Opinie (180) ponad 10 zablokowanych

  • Bardzo fajny film. Przyjemny, lekki.

    • 3 4

  • Jaki jest sens rozwijania sieci trolejbusowej? (11)

    W dobie nowoczesnycb napedów hybrydowych lub elektrycznycj

    • 6 6

    • taki ze wiecej kasy podatnika mozna zmarnowac :)

      • 3 3

    • Jaki jest sens inwestować w napędy hybrydowe skoro istnieje sieć trolejbusów? (3)

      A swoją drogą nie kumasz, że trolejbus też ma napęd elektryczny?

      • 6 0

      • Kumam baranie. (2)

        Jaki jest sens topienia kasy w budowanie sieci trakcyjnej kiedy mozna kupic pojazd z nowoczesna elektryczna ednostka napedowa. Robimy dobrze zainteresowanym firmom co nie?

        • 1 5

        • przecież sieć trakcyjna jest wybudowana, matole

          Wytłumacz mi sens kupowania autobusów i budowania stacji ich obsługi skoro jest sprawny system trajtków.

          Jak ci nagle przyjdzie ochota na prysznic to wyrywasz wannę z łazienki i wstawiasz brodzik?

          • 4 0

        • I ładować go co 30 km? Nie bądź śmieszny

          poczytaj o eksperymentach z elektrykami w Lublinie

          • 3 0

    • (4)

      owe "nowoczesne napędy hybrydowe i elektryczne"
      są znacznie, znacznie droższe, mniej bezpieczne,
      np. wybuchają, płoną itd,
      a za to, żeby nie wybuchały, płać, płać, płać,
      pojazdy są mniej zrywne i

      owe "nowoczesne napędy hybrydowe i elektryczne"
      są znacznie, znacznie droższe, mniej bezpieczne,
      np. wybuchają, płoną itd,
      a za to, żeby nie wybuchały, płać, płać, płać,
      pojazdy są mniej zrywne i część pojazdu wiezie sam napęd itd

      zaś trolejbus nie musi wlec elektrowni
      tylko pasażerów

      a hamując, może oddać sztrum do sieci
      (nie ma jeszcze akumulatorów, które by przyjęły taki nagły przypływ)

      ta nowoczesność zbliża sie do ideału trolejbusowo tramwajowego
      ale to wciąż są namiastki

      mają wady, te druty wszędzie, ale przecież warto

      • 7 0

      • ..i te słupki w całym miescie, korki w których stoją trolejbusy lub przez które.

        • 1 4

      • Durna odpowiedz. (1)

        Czyli te wprowadzane w roznych miastach w Polsce i na swiecie autobusy o napedzie elektrycznym zagrazaja ludziom? Puknij sie w leb. Takie pojazdy sa mniej zrywne? Co to za argunent. Trolejbusy to technklogia19 wieczna

        • 1 7

        • A pojazdy hybrydowe to też xix wiek!

          Najweselej się czyta takich niedouczonych ekspertów z mateuszlandu!

          • 1 0

      • Same druty to i tak lepiej niż druty+tory, których wymagają tramwaje

        • 3 0

    • te nowoczesne napędy elektryczne mają śmieszny zasięg

      a hybryda to ślepy zaułek motoryzacji

      • 1 1

  • (1)

    Pierwszy na świecie trolejbus został publicznie zaprezentowany 29 kwietnia 1882 roku przez wynalazcę dr. Ernsta Wernera von Siemensa na przedmieściach Berlina w Halensee.

    • 4 0

    • Ten jak zwykle żyje Google Sven

      • 1 1

  • Ciekawe dlaczego inne miasta nie rozwijają tego ustrojstwa u siebie? (5)

    • 4 6

    • Tak

      • 3 0

    • Bo szanuja srodki publiczne

      • 3 5

    • Nie

      • 1 1

    • ciekawe czemu wygadujesz głupoty (1)

      Marakesz ma trajtki od roku, Rijad od 2013, Praga od 2017...

      To że ty o czymś nie wiesz, to nie znaczy, że taka jest rzeczywistość

      • 6 1

      • Bo ich stać na fanaberie. Zapomniałeś jeszcze o Jałcie

        • 0 3

  • Ja uwazam.ze w Gdyni mozna.rozwijac jescze konne tramwaje (4)

    Technologia tak samo efektywna i nowoczesna jak trolejbusy

    • 7 8

    • No musisz dogryźć bo codziennie z buta poginasz w gdansku i nie możesz sie z tym pogodzić.
      Przykro nam ale w Gdyni takich problemów nie ma

      • 6 1

    • trzeba być skończonym durniem żeby twierdzić (2)

      że trolejbusy nie są "efektywne" - w Gdyni codziennie wożą tysiące pasażerów.

      • 5 1

      • Czy trolejbusy mają własne wydzielone trakty? Czy też poruszają się po ulicach jak każdy inny pojazd?! (1)

        • 0 1

        • Tak, mają buspasy

          które są znacznie lepsze od torów, bo mogą z nich też korzystać autobusy, karetki, taksówki

          • 1 1

  • Michał P. (1)

    Na każdym filmiku, na każdym zdjęciu, stara sie wejść każdemu w d. ale to każdy wchodzi jemu w d.
    Musi być zawsze i wszędzie, to taki wazeliniarz zajezdniowy i zkmowy

    • 5 1

    • Ma parcie do tv

      • 0 0

  • Kim Dzong szczur

    • 4 0

  • Ciekawe

    A to w Gdyni jest co zwiedzać? Cztery ulice na krzyż zapchane bankami?

    • 5 3

  • Gdyni nakręciła film (2)

    a w tekście czytamy że: "Produkcją zajęli się wspólnie pracownicy Przedsiębiorstwa Komunikacji Trolejbusowej z Gdyni i Tyskich Linii Trolejbusowych." czyli prywatne spółki a nie władze miasta.

    **wra, uwielbiam takie uproszczenia wprowadzające w błąd.

    • 1 0

    • PKT nie jest prywatną spółką (1)

      • 1 1

      • Na początku masz info PKT sp z o.o.

        • 1 0

  • długie, nudne

    i z beznadziejnym podkładem muzycznym.
    Myślę, że produkcję trzeba było zlecić młodym, zdolnym z pomysłami.

    • 3 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.