Opinie (204) ponad 10 zablokowanych

  • Dla wielu osób reklama to antyreklama (1)

    Kiedy to szanowne firmy zrozumieją?Przykładowo chciałem jakiś tam sprzęt RTV to tak mi obrzydły te nachalne spiewajace żółte reklamy w radio,tv że poszedłem do konkurencji,przykłady można mnożyć...

    • 21 3

    • Reklamy wpychane do gardła

      Dobrym tego przykładem są reklamy seriali na Netflixie albo Amazonie. Niektóre z nich są Ci wpychane pod nos każdego dnia w kółko Panie Macieju. Jest kilka tytułów które mimo iż prawdopodobnie są warte obejrzenia odrzucają mnie jak tylko zobaczę ich nazwę.

      • 2 0

  • Ależ oczywiście, że uchwała krajobrazowa powstała po to, by ceny reklam w konkretnych miejscach wzrosły kilkunastokrotnie (1)

    A firmami zajmującymi się opieką nad tymi miejscami zarządzają znajomi włodarzy. To przeciez jasne.

    • 8 14

    • bzdury

      • 3 5

  • Wielkoformatowe reklamy na Przymorzu przy głównym skrzyżowaniu z ul. Kołobrzeską, trochę dezorientują kierowców. (3)

    Z przodu widać światła i pełnogabarytowa wielkoformatową reklamę,z prawej strony fragment dolny wielkoformatowej reklamy.

    • 10 2

    • (2)

      jeśli dezorientują cię reklamy to może warto udać się do lekarza albo zastanowić się czy powinieneś prowadzić auto

      • 1 5

      • Na takie reklamy jak ktoś nie reaguje ,to powinien wybrać się do doktora i zastanowić,czy powinien prowadzić samochód. Reakcje u kierowców na otaczające sytuacje ważna rzecz,kierowca musi wszystko widzieć dookoła tak jak pilot samolotu bojowego.

        • 0 0

      • Reklama w topless trochę dezorientuje.

        • 0 0

  • Z bastionu Św. Elżbiety reklama zginęła

    ale rusztowanie zostało..., a obok rozpadający się stary namiot z nazwą piwa

    • 3 0

  • Podobnie szmata na bloku na Żabiance przy Drodze Zielonej. Albo Czarek tam straszy, albo półnaga baba z moliera. Janusze biznesu po prostu muszą. Nie mogą wytrzymać, gdy taka okazją na byznes nie zostanie wykorzystana.

    • 6 2

  • Są równi i równiejsi. Czego jeszcze nie rozumiecie? Przecież jesteśmy w Gdańsku.

    Gdzie jest ten pan mądrala z UM w Gdańsku , co się tak burzył np. przeciw banerom na 40-lecie solidarności? Przeciw banerom deweloperskim już się nie wypowiadał. Z drugiej strony na falowcach na zaspie można by umieszczać reklamy - oczywiście na "bezokiennych" ścianach bocznych. Żadna strata estetyczna, raczej przeciwnie.

    • 7 6

  • (2)

    Jeżeli potencjalni reklamodawcy zrozumieją, że taka reklama będzie miała efekt przeciwny od zamierzonego - reklamy nie będą się pojawiać. A to zależy przede wszystkim od nas.

    • 8 2

    • Już oni mają to wszystko wyliczone i zbadane. Części mieszkańców to przeszkadza ale inni to łykają i zostaje im to w podświadomości.

      • 1 2

    • już widać, że firmy się boją. kiedyś taka powierzchnia poszłaby od razu a tu na czerwiec reklamodawcy brak

      • 2 0

  • Konsekwentnie nie będę kupować i korzystać z usług reklamowanych tam firm

    Choćbym miał drożej zapłacić, nie będę wspierać chamstwa i cwaniactwa.

    • 14 2

  • (2)

    To teraz będzie wysyp wiecznie remontowanych elewacji. Ktoś już dobrze myślał nad tym tworząc tę uchwałę.

    • 8 1

    • (1)

      Raczej niekoniecznie. Trzeba mieć kasę na zrobienie projektu, złożyć wniosek o pozwolenie, zapłacić za zajęcie pasa. Poza tym jest zapisana 5-letnia karencja. Nie będzie się opłacać.

      • 2 1

      • Korporacje kasę na projekt mają, pozwolenie załatwi się po znajomości u kumpla w urzędzie a cena zajęcia pasa to grosze przy kosztach ogólnych. Poza tym skoro tak się wyginają żeby jednak reklamy były to raczej się opłaca.

        • 1 0

  • Nie kupujcie produktów marek ktore reklamują się w ten sposób. (1)

    Skoro mają gdzieś etykę przy kupowaniu reklam to też mają gdzieś etykę przy wytwarzaniu produktów czy wykonywaniu usług.

    • 14 4

    • ja już tak od dawna robię

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.