2021-09-21 11:59
Na granicy atakuje Białoruś imigrantami, U.E atakuje tzw. praworządnością, Turowem itp. to wszędzie jeszcze ci polscy donosiciele z PO i lewicy chcą znów dojść do władzy by rozkradać Polskę
2021-09-21 12:19
2021-09-21 12:07
Mateuszek kłamczuszek
2021-09-21 12:09
2021-09-21 12:10
Hehe jednak wasz Pan Horała was wyrolował, woli pilnować łąki i kartofliska za grubą kasę.
2021-09-21 12:17
dlaczego ma postępować wbrew woli wyborców i swoją osobą uszczęśliwiać ich na siłę?!
Myśli logicznie i znalazł sobie lepszą fuchę.
2021-09-21 18:20
2021-09-22 00:37
Przepchnął.
Tyle jako poseł mógł zrobić. I tak dużo więcej, niż dobijający na poselskiej posłudze emerytury, Aziewicz.
A od kasy jest rząd, wiceministrów do jej podziału się nie dopuszcza...
2021-09-21 12:41
Nikt tak gdynian nie wyroluje jak szczur, przypominam, że to nie Horała rządzi od ćwierć wieku w Gdyni.
2021-09-21 12:10
A co w tej sprawie zrobili tacy działacze PiS jak Śniadek, Płażyński, Horała czy Sellin???
2021-09-21 12:15
Co zrobili w sprawie portów w czasie 25 lat poselskiej posługi?
Wyżej wymienieni przynajmniej przeforsowali przyznanie się skarbu państwa do swojej własności i zapis w ustawach portowych...
2021-09-21 12:17
2021-09-21 12:13
2021-09-21 12:17
Może kiedyś.
Od 2015 pracuje dla wolski, a w zasadzie dla: ***pospolitej wolskiej.
2021-09-21 12:47
tylko dla siebie...
2021-09-21 15:21
2021-09-21 12:14
POprzednie ekipy sprzedali port a teraz Polacy mają się z rzucić na drogę do POrtu? Niech właściciel dofinansuje a estakadę zamknąć dla ruchu powyżej 20 ton :-)
2021-09-21 12:19
GCT należy do grupy Hutchison Port Holdings (HPH) - inwestora, dewelopera i operatora portów. Sieć terminali HPH obejmuje 319 nabrzeży w 52 portach w 26 krajach na całym świecie.
2021-09-21 12:26
i idzie tam, gdzie ma lepsze otoczenie gospodarcze.
Dlatego Gdańsk buduje infrastrukturę wokół DCT.
Gdynia wręcz przeciwnie...
2021-09-21 12:34
ta jest dzierżawiona.
A operator idzie tam, gdzie ma możliwości do robienia interesu.
Tak jak Maersk poszedł do Gdańska, bo Gdynia przespała swoja szansę.
2021-09-21 16:23
Cieszymy się z tego. Tak właśnie wyglada normalna gospodarka. Zero panstwa, 100% prywatnego kapitału.
2021-09-21 12:23
kontenerowy to może być terminal, a port to pojęcie ogólne i może być gdyński lub np. gdański
2021-09-21 12:28
sprzedawana 30 lat temu to nie było jeszcze na świecie PO. Polska jako kraj zarabia na płaconych podatkach, cłach, port na opłatach portowych itp., ale według ciebie to nic nie znaczy. Droga czerwona ma służyć portowi jako całości, a nie tylko kontenerówce, a innym użytkownikom w tym osobom fizycznym także.
2021-09-21 12:14
dla Gdyni obiecał Drogę Czerwoną i łopaty Horały z Arciszewską zardzewiały.
2021-09-21 12:15
Wystarczy spojrzeć na zdjęcie i wiadomo, że to nie mogło się udać.
Horała, Sellin, Arciszewska-Mielewczyk i na deser Śniadek.
Obecność choćby jednego z nich, skazywała projekt na porażkę, a tu mamy kumulację.
2021-09-21 12:19
2021-09-21 12:37
combo :)
2021-09-21 12:46
brakuje jeszcze Matiego i Jędrka, ale po tym liście może któryś doklei się do zdjęcia
2021-09-21 14:00
To by się działo!
Most z Rewy do Juraty, albo tunel Gdynia -Hel.
2021-09-21 12:53
"Odpowiedź na skierowany w lutym do premiera Donalda Tuska dezyderat parlamentarzystów stanowi m.in., że OPAT ma charakter lokalny i jako taki powinien być realizowany.
Odpowiedzi na apel posłów ostatecznie
"Odpowiedź na skierowany w lutym do premiera Donalda Tuska dezyderat parlamentarzystów stanowi m.in., że OPAT ma charakter lokalny i jako taki powinien być realizowany.
Odpowiedzi na apel posłów ostatecznie udzielił nie premier, a podsekretarz stanu w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju Zbigniew Klepacki. Jak podało centrum informacyjne rządu, to dlatego, że premier Donald Tusk przekazał to zadanie na ręce właśnie tego ministerstwa.
Zgodnie z odpowiedzią wiceministra Klepackiego, budowa OPAT nie może zostać ujęta w Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2020.
- Planowana Obwodnica Północna Aglomeracji Trójmiejskiej nie spełnia żadnego z wymogów drogi krajowej, określonych w ustawie o drogach publicznych. Znaczenie tego przedsięwzięcia ma charakter lokalny i jako takie winno być planowane i realizowane - pisze Zbigniew Klepacki i dodaje jednocześnie, że OPAT został wpisany do Strategii Rozwoju Transportu do 2020 roku (z perspektywą do 2030 roku) i jest na liście planowanych projektów morskich. "
2021-09-21 17:01
Za długi tekst prztoczyłeś . Młodzi , wykształceni z wielkich miast i tak nie pojmą. Jak poczyta się komentarze na tym portalu , to ręcę opdają na wylewającą się głupotę .
2021-09-21 12:23
zadłużone po korek i po uszy...
Było nie drzeć kotów z Gdakkią...
Miasto rozpaczliwie szuka źródeł oszczędności a gdy był czas na budowę źródeł dochodów, to je niszczyło.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.