2021-09-01 08:17
Oczywiście, że prezesi spółdzielni, szczególnie jeden który tam mieszka w okolicy
2021-09-01 08:20
rozsprzedawanie majątku, fatalna estetyka, nowe place zabaw chyba dla daltonistów-teletubisów, ogrodzone za panelowymi płotami typy Auschwitz.
2021-09-01 08:39
Opinia wyróżniona
prowadzi do zwiększenia skłonności do korzystania z samochodu nawet na krótkie odległości. W ten sposób napędza się kolejny obrót koła w ślepą uliczkę niezrównoważonego rozwoju miasta. Nie ixmy tą drogą. Pomyślmy raczej
prowadzi do zwiększenia skłonności do korzystania z samochodu nawet na krótkie odległości. W ten sposób napędza się kolejny obrót koła w ślepą uliczkę niezrównoważonego rozwoju miasta. Nie ixmy tą drogą. Pomyślmy raczej o kompleksowym planie budowy wiat do parkowania rowerów w bezpośredniej bliskości klatek schodowych na wszystkich osiedlach bloków wielomieszkaniowych w Gdańsku.
2021-09-01 09:27
pod tym samym adresem.
2021-09-01 09:56
A pierwszy to co?
2021-09-01 10:50
Pierwszy przydaje się choćby do wyjazdów, do zrobienia większych zakupów, w razie nagłych wypadków, albo np. podczas pandemii przydawał się do robienia testów i ogólnie do podróży w bez kontaktu z innymi. Już nie róbcie z samochodów takich demonów.
2021-09-01 13:49
No ok, ale na ten nagłe sytuacje to są wypożyczalnie. Nikt nie jeździ samochodem 24 godziny na dobę, on głownie stoi na parkingu. Oczywiście są prace, czy sytuacje życiowe, w których jest on stale niezbędny, ale nie oszukujmy się-dotyczy to zdecydowanej mniejszości.
2021-09-01 16:36
Nagła sytuacja, a ty szukasz Traficara czy Panka, a najbliższy jest po drugiej stronie miasta... Jak jest nagła sytuacja to auto musi być tu i teraz, nie możesz wtedy liczyć na jakiś carsharing czy coś. Poza tym samochód przydaje się nie tylko w nagłych sytuacjach.
2021-09-01 16:50
Sam sobie przeczysz w takim razie.
2021-09-01 17:44
Na takie nagłe, to masz taksę.
2021-09-01 13:02
Pod tym samym adresem i mam gdzie parkować. Dalej podatek?
2021-09-02 05:12
I przy takiej ilości zastosować mnożnik
2021-09-01 09:41
Nie jestem pewny. Teraz ogranicza sie ilosc miejsc parkingowych i jedyne co to powoduje, to samochody wcisniete w rozne glupie miejsca.
2021-09-01 09:57
Zakaz wjazdu. Chcesz samochód? Trzymaj go poza miastem. Po mieście piechotą, rowerem lub komunikacją publiczną.
2021-09-01 10:51
To trzymaj swój za miastem, od mojego się odczep.
2021-09-01 12:41
zgodnie z ich potrzebami. Jesteś młodym człowiekiem i myślisz tylko o sobie. Jesteś chorym umysłowo egoistom.
2021-09-01 13:51
No spokojnie, dla osób z potrzebami np. zdrowotnymi naturalnie wyjątek. Właśnie o to chodzi, żeby ci co nie muszą ograniczyli się, aby ci dla których to konieczne mogli swobodnie korzystać.
2021-09-01 11:04
Jak Spółdzielnia szuka pieniędzy to niech na Chełmie wprowadza strefę płatnego parkowania
2021-09-01 11:24
to już sprawa spółdzielni, nie Twoja.
2021-09-01 13:52
To bez sensu, bo zamożny zapłaci, lekko sapiąc, a dla kogoś z napiętym budżetem to będzie zbyt duży ciężar.
2021-09-03 16:57
Jak budżet taki napięty to może lepiej zrezygnować z wielkiego obciążenia finansowego jakim jest samochód...
2021-09-01 11:19
2021-09-01 16:32
Na Chełmie w blokach są piwnice, i tam można trzymać rower
2021-09-02 10:26
2021-09-01 11:20
2021-09-01 08:49
...dobry projektant i można postawić drugą część bloku ,,7,,, garaże i zostawić ,,ryneczek,,likwidując tylko jego część tam jest dość miejsca, trzeba mieć trochę dobrej woli i wyobrażni
2021-09-01 09:08
to tak jakbyś optował by wszczepili tobie raka.
2021-09-01 10:12
gdzie na dole będzie biedra- lokal usługowy, wtedy będzie za późno, ale kogo to obchodzi.
2021-09-01 08:50
Może i PRL jak to mówią niektórzy, może wyglada to nieciekawe ale co wolicie zjeść pomidora z hipermarketu czy pomidora od lokalnego źródła?
Produkty są o wiele lepszej jakosci niż we wszystkich biedronkach itp.
Może i PRL jak to mówią niektórzy, może wyglada to nieciekawe ale co wolicie zjeść pomidora z hipermarketu czy pomidora od lokalnego źródła?
Produkty są o wiele lepszej jakosci niż we wszystkich biedronkach itp.
To miejsce tworzą wspaniali ludzie! Nie pozbywajmy się tego miejsca, pielęgnujemy je i pomóżmy je rozwijać!
Wole kupić coś u człowieka a nie przedstawiciela wielkiego sklepu spożywczego.
2021-09-01 08:57
PRL nie ma tu nic do rzeczy. Rynki owocowe to cały świat. Przynajmniej cała Europa w tym Zachód. Widziałem kiedyś taki ryneczek... w Monte Carlo. Nie żartuję. Więc piszesz PRL, ja pisze Monte Carlo.
ps. różne typy spółdzielczości to też cała Europa! Spółdzielczość zapoczątkowano na Zachodzie, w Polsce od lat 20 XX wieku.
2021-09-01 16:56
Ja wiem wiem, to jest bardziej cytowanie słowa PRL z innych komentarzy.
PRLowy rynek itp
2021-09-01 08:56
Już niedługo - pożar ryneczku
2021-09-01 11:04
2021-09-02 04:55
Już kiedyś był.
2021-09-01 09:00
Spółdzielnie Mieszkaniowe relikt PRL-u i samo kolesiostwo..... do zaorania.
2021-09-01 09:11
Powstawały w latach XX. Jesteś niedouczony, prymitywny lub dość tępy. Możliwie że wszystko zusammen, do kupy.
Spółdzielnie mieszkaniowe działają i zdają egzamin w całej Europie. Dużo lepiej niż tzw. wolny rynek i absurdy deweloperiady. Spółdzielnie mamy i w Niemczech i Szwecji i Dani. I we Francji a nawet pod inną formą w UK.
2021-09-01 09:51
w latach 20
2021-09-01 11:19
Niestety są praktycznie nie do ruszenia... Może jak wymrze jedno pokolenie i trochę młodsi, bardziej aktywni będą właścicielami takich mieszkań, to będzie można coś z tym zrobić. Niestety starszym się nie chce i zawsze słyszę "dobrze jest jak jest, ja się nie chcę w tym babrać".
2021-09-01 09:02
2021-09-02 06:56
Oj dziadziu, to se na Przymorze będziesz jeździł. Co z tego, że daleko, przecież masz w końcu czas, nie?
2021-09-02 11:25
Tak, zgoda. Zieleń, lasy, ryneczki i bary mleczne powinny zostać. Na ryneczkach są śieże warzywa i owoce a w barach mlecznych jedzenie na każdą kieszeń. Nie każdego stać na jadanie w restauracjach, od których aż się roi. A barów mlecznych zaledwie kilka jest.
2021-09-01 09:04
Tak o mało co Adamowicz nie zlikwidował ryneku na Przymorzu stawiając tam na centralnym miejscu Bidronkę. Esh dlaczego nie ma personalnej odpowiedzialności urzędników za decyzje. A dodatkowo robi się z Adamowicza
Tak o mało co Adamowicz nie zlikwidował ryneku na Przymorzu stawiając tam na centralnym miejscu Bidronkę. Esh dlaczego nie ma personalnej odpowiedzialności urzędników za decyzje. A dodatkowo robi się z Adamowicza wielkiego zasłużonego dla Gdańska. A to przecież on m.in. sprzedał wodociągi Niemcom. A teraz my pomnażają niemieckie zyski, które są wyprowadzane do Niemiec na wsparcie m.in. ich emerytów aby mogli spokojnie wypoczywać w ciepłych krajach. NIe mówiąc, że wspieramy też "inżynierów i doktorów" czyli uchodźców nagromadzonych tam w dużej ilości i nie garniących się do pracy.
2021-09-01 09:14
więc nawet nie gdańszczanin. Ci spoza Gdańska mają zawsze wystrzałowe pomysły na czyjeś życie. Był taki wiceprezydent Bielawski, co do UM dojeżdżał z Tczewa. Co nam zafundował, będzie świeciło jak psu jajca na następne 100 lat albo i dłużej.
2021-09-01 14:55
A z gpecem ta sama historia!
2021-09-01 09:05
okropne dziadostwo i szczurowisko.zlikwidowac jak najszybciej
2021-09-01 09:13
2021-09-01 09:15
ty nawet niepotrafisz trollować. Schwyć się za klamkę do samochodu od wewnętrznej strony, sprzęgło i gaz do dechy.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.