Opinie (197) ponad 20 zablokowanych

  • Pojazdy eksperymentalne szczególnie awaryjne :D (7)

    W Gdańsku klasycznie na odwrót... Pesa już dawno stoczyła się na dno, Kraków toczył batalie sądowe z producentem tych bubli przez około ROK, aby tylko nie dotarło więcej awaryjnych tworów bydgoskich. Co robi w tym czasie

    W Gdańsku klasycznie na odwrót... Pesa już dawno stoczyła się na dno, Kraków toczył batalie sądowe z producentem tych bubli przez około ROK, aby tylko nie dotarło więcej awaryjnych tworów bydgoskich. Co robi w tym czasie Gdańsk? Ustawia przetarg pod pesę i dodatkowo korzysta z prawa opcji na kolejnych 15 sztuk. To miasto zawsze idzie pod prąd. Pytanie tylko kto, gdzie, kiedy i ile dostał w łapę... A próbkę tych wspaniałych pojazdów spełniających najwyższe standardy widzimy już teraz: wyjące, baaaardzo głośne na łukach, telepiące się jazzy i korodujące, bujające się przy hamowaniu, słabo skręcone swingi, których powłoka lakiernicza jest tak cudna, że niektóre wozy dostały już nowe "ubranie" (po 8 bądź 9 latach eksploatacji!).

    • 28 6

    • masakrą są głównie wnętrza, całościowo

      liczba, jakość i projekt siedzeń, okien, profili, wszystko

      • 7 0

    • Masz 100% racji (1)

      Wszystko to prawda

      • 1 1

      • dali łapówę Wszystko dla Pawła, a PIS wstrzymał swoje dzikie konie bo ładuje publiczną kasę w Bydgoszcz

        POPIS działa jak w zegarku, bez zarzutu.

        • 2 0

    • Warszawa też wybrała Hyundaie, to jakiś PiSior gębę rozdarł (1)

      że przetarg należy unieważnić. Ponowne rozstrzygnięcie wygrał Hyundai, PESA przepadła. Warszawa będzie miała tramwaje.

      • 2 0

      • Zobaczymy

        • 0 0

    • (1)

      8 lat bez malowania to i tak długo, na kolei lokomotywy malują Maks po 5 latach

      • 0 0

      • Kolomorywy się ścierają od prędkości kamieni z torowiska

        Much i ludzi...

        • 1 0

  • Mevo

    A nie ma kar umownych max za 3 miesiace opóźnienia jak w mevo?
    Dziwne...

    • 14 0

  • na temat

    dobry ten interes z Pesą, dla Gdańska!

    • 4 2

  • Czas aby zastapic te 30-letnie, rozkletane widma, ktore petaja sie po Gdansku rodem albo zPRLu albo z drugiej reki.

    • 3 3

  • Czekam aż do UM jak i "firemki" Lisickiego wpadnie w końcu CBA. (3)

    Dopiero będzie się działo i może w końcu wyborcy otworzą oczy...

    • 22 11

    • przecież widać co się dzieje w GZNK (2)

      najwyższe czynsze w kraju, najniższa jakość, wyburzenia i zero remontów. Na koniec buta i pocałujcie mnie w zad. Nic się nie zmieniło, nikt niczego nie otworzył, za to Łysy awansował

      • 3 4

      • kacper, zmień pampersa (1)

        • 4 1

        • kolejny baran z POPIS-u

          :D Beka z was, durnie z wodą brzozową w bani

          • 1 0

  • (3)

    Przetarg powtarzali, by wygrała Pesa hahaha A moglismy miec dzisiaj już z 15 Solarisow o niebo lepiej wykonanych.

    • 20 2

    • Albo Moderosów Gamma

      • 2 0

    • Solarium turbina? Te zapalniczki?

      • 1 1

    • Solarisy

      Jeżdżą po Olsztynie. Można się tam przejechać i wypróbować. Przy nich nawet złom poniemiecki zwany Dortmundami jest szeroki, wygodny i z wieloma miejscami siedzącymi. Ale Moderntrans Gamma jest fajny, chociaż nie wiem, jak z jego niezawodnością.

      • 0 0

  • No, a jak Warszawa nie kupiła Pesy to Pis grzmiał, że to źle. Jak widać Pesa to amatorka totalna.

    • 10 6

  • (2)

    Mam tylko nadzieje ze nie bedzie w nich tych ohydnych siedzen pod ukosem jak w tych jezdzacych po Strzyza

    • 13 1

    • Nie, będą takie jak jeżdżą po Sopotu, na kamiennu potoku

      • 2 0

    • Niestety takich nie będzie

      Ukośne są w Pesach Swing: jednokierunkowych i jednostronnych, takich jakie powinny jeździć po Gdańsku. Ale aby usprawiedliwić zakup złomu z Niemiec, kupuje się teraz tramwaje dwukierunkowe i dwustronne, jak Pesa Jazz. W

      Ukośne są w Pesach Swing: jednokierunkowych i jednostronnych, takich jakie powinny jeździć po Gdańsku. Ale aby usprawiedliwić zakup złomu z Niemiec, kupuje się teraz tramwaje dwukierunkowe i dwustronne, jak Pesa Jazz. W tych tramwajach (Pesa Jazz) zamiast miejsca na bagaż między ukośnymi siedzeniami jest pochylnia do zrzucania bagażu między prostymi siedzeniami - jest tam specjalny, dodatkowy element do zrzucania bagażu.

      • 0 0

  • Zamiast kupować coś co jest sprawdzone to kupujemy prototypy...

    Przecież to się za kilka lat rozpadnie i będzie w gorszym stanie niż niemieckie Dortmundy...

    • 11 3

  • Dwa razy pisali przetarg, byle tylko Pesa wygrała. Wcześniej ten sam myk z tureckimi Mercedesami. Kiedy wreszcie ktoś zrobi porządek w GAiT i wywali na twarz prezesa?

    • 15 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.