Opinie (366) 8 zablokowanych

  • Opinia wyróżniona

    Komunikacja publiczna to ostatni obszar w mieście na którym należy oszczędzać (9)

    Ale faktem jest, że miasto w godzinach "po pracy" trochę opustoszało w czasach covidowych. Ludzie już nie jeżdżą żeby się spotkać w restauracjach. Z pracy do domu i koniec

    • 243 16

    • Czytałe(a)ś artykuł? (6)

      Tną linie w godzinach szczytu. To już jest szczyt wszystkiego.

      • 62 1

      • Tną bo dostali po kieszeni. W godzinach szczytu dużo osób korzysta. Ale później już mało. Wieczorem to luźne autobusy (5)

        • 12 16

        • Nie dostali po kieszeni (3)

          Bo więcej kasy zostaje w portfelu obywatela, który ma do wyboru- zbiorkom albo własne auto, w Trójmieście wybór jest prosty- tylko samochód

          • 22 14

          • (1)

            Nonsens. No chyba ze ktos mieszka na wsi, a pracuje w 3M, to moze.

            • 6 8

            • Jak prezydent Szczurek.

              • 1 0

          • Nie wiem jak Ty to liczysz ale auto w dojezdzie co centrum jest drozsze niz zbiorkom, u mnie to roznica ponad 50 % w skali roku (1500 zł vs 3000 zł) nie licząc parkowania

            • 1 0

        • bo nic sie w mieście nie dzieje, to po co przyjeżdząc, po godz 18 pusto i martwo na świętojańskiej czy władka.

          życie przenioslo sie na osiedla, za miasto czy do malego 3 miasta.

          • 18 3

    • To chyba tez efekt inflacji. Knajpy podrozaly, a w kieszeni raczej mniej niz wiecej po odjeciu wydatkow na wazniejsze rzeczy.

      • 14 3

    • Bzdury. Ludzie nie ruszają sie pod wieczór z domów, bo potem problem z powrotem na obrzeża miasta. Koszmarne połaczenia miedzy skrajnymi dzielnicami wieczorem i w święta. Spróbuj w niedzielę rano dostac sie z Chylonii

      Bzdury. Ludzie nie ruszają sie pod wieczór z domów, bo potem problem z powrotem na obrzeża miasta. Koszmarne połaczenia miedzy skrajnymi dzielnicami wieczorem i w święta. Spróbuj w niedzielę rano dostac sie z Chylonii na Obłuze Górne, albo Pogórze, , albo z Chwarzna do Redłowa. Trzeba objezdżać pół miasta i kwitnac na przystankach czekając na przesiadke. Masakra.

      • 21 0

  • (3)

    Komunikacja miejska, powinna być tania i łatwo dostępna.

    • 51 0

    • I powinna być skomunikowana niezależnie od rodzaju i firmy przewoźnika.

      Oferując wspólny bilet.
      Wszyscy razem: Gdański ZTM, Gdyński ZKM, plus skm, pkm, polregio, MZK Wejherowo.
      Nie musi być każda konfiguracja w identycznej cenie bo np. komfort różni się nieraz ale powinien być wspólny bilet żeby łączyć przejazdy i móc się przesiadać

      • 6 0

    • A nawet darmowa (1)

      i powinni jeszcze w autobusach pączki rozdawać.

      • 1 7

      • I tak płacisz podatki więc...

        • 3 3

  • To chyba ta kolejna zachęta do korzystania z komunikacji publicznej, prawda?

    Teraz podniescie ceny biletow i oplat parkingowych. Aaaa i zlikwidujcie PKM.
    Średniowiecze.

    • 63 0

  • Z pewnością cięcie kursów i zmniejszanie częstotliwości jest świetnym sposobem na spadek liczby pasażerów.

    A potem płacz, że korki, ze nieekologicznie samochodami jeżdżą itp. III RP nic się nie nauczyła ze swoich błędów w temacie komunikacji zbiorowej (kolej i busy podmiejskie).

    • 55 0

  • Może niedługo w ogóle komunikacje zlikwidować? To są zmiany, które znacznie zniechęcają do korzystania z komunikacji miejskiej. Z jednej strony elektrobusy, które niby ekologiczne i takie tam, a z drugiej strony średnio

    Może niedługo w ogóle komunikacje zlikwidować? To są zmiany, które znacznie zniechęcają do korzystania z komunikacji miejskiej. Z jednej strony elektrobusy, które niby ekologiczne i takie tam, a z drugiej strony średnio co pół roku są cięcia. We wrześniu 2020 na autobusach po uruchomieniu 32, w czerwcu 2021 na trolejbusach, a teraz na wszystkim co tylko możliwe. Co będzie następne? Trolejbus raz na godzinę

    • 64 1

  • (1)

    Zgodnie ze sprawozdania finansowego za rok 2020 spółka PKT zakończyła z ujemnym bilansem tj. minus 19 mln zł. Natomiast spółki PKA i PKM z ujemnym bilansem także ale w okolicy minus 2mln zł. Co jasno pokazuje jak drogi

    Zgodnie ze sprawozdania finansowego za rok 2020 spółka PKT zakończyła z ujemnym bilansem tj. minus 19 mln zł. Natomiast spółki PKA i PKM z ujemnym bilansem także ale w okolicy minus 2mln zł. Co jasno pokazuje jak drogi jest koszt obsługi pojazdów elektrycznych. To nie czas na elektryki. Wszystko da się zweryfikować na BIP Gdynia. Czekamy na bilans 2021.

    • 32 3

    • Potrzebne cięcia wydatków w PKT

      Jeśli PKT miało 19mln zł długu za 2020 r to co robi dyrekcja i księgowość! Przy takim zarządzaniu grozi upadłość PKT. Pracowałem w wielu firmach i gdy były trudne czasy to szefostwo robiło cięcia wynagrodzeń aby poprawić sytuację finansową firmy.

      • 0 0

  • Do Gdyni powinien zawitać jakiś audytor lub (1)

    Administrator. Wszystkie decyzje urzędu miasta i "samorządowców" powinny zostać anulowane! Parkingi zlikwidowane, te co zostały to płatne więcej niż w KRK, transport miejski cięty co rok, podatki maksymalne z widełek,

    Administrator. Wszystkie decyzje urzędu miasta i "samorządowców" powinny zostać anulowane! Parkingi zlikwidowane, te co zostały to płatne więcej niż w KRK, transport miejski cięty co rok, podatki maksymalne z widełek, zadłużenie rosnące dramatycznie (włącznie ze strata dotacji unijnych), wyprzedaż gruntów, szklane puste betoniarki na wynajem bez popytu, brak zachęty dla firm i biznesu. No k... Co tu się dzieje!?

    • 62 3

    • bardziej prokurator by sie przydał...

      • 11 1

  • może trzeba zacząć od tego, że sam ZKM musi być gruntownie zmieniony i odchudzony

    podobnie jak Straż Miejska i parę innych kompletnie nieefektywnych "instytucji"

    • 43 1

  • I to ma byc zachęta do jeżdzenia zbiorkomem?

    Serio? Zmniejszenie ilości kursów? Zlikwidujcie w ogóle komunikację miejską, będzie najtaniej. A niech was szlag trafi!

    • 59 1

  • A (3)

    Od lat mieszkańcy Chwaszyna nie mogą się doprosić by choć jeden autobus dodatkowy kursował z Kaczych Buków
    do ronda w Chwaszczynie i spowrotem na Kacze Buki.
    I co robicie nowe ukłony dla mieszkańców a stare ukłony poszły w cztery litery .

    • 37 1

    • to niech się Chwaszczyno dołoży (2)

      • 10 1

      • (1)

        dokładają się. Każdy mieszkaniec Gdyni się dokłada. W podatkach.

        • 3 3

        • Gdyni. A chwaszczyna?

          • 5 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.