czy w ogóle, na co działa, i czy bardziej pomaga czy szkodzi, i badamy to w formalnej procedurze eksperymentu medycznego - o czym
Eksperyment jest wtedy, kiedy bierzemy coś zupełnie nowego co nie wiadomo jak działa i czy w ogóle, na co działa, i czy bardziej pomaga czy szkodzi, i badamy to w formalnej procedurze eksperymentu medycznego - o czym zapewne doskonale wiesz.
4 szczepionki dopuszczone w UE zostały dokładnie przebadane pod kątem skuteczności i bezpieczeństwa - co potwierdziły później wyniki praktyczne po zaszczepieniu ponad 2 miliardów ludzi na całym świecie.
Chciałbyś siedzieć i czekać spokojnie do 2023 a w międzyczasie umrze kilkanaście milionów ludzi, padnie globalna gospodarka, ludzie stracą pracę i środki do życia? Kompletny absurd!
2021-06-02 18:54
żeby Zachód tak właśnie robił...
2021-06-02 18:58
2021-06-02 20:19
Jakieś konkrety, rzeczowe kontrargumenty, Misiu - czy tak tylko nie bo nie?
2021-06-02 19:01
Szczepionki będą w pełni przebadane dopiero, gdy skończy się ostatni etap ich badań, czyli w 2023 roku. Sam producent o tym informuje na swojej stronie, ale Ty wypierasz te fakty.
Poza tym jak coś może być
Szczepionki będą w pełni przebadane dopiero, gdy skończy się ostatni etap ich badań, czyli w 2023 roku. Sam producent o tym informuje na swojej stronie, ale Ty wypierasz te fakty.
Poza tym jak coś może być pełni przebadane, skoro nie wiadomo jakie są lub mogą być długofalowe skutki uboczne, bo te preparaty były badane przez zbyt krótki okres czasu.
2021-06-02 20:33
co wyjaśniłem powyżej. Reszta faktów które podałeś jest zgodna z prawdą: tak - formalne zakończenie III fazy w 2023; tak - są dopuszczone warunkowo.
Długofalowe skutki - to ile chcesz czekać z rozpoczęciem
co wyjaśniłem powyżej. Reszta faktów które podałeś jest zgodna z prawdą: tak - formalne zakończenie III fazy w 2023; tak - są dopuszczone warunkowo.
Długofalowe skutki - to ile chcesz czekać z rozpoczęciem szczepień - do 2033? 2048? Bez szczepień TERAZ, przy dużej ilości infekcji w populacji wirus będzie często tworzył groźne mutacje na które już opracowane i przebadane szczepionki mogą nie zadziałać. I co - kolejne badania, kolejne 10, 20 lat czekania, i ciągle wszystko od nowa? Absurd, do kwadratu.
Ile mi płacą? Hmm... 2 dawki Pfizera + obsługa medyczna - to nie są tanie rzeczy, ale za to trzecią rękę która mi wyrasta po modyfikacji mojego DNA mam w gratisie :P
2021-06-02 20:20
Dokładnie przebadane?
2021-06-02 21:01
Europa to nie biedne państewko w Afryce czy Azji które chętnie weźmie to co dają Rosjanie czy Chińczycy, bez pytania o wyniki badań - bo nie ma pieniędzy ani możliwości zamówienia dobrych Zachodnich szczepionek.
2021-06-02 22:51
Więc co za róznica .szczepionka pomaga a wirus nie .wybór jest prosty
2021-06-02 14:44
2021-06-02 21:53
2021-06-02 15:33
zniszczy Twój układ odpornościowy.
2021-06-02 20:11
2021-06-02 20:36
A być może w przyszłości wyrośnie Ci dodatkowy palec do klikania myszką - myśl pozytywnie! :D
2021-06-02 20:39
A wiesz dokładnie jak działa ta szczepionka, co zachodzi w organiźmie człowieka? Nie pouczaj innych
2021-06-02 20:52
Tak, wiedziałem tyle ile powinienem by dokonać świadomego wyboru którą z nich chcę się zaszczepić - to nie był przypadek na zasadzie że wziąłem to co akurat dawali - i wszystkich zachęcam do zdobycia najpierw takiej podstawowej wiedzy - wtedy strach znika.
2021-06-02 21:01
Jeden z niewielu naukowców którzy mieli wgląd do badań biodystrybucji i mógł zobaczyć dokąd trafia szczepionka z informacyjnym RNA.
Lepiej przejść covid naturalnie niż dać sobie to wstrzyknąć.
2021-06-02 21:05
2021-06-02 21:21
Nie mam ani czasu ani ochoty na znajomości z różnymi szamanami którzy posiedli wiedzę tajemną zarezerwowaną tylko dla nich. Wyniki badań, analiz i liczne publikacje naukowe są ogólnodostępne w internecie, dla każdego kto potrafi je czytać i zrozumieć.
2021-06-02 21:29
Twoje posty są zgodne z przekazem medialnym. Wciskanie szczepionek i twierdzenie, że są przebadane i bezpieczne co jest G prawdą.
2021-06-02 21:38
co się w organizmach dzieje z lipidowymi nano-nośnikami szczepiennego mRNA, wykonanymi z syntetycznych polimerów, lipidów i materiałów nieorganicznych. Brak szczegółowych badań ze strony producenta i niezależnych instytucji wyjaśniających, dokąd w komórkach one trafiają i jakie mają wczesne oraz odległe efekty.
2021-06-02 22:01
Szczepionka nie powinna dostać się do krwioobiegu, ale tam się dostaje i krąży po całym organiźmie. Powoduje to wytwarzanie białek S tam gdzie ich nie powinno być i m.in. nadreakcję immunologiczną organizmu.
2021-06-02 22:52
Czyli co - szczepionka powinna pozostać w ramieniu, by ramię nie zachorowało na covid? A co z nogą i drugą ręką, o reszcie nie wspominając?
Teraz to już grubo popłynąłeś :P
2021-06-02 23:09
To poproś następnym razem o wstrzyknięcie szczepionki w żyłę. Będzie lepiej działać.
2021-06-02 22:43
Lipidowe otoczki wykonane z syntetycznych polimerów i materiałów nieorganicznych?? Jakieś cuda opowiadasz, które sensu zbytniego nie mają . Lipidowe, po prostu, i tyle starczy - w komórkach się rozpuszczają uwalniając
Lipidowe otoczki wykonane z syntetycznych polimerów i materiałów nieorganicznych?? Jakieś cuda opowiadasz, które sensu zbytniego nie mają . Lipidowe, po prostu, i tyle starczy - w komórkach się rozpuszczają uwalniając mRNA które robi swoje i szybko się rozkłada bo nie jest już potrzebne.
Twierdzisz że w fiolkach jest jakieś "jajko-niespodzianka" którego nikt (producenci) nie badał i nikt (ema, fda i inni) nie sprawdzał? No litości...
2021-06-02 22:57
EMA miała poważne obiekcje dotyczące bezpieczeństwa i skuteczności tych szczepionek, lecz mimo to zatwierdziła je do masowego stosowania w Europie.
Zaniepokojenie naukowców wzbudza też niewiadoma, co się w
EMA miała poważne obiekcje dotyczące bezpieczeństwa i skuteczności tych szczepionek, lecz mimo to zatwierdziła je do masowego stosowania w Europie.
Zaniepokojenie naukowców wzbudza też niewiadoma, co się w organizmach dzieje z lipidowymi nano-nośnikami szczepiennego mRNA, wykonanymi z syntetycznych polimerów, lipidów i materiałów nieorganicznych. Brak szczegółowych badań ze strony producenta i niezależnych instytucji wyjaśniających, dokąd w komórkach one trafiają i jakie mają wcześnie oraz odległe efekty.
Bridle:
Dzięki prośbie o informacje ze strony japońskiej agencji regulacyjnej, ja i kilku międzynarodowych współpracowników mogliśmy uzyskać dostęp do tak zwanego badania bio-dystrybucji. To pierwszy raz, kiedy naukowcy mogli zobaczyć, dokąd trafia ta szczepionka z informacyjnym RNA po szczepieniu.
Czy bezpiecznie można założyć, że pozostaje w mięśniu barku? Krótka odpowiedź brzmi: absolutnie nie i to bardzo niepokojące.
2021-06-03 00:23
Tak - było włamanie na serwery EMA - najprawdopodobniej APT29 (Rosja), Chińczycy albo Korea Północna, choć atrybucja nie jest pewna. Chcieli ukraść gotowe wyniki badań by zaoszczędzić czas i pieniądze na ich wykonanie -
Tak - było włamanie na serwery EMA - najprawdopodobniej APT29 (Rosja), Chińczycy albo Korea Północna, choć atrybucja nie jest pewna. Chcieli ukraść gotowe wyniki badań by zaoszczędzić czas i pieniądze na ich wykonanie - tylko co to ma do rzeczy w kontekście bezpieczeństwa i skuteczności szczepionek stosowanych w UE i sprawdzonych w praktyce?
To teraz szczepi się w mięsień barku a nie przedramienia? - Zdumiewające! W jakim kraju? :P
Wypływasz coraz dalej na nieznane wody pseudomedycznych absurdów. Niestety, nie będę kontynuował wraz z Tobą tej podróży donikąd :).
2021-06-03 08:49
Ciekawe, że opublikowali je w dark necie dlatego wiadomo, że są nie przebadane.
Czas poświęcasz na szukanie i wypisywanie bzdur a żeby zapoznać się z tym co mówi Bridle to nie chętnie.. ;)
Jeszcze byś się dowiedział, że szczepienie niesie za sobą duże ryzyko.
Zwykły trol naganiacz na syf.
2021-06-02 23:13
Od kiedy to mRNA szybko się rozkłada. Tak napisali w ulotce? I otoczki lipidowe się rozpuszczają w komórce. Proponuję, abyś się doszczepił, bo podwójna dawka jakoś słabo zadziałała
2021-06-02 23:56
Nie, w ulotce tego nie napisali (dostałem w punkcie szczepień, przeczytałem) - trzeba się było trochę bardziej postarać i zainteresować tematem. Nie muszę się doszczepiać, bo jestem już odporny na wszystkie znane dotąd
Nie, w ulotce tego nie napisali (dostałem w punkcie szczepień, przeczytałem) - trzeba się było trochę bardziej postarać i zainteresować tematem. Nie muszę się doszczepiać, bo jestem już odporny na wszystkie znane dotąd mutacje, choć z ciekawości zrobię sobie za jakiś czas test IgG na poziom przeciwciał.
Widzę, że merytoryczne argumenty Ci się już skończyły - ooppsss :)
2021-06-02 22:28
Nie znam faceta, ale twierdzenie że jest jednym z "wybrańców" dopuszczonym do tajemnic niedostępnych dla całej reszty naukowego świata brzmi bardzo mało wiarygodnie.
Bo są i przebadane i bezpieczne - dotąd podano
Nie znam faceta, ale twierdzenie że jest jednym z "wybrańców" dopuszczonym do tajemnic niedostępnych dla całej reszty naukowego świata brzmi bardzo mało wiarygodnie.
Bo są i przebadane i bezpieczne - dotąd podano niemal 2 miliardy dawek na całym świecie - gdyby były jakieś poważne problemy, informacja o tym natychmiast trafiłaby do mediów i była by wielka afera.
2021-06-03 05:59
2021-06-02 15:35
Naprawdę nie rozumiem tych złośliwych komentarzy osób zaszczepionych. Wydaje im się że są lepsi, mądrzejsi, tacy inteligentni bo się zaszczepili. A reszta to idi.ci bo nie chcą się szczepić. A co wam do tego? Co was to tak boli że inni nie chcą się szczepić? Każdy sam wie co ma robić.
2021-06-02 16:14
2021-06-02 16:21
ale szczepionkowcy zrobili sie agresywni w swojej pogardzie dla nieszczepiacych sie - oto przyklad z dnia dzisiejszego . Stoja ludzie w kolejce , nagle jakas kobieta zaczyna narzekac na nie szczepicych sie, ze to przez
ale szczepionkowcy zrobili sie agresywni w swojej pogardzie dla nieszczepiacych sie - oto przyklad z dnia dzisiejszego . Stoja ludzie w kolejce , nagle jakas kobieta zaczyna narzekac na nie szczepicych sie, ze to przez nich pandemia itd itp no i sie zaczela jazda , agresja , ponizanie a jak odpowiedzialam , ze nie bede uczestniczyc w eksperymentach medycznych to uslyszalam , ze przez takich jak ja nie rozwija sie nauka , ze ktos musi byc pierwszy jesli chodzi o szczepienia....ze trzeba zaryzykowac , bo innaczej nie zwalczymy covidu- dla mnie to glupota a poza tym zadne racjonalne argumenty do tych ludzi nie przemawiaja-
2021-06-02 16:31
2021-06-02 20:04
To że ktoś się nie zaszczepił nie znaczy że jest antyszczepionkowcem.
2021-06-02 20:38
2021-06-02 20:18
Wystarczy zadać kilka pytań osobie zaszczepionej, np. 1. Czy wie jak dokładnie działa szczepionka, jaki jest mechanizm aktywacji układu odpornościowego, co się właściwie dzieje ze szczepionką w organiźmie 2. Czy wie co
Wystarczy zadać kilka pytań osobie zaszczepionej, np. 1. Czy wie jak dokładnie działa szczepionka, jaki jest mechanizm aktywacji układu odpornościowego, co się właściwie dzieje ze szczepionką w organiźmie 2. Czy wie co wchodzi w skład szczepionki, którą przyjmuje. 3. Czy wie dlaczego szczepionka przyjmowana jest domięśniowo i jak jest rozprowadzana w organiźmie człowieka, itd. Jeśli dana osoba zna odpowiedzi to ok, dokonała świadomy wybór. Jeśli nie zna odpowiedzi to uległa propagandzie i powinna się jak najszybciej doszczepić.
2021-06-02 20:34
Problem w tym, że nie wiedzą co robią, bo są bezmyślni, epatują swoją niewiedzą i głupotą.
2021-06-02 22:25
2021-06-02 15:50
2021-06-02 15:51
Dalej się zachowujecie jak robaki ksylofagiczne? Pozdrawiam też emerytów i rencistów. Mam dla Was przesłanie. Inteligentny człowiek po pierwsze,jest zdrowy,dba o ciało i ducha,nie pracuje fizycznie jak wół,jest
Dalej się zachowujecie jak robaki ksylofagiczne? Pozdrawiam też emerytów i rencistów. Mam dla Was przesłanie. Inteligentny człowiek po pierwsze,jest zdrowy,dba o ciało i ducha,nie pracuje fizycznie jak wół,jest wysportowany,ma zdrowe ciało,jasny umysł i nie jest uzależniony od przeróżnych instytucji,nałogów,leków itp. Są jakieś pytania?Tylko grzecznie proszę bo nie jesteśmy kolegami.Słyszałem że macie jakiś problem zdrowotny i was szczepią jak bydło,to prawda?
2021-06-02 17:58
Poprawnie. Poćwicz intelekt
2021-06-02 20:13
2021-06-03 00:21
2021-06-02 15:53
2021-06-02 16:18
Jonson and Jonson to nawet pudru dla dzieci nie umiał wyprodukować bezpiecznego mają teraz procesy sądowe. Co dopiero szczepionka dla dorosłych okaże się po latach. Każdy jest kowalem swego losu.
2021-06-02 17:13
2021-06-02 18:06
Jeśli co ktoś wciska szczepionki takiej firmy to leć to zgłosić na policję.
2021-06-02 18:20
No właśnie kiedyś czytałam z niepokojem bo używałam tego pudru u dziecka
2021-06-02 21:07
Firma z tego postu nie istnieje
2021-06-02 20:42
Nie odpowiada Ci J&J? OK, są 3 pozostałe - każdy może wybrać tą którą chce się zaszczepić.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.