2020-03-06 11:50
i wcale nie chodzi o przyczepność a o wyprofilowanie jezdni. Śrutować można i co miesiąc, ale to sprawy nie załatwi
2020-03-06 12:48
Tak tak, na Karczemkach zjazd od strony Lodzi w kierunku Gdanska tez zle wyprofilowany. Dla januszy za kierownica to trzeba by gumowe barierki i drzewa robic. Tam jest 50 km/h, a jak ktos wypada przy wiekszej predkosci
Tak tak, na Karczemkach zjazd od strony Lodzi w kierunku Gdanska tez zle wyprofilowany. Dla januszy za kierownica to trzeba by gumowe barierki i drzewa robic. Tam jest 50 km/h, a jak ktos wypada przy wiekszej predkosci to jest to jego wina. Tam nawet zima, gdy jest nie odsniezona jezdnia, przy 50 km/h NIC sie nie stanie. Ale dla polskich miszczow kierownicy trzeba wszystkie zakrety doprowadzic do parametrow autostradowych.
2020-03-06 22:36
Ale skoro taki argument nie trafia, to może ktoś mi napisze, jak to możliwe,że właśnie tej trasie dochodzi do kilkakrotnie większej ilości tego typu zdarzeń? Czy kierowcy przekraczają prędkość jedynie na trasie
Ale skoro taki argument nie trafia, to może ktoś mi napisze, jak to możliwe,że właśnie tej trasie dochodzi do kilkakrotnie większej ilości tego typu zdarzeń? Czy kierowcy przekraczają prędkość jedynie na trasie Słowackiego, zaś na wszystkich innych jeżdżą przepisowo? Czekam na sensowne wyjaśnienia wszystkich niezwykle doświadczonych kierowców, bo zdaje się, że tutaj piszą jedynie fachowcy wysokiej klasy.
2020-03-07 18:19
sam widzialem dwie, przy 40km/h , a jak jestes takim ignorantem na jakiego wychodzisz po tych marnych gumowych wypocinach to sie tam przejedz i zobacz ile barierek jest wymienionych.
2020-03-06 11:54
Pomiar prędkości i nie będzie wypadków. Polski cham nauczył się łamać prawo to trzeba go oduczyć.
2020-03-06 11:59
Opinia wyróżniona
Problemem nie był asfalt, nawierzchnia, jej wyprofilowanie... Nawet nie prędkość bądź jej dostosowanie do warunków.
Problemem był czynnik ludzki... Niestety. Jak ktoś jest bezmyślny to nic mu nie pomoże.
2020-03-06 22:23
Ale infrastruktura może pomóc, gdy zawiedzie inny czynnik.
2020-03-07 00:32
hamowanie na zakrętach ze skręconymi kołami. Hamować trzeba przed zakrętem na prostej. Niestety większość kierowców hamuje tam na zakrętach. Na kursach prawa jazdy powinno być obowiązkowe szkolenie na specjalnym torze na
hamowanie na zakrętach ze skręconymi kołami. Hamować trzeba przed zakrętem na prostej. Niestety większość kierowców hamuje tam na zakrętach. Na kursach prawa jazdy powinno być obowiązkowe szkolenie na specjalnym torze na trolejach żeby kierowcy mieli pojęcie o zachowaniu się samochodu na zakręcie w poślizgu. Niestety 90% kierowców nigdy tego nie doświadczyło i nie ma o tym pojęcia
2020-03-07 08:16
Mistrze prostej
2020-03-07 08:16
Tam w zasadzie to hamulca prawie w ogóle się nie używa, oczywiście gdy jedzie się przepisowo. Pod górę raczej nie ma sensu, a w dół hamujesz silnikiem.
No ale jak ktoś tam widzi tor wyścigowy i pruje po 150 km/h, a są tacy, to o czym tu mówić.
2020-03-07 09:02
Hamowanie silnikiem to za mało, tam jest takie nachylenie jezdni, ze auto ciagle nabiera prędkości.
2020-03-07 14:23
mam 2 takie same auta jedno w dieslu to musze dodawac gazu, a benzyne wyhamowywać
2020-03-07 14:16
Prawko hipsy
2020-03-06 12:05
2020-03-06 12:18
Opinia wyróżniona
Zainwestowali miliony w infrastrukturę do pomiaru odcinkowego. I co? Gnije nieużywane. A cwaniaczki i piraci sobie używają na drogach. Zamiast co rok szorować Słowackiego, to uruchomcie odcinkowy.
2020-03-06 13:09
Bo to nie chodzilo o to by bylo bezpieczniej, tylko zeby jak to w Polsce jakis szwagier mogl zarobic :)
2020-03-06 23:58
bo mają za mało ludzi do obsługi swoich fotoradarów, a miasto ani SM nie może robić pomiarów. Do tego jest kłopot z wyliczeniem średniej prędkości, bo są dwa pasy nie da się precyzyjnie określić odległości, a tym samym wynik prędkości też jest nieprecyzyjny
2020-03-07 07:14
Policja jeździ z fotorejestratorami i mierzy na oko i mniej więcej, w dodatku posługuje się predkością radiowozu, a nie pojazdu mierzonego i jakoś nikomu to nie przeszkadza
2020-03-07 15:02
suma bezwzględnych wartości zakrętów nie przekracza 360°, różnica między jazdą wyłącznie po zewnętrznych, a wyłącznie po wewnętrznych
2020-03-07 16:58
Przecież wystarczy ustawić widełki nie na +- 5 km/h tylko na piratów, co gnają powyżej 100km/h.
Wszystko da się zrobić, trzeba tylko chcieć. Ale zawsze znajdzie się wymówka.
Jak to się mówi - chcący znajdzie sposób, leser znajdzie powód
2020-03-07 14:16
2020-03-07 17:08
jakaś chora teoria, zeby dopłacać do tego, zeby mogli jezdzic szybciej
2020-03-06 12:18
"Uszorstnienie nawierzchni jezdni" - co to jest? Naprawdę nie można napisać po polsku?
2020-03-06 13:01
2020-03-06 13:46
To, że pan/pani nie zna danego słowa, nie znaczy, że ono nie istnieje - zasób słownictwa nie jest kwestią wrodzoną a nabytą.
2020-03-06 14:37
2020-03-07 08:24
Proszę bardzo, jeśli to zbyt trudne by zrobić samemu już piszę instrukcję: proszę wejść na stronę SJP (tak, to słownik języka polskiego) i wpisać słowo "uszorstnić" - wtedy pojawia się definicja. Polecam!
2020-03-07 20:36
No i co ci wyszło? No powiedz, naprawdę nie ma się czego wstydzić
2020-03-06 12:32
Śrutowanie nie jest potrzebne. Droga jest w porządku. tylko trzeba się trzymać przepisów, co nie mieści się w głowie tym z ciężką nogą. No to wypadają - lepiej tu niż by komuś zrobili krzywdę.
2020-03-06 22:27
A jak wpadniesz w poślizg przy 70kmh to przyjdziesz i przeprosisz.
2020-03-07 00:20
2020-03-06 12:37
2020-03-07 12:10
2020-03-07 12:48
tu raczej chodzi o zlecenie
2020-03-06 12:37
byle tylko mógł "zapitalać". Zamiast ograniczać im prędkość to robią wszystko żeby jeździli coraz szybciej. absurd
2020-03-06 13:22
2020-03-06 12:53
No to teraz zamiast 100 beda jechac 150 i sie dziwic czemu sie rozbijaja na lukach
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.