Opinie (135)

  • Przystanek,przystankiem,ale tak prawdę mówiąc to należy przebudować w trybie pilnym skrzyżowanie Cygańskiej Góry z Powstańców Warszawskich i to drugie (przy stawie),tak by autobusy nie musiały pokonywać akrobatycznych

    Przystanek,przystankiem,ale tak prawdę mówiąc to należy przebudować w trybie pilnym skrzyżowanie Cygańskiej Góry z Powstańców Warszawskich i to drugie (przy stawie),tak by autobusy nie musiały pokonywać akrobatycznych zakrętów,bo o ile autobusy standardowe jakoś sobie radzą,to przegubowe mają problemy.Po przebudowie skrzyżowań odcinek od budynku administracji do stawu powinien być jednokierunkowy,tak by autobusy jadące od Wrzeszcza z niego korzystały.W ten sposób da się uniknąć niebezpiecznych sytuacji podczas zdarzających się czasem mijanek autobusów w obrębie skrzyżowania Cygańska Góra/Powstańców Warszawskich

    • 4 3

  • (1)

    Ciekawe kto z ważniaków wprowadził się do bloku nr 10,że przystanek przy nim robią.Jest wiele miejsc,z których do przystanku jest więcej niż poł kilometra i nikt z tego tragedii nie robi.W przypadku linii 115 i 131

    Ciekawe kto z ważniaków wprowadził się do bloku nr 10,że przystanek przy nim robią.Jest wiele miejsc,z których do przystanku jest więcej niż poł kilometra i nikt z tego tragedii nie robi.W przypadku linii 115 i 131 należałoby raczej pomyśleć o remoncie odcinka ul Smoluchowskiego od szpitala zakaźnego do skrzyżowania z Cygańską Górą przy Pomorskich Szkołach Rzemiosł,by autobusy nie jeździły po nierównych płytach i w drodze powrotnej z Wrzeszcza nie musiały kursować objazdem przez Jarową i Sobieskiego.

    • 13 0

    • Obserwator

      A zobacz jaki plac jest po lewej stronie od szkoły zawodowej w kier Cyganki . Dla kogo myślisz ?
      I cena metra do góry bo przystanek na przeciw
      Tak się robi interesy w Gdyńsku

      • 1 1

  • Najlepsze są te dwa przystanki na Powstańców 42 44 i 46 (3)

    ...tzn. przystanki w przejsciach dla pieszych.
    I jeszcze te wpusty uliczne pomalowane pasami, cały czas są wymieniane bo te autobusy po nich jeżdzą i pokrywy z tych wpustów wypadają, ile to już lat to dzieło tam jest. Mogluby przenieśc te przystanki wyżej o 50 m i boby po sprawie

    • 5 3

    • (1)

      Te dwa przystanki są akurat warunkowe.Zatrzymuje się przy nich mniej więcej co trzeci kurs,więc nie są zbyt konfliktowe.Przenieść o 50 m wyżej ich się nie da,bo jest tam łuk,który ogranicza widoczność.W dół też nie bardzo jest jak,ze względu na wylot ul Focha i łuk ul Powstańców Warszawskich.

      • 0 1

      • chodzi o przystanki przy dawnej szkole, gdzie w miedzy czasie działał LPP.

        • 1 0

    • prawdziwy kunszt wzajemnej koordynacji przez WUIA, spółek i wydziałów Miasta Gdańsk w tym właśnie miejscu

      btw. co 2 tygodnie maluja te pasy po tych pokrywach tych wpustow.

      • 0 0

  • (3)

    Czy nie można było zbudować zatok autobusowych?

    • 10 1

    • (2)

      po co? aby autobusy nie mogły z nich wyjechać bo kierowcy osobówek udają, że nie widzą?

      • 1 4

      • kierowcy takich osobówek to niech oddaja prawo jazdy. (1)

        "kierowcy osobówek udają, że nie widzą?"
        to zobaczą.

        nie mozna sie sugerowac patologia w ksztaltowaniu dobrych nawyków.

        • 2 0

        • niestety u nas na drogach panuje patologia.

          • 1 0

  • przy tak niedorozwiniętej komunikacji miejskiej jaką mamy (1)

    zastanawiam się czy nie załozyć firmy uczącej jeżdzić stare babki na hulajnogach

    • 11 1

    • Z Oruni do Wrzeszcza hulajnogą 25 minut jadę.

      Żadna komunikacja tego nie zapewni. Jest potencjał

      • 2 0

  • A nowa ulica?

    Czemu nie zrobiono normalnej ulicy do Sobieskiego. O przesłużeniu Smoluchowskiego nie wspomnę, bo jezdzi się po jumbach

    • 6 0

  • W d*pach im sie poprzewracało

    • 3 1

  • miejsca tyle ze zatoczki mogli zrobić (2)

    ale pewnie jakiś przygłup myśli o uspokajaniu ruchu korkami.

    • 11 6

    • (1)

      I dobrze. Kierowcy udaja, ze nie widza autobusu wyjezdzajacego z zatoki

      • 6 4

      • to nie są norlmalni kierowcy tylko samochodoza

        i takich nalezy wyeliminowac z ruchu. A zatoczki w normalnym miescie usprawniaja ruch.

        • 3 0

  • Mogę się założyć, że znajdą się matoły, które będą parkować na tych przystankach. (1)

    • 7 2

    • tam ciągle cała ulica jest zastawiona

      • 1 0

  • (3)

    Hmm,to godna pochwały troska włodarzy o wygodę mieszkańców. Tylko jak się to wszystko ma do sytuacji mieszkańców Lawendowych Wzgórz odciętych od pętli tramwajowej do której mają ok. 100 metrów wysokim nasypem powstałym

    Hmm,to godna pochwały troska włodarzy o wygodę mieszkańców. Tylko jak się to wszystko ma do sytuacji mieszkańców Lawendowych Wzgórz odciętych od pętli tramwajowej do której mają ok. 100 metrów wysokim nasypem powstałym po remoncie ul. Jabłoniowej w którym to nie pomyślono o pary schodkach. Dystans do przebycia to grubo ponad 500 metrów i trzykrotne przechodzenie przez ulicę.Zbudowano więc pętlę tramwajową dla tego osiedla starannie odcinając od niej jego mieszkańców.Może dociekliwi zwykle autorzy strony trojmiasto.pl zapytają urzędników troska o co przyświecała w tym przypadku nadzorującym miejską inwestycję?

    • 13 6

    • Pretensje do developera co buduje gdzie popadnie

      • 2 3

    • Słuszna uwaga.

      Ostatnio widziałem jak matka z takim małym chłopcem prawie się ześlizgnęła z tej górki w kierunku przystanku.Wtedy się dziwiłem dlaczego ta matka wybrała taką drogę,ale teraz wiem że widać nie miała wyboru.No chyba że 300 metrów dalej.

      • 3 0

    • logika urzędników inna jest od logiki pozostałych ludzi

      prędzej psychiatra to rozkmini niz redaktor

      • 8 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.