2020-05-27 10:21
po co tramwaj
2020-05-27 10:24
na Jana Pawła też się prosi. Szpital, plaża...
2020-05-27 11:04
który jest już przeszłością.
2020-05-27 15:56
stojące w korkach autobusy przyszłością? to chyba podobnie jak analfabetyzm niektórych...
2020-05-27 10:25
Można dalej tory tramwajowe pociągnąć np.do samej plaży Pętla im. Ronalda Reagana .Małe dojście asfaltowo betonowe i powolutku hop do wody.
2020-05-27 10:41
Może tramwajem siup z mola?
2020-05-27 11:05
2020-05-27 10:27
Zaorać i brukiew zasadzić. To je przecie PGR-owskie osiedle. Jo
2020-05-27 10:28
Po co? Jest droga na pomorskiej. Tu bysie przydała ścieżka rowerowa, ludzie jeżdżą po chodniku.
2020-05-27 11:07
2020-05-27 11:56
2020-05-27 10:28
Lepszym rozwiązaniem byłoby zrobić skręt na Grunwaldzką w stronę Wrzeszcza.
2020-05-27 10:33
Od pętli tramwajowej Zaspa, przez Hynka i na drugą stronę torów kolejowych przez parking CH Oliwa i dalej na Strzyżę.
Nie ma potrzeby robienia tramu w ulicy Kołobrzeskiej
2020-05-28 01:46
Ta trasa nie łączy Przymorza z biurowcami, jest w polu, nie ma przesiadki na SKM.
2020-05-27 10:34
W koncepcji Pana Piotra przebija się to, co błędnie i nieprzyszłościowo robi miasto. Nowa trasa tramwajowa? Zamiast tworzyć nowe linie , modyfikuje się dotychczasowe zazwyczaj je wydłużając. W końcu długie wycieczki po
W koncepcji Pana Piotra przebija się to, co błędnie i nieprzyszłościowo robi miasto. Nowa trasa tramwajowa? Zamiast tworzyć nowe linie , modyfikuje się dotychczasowe zazwyczaj je wydłużając. W końcu długie wycieczki po cały mieście, to to czego potrzebują mieszkańcy.
Jedyne co może uratować komunikacyjnie Gdańsk, to mocniejsze nastawienie na kolej miejską i komunikacja (tramwaj, bus) łączące bezpośrednie dzielnice i dowożące ludzi do kolei miejskiej.
2020-05-27 11:51
lub nawet rowerem wspomaganym elektrycznie. W Planie Zrównoważonej Mobilności Miejskiej Gdańska jest postulat poprawy komfortu i bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów do przystanków SKM. Kolejny postulat to wymiana taboru SKM i podniesienie częstotliwości jej serwisu do taktu 5 minutowego w godzinach szczytu.
2020-05-27 10:35
ale ktoś sprzedał tereny pod mieszkaniówkę...
2020-05-27 10:38
Tramwaj w tym rejonie nie jest ani trochę potrzebny. Jest bardzo dobrze rozwinięta linia autobusowa (a nawet kilka) i nie widzę żadnego problemu, by przejść te kilkanaście (no może kilkaset) metrów z tramwaju na autobus.
Tramwaj w tym rejonie nie jest ani trochę potrzebny. Jest bardzo dobrze rozwinięta linia autobusowa (a nawet kilka) i nie widzę żadnego problemu, by przejść te kilkanaście (no może kilkaset) metrów z tramwaju na autobus. Ponadto teren ten jest gęsto zabudowany, nie rozumiem dlaczego niektórzy usilnie chcą u(nie)szczęśliwość ludzi chęcią wepchnięcia im tramwaju tuż pod okna, zwłaszcza na tak wąskiej ulicy. Pomysł kompletnie oderwany od rzeczywistości.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.