Opinie (371) 7 zablokowanych

  • 10 min spacer

    po co tramwaj

    • 15 15

  • nobla temu kto projektuje dziś głowne drogi nie uwzględniając potencjalnego tramwaju (2)

    na Jana Pawła też się prosi. Szpital, plaża...

    • 20 6

    • ty dostajesz nobla głupoty wszedzie tam gdzie jest autobus niema sensu marnowac kasy na kosztowny i awaryjny tramwaj (1)

      który jest już przeszłością.

      • 1 7

      • tramwaj przeszłością?

        stojące w korkach autobusy przyszłością? to chyba podobnie jak analfabetyzm niektórych...

        • 1 1

  • Wizjoner (2)

    Można dalej tory tramwajowe pociągnąć np.do samej plaży Pętla im. Ronalda Reagana .Małe dojście asfaltowo betonowe i powolutku hop do wody.

    • 14 2

    • Może tramwajem siup z mola?

      • 3 1

    • zgadzam sie :) trzebatamwaj połaczyc miejski z wodnym bezposrednio do morza :)

      • 3 0

  • Pżemoże

    Zaorać i brukiew zasadzić. To je przecie PGR-owskie osiedle. Jo

    • 4 11

  • (2)

    Po co? Jest droga na pomorskiej. Tu bysie przydała ścieżka rowerowa, ludzie jeżdżą po chodniku.

    • 6 15

    • zgadza sie ale oddzielona pasem zieleni od ulicy

      • 2 2

    • wolę pas w jezdni

      • 1 1

  • Nie ul Bażyńskiego ale Grunwaldzką

    Lepszym rozwiązaniem byłoby zrobić skręt na Grunwaldzką w stronę Wrzeszcza.

    • 11 7

  • Tramwaj ma iść przez Nową Abrahama (1)

    Od pętli tramwajowej Zaspa, przez Hynka i na drugą stronę torów kolejowych przez parking CH Oliwa i dalej na Strzyżę.
    Nie ma potrzeby robienia tramu w ulicy Kołobrzeskiej

    • 16 15

    • Ta trasa nie łączy Przymorza z biurowcami, jest w polu, nie ma przesiadki na SKM.

      • 0 0

  • (1)

    W koncepcji Pana Piotra przebija się to, co błędnie i nieprzyszłościowo robi miasto. Nowa trasa tramwajowa? Zamiast tworzyć nowe linie , modyfikuje się dotychczasowe zazwyczaj je wydłużając. W końcu długie wycieczki po

    W koncepcji Pana Piotra przebija się to, co błędnie i nieprzyszłościowo robi miasto. Nowa trasa tramwajowa? Zamiast tworzyć nowe linie , modyfikuje się dotychczasowe zazwyczaj je wydłużając. W końcu długie wycieczki po cały mieście, to to czego potrzebują mieszkańcy.

    Jedyne co może uratować komunikacyjnie Gdańsk, to mocniejsze nastawienie na kolej miejską i komunikacja (tramwaj, bus) łączące bezpośrednie dzielnice i dowożące ludzi do kolei miejskiej.

    • 13 6

    • warto zauważyć, że do przystanków SKM można także docierać pieszo i rowerem

      lub nawet rowerem wspomaganym elektrycznie. W Planie Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Gdańska jest postulat poprawy komfortu i bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów do przystanków SKM. Kolejny postulat to wymiana taboru SKM i podniesienie częstotliwości jej serwisu do taktu 5 minutowego w godzinach szczytu.

      • 3 0

  • Trzeba było połączyć Wojska Polskiego z Pasem Startowym aż do Czarnego Dworu

    ale ktoś sprzedał tereny pod mieszkaniówkę...

    • 27 0

  • Tramwaj w tym rejonie nie jest ani trochę potrzebny. Jest bardzo dobrze rozwinięta linia autobusowa (a nawet kilka) i nie widzę żadnego problemu, by przejść te kilkanaście (no może kilkaset) metrów z tramwaju na autobus.

    Tramwaj w tym rejonie nie jest ani trochę potrzebny. Jest bardzo dobrze rozwinięta linia autobusowa (a nawet kilka) i nie widzę żadnego problemu, by przejść te kilkanaście (no może kilkaset) metrów z tramwaju na autobus. Ponadto teren ten jest gęsto zabudowany, nie rozumiem dlaczego niektórzy usilnie chcą u(nie)szczęśliwość ludzi chęcią wepchnięcia im tramwaju tuż pod okna, zwłaszcza na tak wąskiej ulicy. Pomysł kompletnie oderwany od rzeczywistości.

    • 25 26

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.