2017-02-14 13:28
jak kogoś nie stać na suwa VAG to kupuje kaszkaja
jak kogoś nie stać na jakiekolwiek auto to bierze micrę
Autko z obrazka do kogo jest adresowane bo ma wygląd jak ścigałka a jest zwykłą koszmarną
jak kogoś nie stać na suwa VAG to kupuje kaszkaja
jak kogoś nie stać na jakiekolwiek auto to bierze micrę
Autko z obrazka do kogo jest adresowane bo ma wygląd jak ścigałka a jest zwykłą koszmarną popierdułką jak pozostałe auta nissana.
dawne micry były adresowane do kobiet lub zniewieściałych mężczyzn a to do dresiarza z adhd czy kogo?
Kolejna mega porażka po juke i paliwożernym NOTE w którym reflektory z tyłu ciekną
lepiej bierzta kaszkaja od dziadka emeryta z niemiec ma raptem 172 000km to pojezdzi zreszta gałka zmiany biegów jak nowa i kierownica w skórze a pokrywę bagażnika to pies wygryzł i nie ma (w polsce okarze się ze to po najechaniu na tył auta czy dachowaniu).
2017-02-14 13:51
a nie piszesz trzy po trzy głupstwa zasłyszane w rozmowie dorosłych
2017-02-14 14:00
2.0 GTI 143 KM Waga < 1000kg. Niejeden sie dziwil na swiatlach wachajac spaliny :D
2017-02-14 14:52
143 konie to miało w 92 roku :) byłeś na hamowni?
2017-02-14 23:14
Po modach ma 160 na hamowni,
2017-02-15 22:28
Sto razy wolę swoją nissanową popierdułkę - jak "zacnie" określiłeś auta tej marki, niż te wszystkie "wypasione" kilkunastoletnie audiki, golfiki, fordziki, bmki - oczywiście w wersji "nówka-nie śmigana, Niemiec płakał
Sto razy wolę swoją nissanową popierdułkę - jak "zacnie" określiłeś auta tej marki, niż te wszystkie "wypasione" kilkunastoletnie audiki, golfiki, fordziki, bmki - oczywiście w wersji "nówka-nie śmigana, Niemiec płakał jak sprzedawał a starsza pani jeździła tylko do kościoła". Niestety auto-handle pełne takich poprzebijanych, wypacykowanych używek. Ich dumnym nabywcom popylającym tymi ekstra-modelami po naszych ulicach wydaje się że zostali namaszczeni na Bogów z równoczesnym galopującym postępem wszech-umiejętności w prowadzenia pojazdu.
Od roku jeżdżę Note'm kupionym z salonu i jako miejskie auto sprawuje się świetnie.
Co do nowego modelu Micry - są różne gusty - a z tymi się nie dyskutuje :)
2017-02-14 13:29
wiadomo, że Nissanów się nie kupuje, bo to najbardziej psujący się badziew. Nawet Navarra zawieszeniowo jest kompletnie do tyłka.
2017-02-14 13:30
2017-02-14 17:24
Sam widziałem. Trzy razy.
2017-02-14 13:36
2017-02-14 13:37
Wiecie jak kończą takie auta? Nie wiecie to popatrzcie po komisach trawnikowych jakie wrastają w trawę. Są to wszelkie francuskie wynalazki oraz nissany.
Dawne primery i micry to były tanie auta a przy tym
Wiecie jak kończą takie auta? Nie wiecie to popatrzcie po komisach trawnikowych jakie wrastają w trawę. Są to wszelkie francuskie wynalazki oraz nissany.
Dawne primery i micry to były tanie auta a przy tym średniaki.
Ten to chyba dla zamożnego dresiarza bo sam nie wiem.
kogoś kto szuka sportowego auta nie przekona bo karoseria śmiech na sali a kogoś kto szuka auta miejskiego tym bardziej.
Marka jest synonimem kiepskiego auta i jedynie kashkaje sie dobrze sprzedaja na rynku wtórnym bo tańsze niż auta z grupy vag i napompowane a w srodku malusie
2017-02-14 13:54
uuu to drogo, jeśli od 50tys ceny ... jednak podziekuje
2017-02-14 14:15
A potem płacz, że zawieszenie po 20 tys. km do remontu.
2017-02-14 16:11
nikt tego nie kupi z drugiej ręki, co to za gimbus projektował - naćpał się Mocarza czy innego ixi....?
2017-02-14 14:24
"Przy kolejnych trzech odsłonach Micry coś poszło nie tak, bo te samochody charakteryzowała... nijakość. A to z kolei przełożyło się na słabą sprzedaż."
Ponad dwa i pół miliona drugiej micry (K11) to słaba
"Przy kolejnych trzech odsłonach Micry coś poszło nie tak, bo te samochody charakteryzowała... nijakość. A to z kolei przełożyło się na słabą sprzedaż."
Ponad dwa i pół miliona drugiej micry (K11) to słaba sprzedaż? Przecież to był ulubiony mały samochód pań i z pewnością nie wyglądał nijako, zwłaszcza że zgarnął wiele nagród za design. Był bardziej popularny (i nadal jest - pełno tego wciąż jeździ) niż pierwszy K10. K12 z kolei wyglądała inaczej niż wszystkie inne samochody, ale niestety z niezawodnością zrobiło się słabiej. Mimo to sprzedano 1,6 mln egzemplarzy - mniej więcej tylko samo, co K10.
Nijaka była dopiero IV generacja (K13), tak samo zresztą jak to nowe coś w stylistyce agresywnego mydła. Wygląda jak każdy inny współczesny samochód, nie wyróżnia się tak jak swego czasu K11 i K12.
2017-02-14 18:07
szkoda bardzo ładnego dotychczas auta... zmiana segmentu nie musiała się wiązać ze zmianą dizajnu na sztampowy - chyba że mają nadzieję powielić sukces Hondy Civic
2017-02-14 20:06
malkontentom sie nic nie podoba asami jezdza starymi rzechami typu ford matiz fiat itd ciemno-grod
2017-02-14 22:41
Kolejne auto zaparkowane na chodniku.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.