2018-09-13 13:18
2018-09-13 15:39
2018-09-14 08:44
a co, te budowane obecnie będziesz nazywał osiedlami dobrej zmiany?
2018-09-13 13:55
Rozbudowa ktorych drog jest wazniejsza:
a) rowerowych
b) samochodowych
2018-09-13 14:01
..
2018-09-13 15:14
2018-09-13 15:11
w mieście przesyconym samochodami i nie mającymi pełnej sieci dróg dla rowerów lub ulic uspokojonego ruchu, nie ma sensu budować kolejnych dróg dla samochodów.
Drogi dla rowerów powinny mieć priorytet tam,
w mieście przesyconym samochodami i nie mającymi pełnej sieci dróg dla rowerów lub ulic uspokojonego ruchu, nie ma sensu budować kolejnych dróg dla samochodów.
Drogi dla rowerów powinny mieć priorytet tam, gdzie ich nie ma a ruch na drogach samochodowych jest zbyt intensywny lub szybki.
Poznaj pojęcie odwróconej piramidy mobilności i wtedy zadawaj kolejne pytania.
Miasto powinno przede wszystkim dbać o komfort i bezpieczeństwo sieci dróg dla pieszych, potem dla rowerzystów, potem dbać o dobry dostęp do przystanków komunikacji publicznej (w 3 mieście zwłaszcza do SKM) a o interesy kierowców dbać w ostatniej kolejności. Wtedy i oni będą mieli łatwiej, co niektórym trudno to ogarnąć.
2018-09-13 18:48
Nie dotrą w 15 min, wszak idą piechotą – nie ma sensu brać karetki, która i tak nie zmieści się na piękną, wybudowaną koło twojego domu drogę rowerową (kosztem drogi dla samochodów).
2018-09-14 12:03
2018-09-13 15:21
tylko idiota myli demokrację z populizmem, ochlokracją
nawet w Atenach (gdzie wybierano urzędników drogą loterii)
nie mylono prostej arytmetycznej większości z większocią demokratyczną
2018-09-13 16:20
Zlych referendow nikt nie robi, a zaskakujace wyniki glosuje sie do skutku...
I poucza o demokracji mniej wartosciowe narody jak Polakow..
Niech spier****ją
2018-09-13 18:55
Że peda***two to tak naprawdę margines społeczny i zdają sobie z tego sprawę?
2018-09-15 12:45
stawiam dolary przeciwko orzechom, że nie są stanie zdać sobie z tego sprawy.
2018-09-13 13:58
- edukacja rowerzystów z Kodeksu Drogowego
- egzekwowanie przepisów ruchu drogowego od rowerzystów
- edukacja rowerzystów i egzekwowanie od nich przepisów
Amen
2018-09-13 15:15
Redukcja i uspokojenie skali ruchu pojazdów dwuśladowych
przebudowa skrzyżowań tak, by były przyjazne dla pieszych i rowerzystów
Edukacja kierowców
Budowa komfortowych i bezpiecznych ciągów ruchu
Redukcja i uspokojenie skali ruchu pojazdów dwuśladowych
przebudowa skrzyżowań tak, by były przyjazne dla pieszych i rowerzystów
Edukacja kierowców
Budowa komfortowych i bezpiecznych ciągów ruchu pieszego, niekiedy z dopuszczonym ruchem rowerowym (nieobowiązkowe dla cyklistów)
Przeznaczenie środków na remonty dróg a nie na rozbudowę ich sieci
Budowa wydzielonych cyklostrad umożliwiających bezkolizyjne pokonywanie duzych odległości do 12 km na rowerach wspomaganych elektrycznie
Restrykcyjna polityka parkingowa
2018-09-13 16:50
co wy ćpacie na tych rowerach?
2018-09-13 18:18
dla wygody innych?
2018-09-14 12:08
nadmiernymi przywilejami (podatkowymi i innymi).
Sami często padają ofiarą swoich decyzji w długim okresie - pisując jeszcze do tego dyrdymały typu "rowerzyści powodują raka",podczas gdy to jazda samochodem
nadmiernymi przywilejami (podatkowymi i innymi).
Sami często padają ofiarą swoich decyzji w długim okresie - pisując jeszcze do tego dyrdymały typu "rowerzyści powodują raka",podczas gdy to jazda samochodem powoduje wiele kosztów, które ponoszą wszyscy mieszkańcy.
Piesi mają takie same prawo poruszania się wygodnie po mieście, ale było ono im stopniowo odbierane przez hołdowanie rozwiązań poprawiających możliwości jazdy pojazdów, ale pogarszających komfort i bezpieczeństwo ruchu pieszych za duże pieniądze publiczne.
2018-09-13 14:22
a może kochani stękający pojedźcie do Gdyni, gdzie nie ma żadnej sensownej sieci ścieżek rowerowych, inwestycje rowerowe są drogie, ale niespecjalnie sensowne i zasadniczo na pokaz
2018-09-13 14:32
jezdnie są 100x droższe i generują jedynie smród i hałas.
Sensowniejsze są "ścieżki"
2018-09-13 15:17
bez konieczności budowania podziemnych parkingów dla samochodów (jedno miejsce na takim parkingu kosztuje od 40 do 120 tys. złotych, roczny koszt utrzymania około 1 tysiąca)
Nie za moje podatki.
2018-09-13 19:27
Rowerzyści to studenciaki na garnuszku mamusi.
2018-09-14 12:08
s** aj dziadu
2018-09-13 15:21
Czy artykuły Pana Kamila przechodzą przez jakąkolwiek korektę edytorską?
Czy ktoś, poza Panem Kamilem, czyta teksty przed publikacją?
eh.
2018-09-13 15:24
W Gdansku pod tym względem i tak jest zdecydowanie lepiej niż w Gdyni i Sopocie. Dlaczego nie interesują was problemy rowerzystów w Gdyni?
2018-09-13 16:46
A co to jest Gdynia?
2018-09-13 16:28
Jazda przy grunwaldzkiej to nic przyjemnego, hałas i spaliny. Od przymorza do zaspy jest fajna sciezka obok torów, na początek wystarczylo by troche uporzadkowac teren, bo teraz to glownie tluczone szklo, krzaczory pijaczki i psy.
2018-09-13 16:37
Panie i Panowie rowerzyści, hę?
2018-09-13 17:24
Kilka lat temu dla krajów Unii szacowano je na ok. 0,65 euro za każdy przejechany kilometr - zanieczyszczenie powietrza, wypadki itd.?
2018-09-13 17:25
A w jakich krajach to funkcjonuje i jak wplywa na bezpieczenstwo ruchu rowerowego? Podaj link do badan
2018-09-13 16:48
Miasto dla zmotoryzowanych
2018-09-13 17:02
Do lasu won patałachy!
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.