Dodaj opinię

Opinie (212) 3 zablokowane

  • Bardzo dobrze. Ukroci to tez rajdowe zapedy niektorych kierowcow. Na podobne zmiany czekamy przed dworcem glownym i przed brama wyzynna.
    dh
    1 rok
  • obywatel (4)
    Ja już od ponad roku nie jeżdżę Grunwaldzką do pracy Wrzeszcz-Oliwa, bo fajdam na te naćpane co 100m światła, masakra co się wyprawia, ech żalll.
    kierowca
    1 rok
  • jestes cembalem
    1 rok
  • Tylko tunnel
    1 rok
  • Normalnie shibuya crosing.
    1 rok
  • Korki będą wieksze (2)
    Toż to wpisuje się w koncepcję uspokajania ruchu drogowego lansowaną przez Katedrę ruchu drogowego sponsorowaną za pośrednictwem fundacji przez m.in. firmy paliwowe. Większe korki to więcej spalonego paliwa- rozumisz Jasiu....
    Hehe
    1 rok
  • Ciekawe ile grabski zapłacił adamowiczowi za takie udogodnienia (1)
    1 rok
  • kolejne przejście i kolejne korki (1)
    ukośne to mózgi mają te beznadziejne urzędasy z ZDiZ
    1 rok
  • Tunel pod torami między lęborską a grunwaldzką nam jeszcze potrzebny (3)
    Mam nadzieję, że przyjdzie jeszcze kiedyś czas gdy zbudują tunel między lęborską a grunwaldzką dla pieszych i z drogą rowerową. Obecnie nie ma żadnej drogi rowerowej, żeby przejechać przez tory. Pod wiaduktem na kołobrzeskiej jeździ mnóstwo rowerzystów, ale jest tam tłoczno i niebezpiecznie.
    1 rok
    • Dokładnie (1)
      Przebicie nasypu, najlepiej oddzielnie dla ścieżki i pieszych, to najpilniejsza sprawa w tej okolicy os wielu lat
      Piqś
      1 rok
    • potrzebny jest także tunel dla pieszych pod torami przy stacji Gdańsk Oliwa
      znakomity skrót dla osób chcących dotrzeć do peronów stacji Gdańsk Oliwa od południowej strony (od ulicy Droszyńskiego/Śląskiej).
      1 rok
  • Jakby był tramwaj na Grunwaldzkiej
    nie trza by było latać kilometr na Abrahama. I ubyło by korposzczurosamochdów
    Piqś
    1 rok

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii