2018-03-13 17:36
Niech namaluja te pasy 4,5m nad ulica bedzie latwiej wszystkim
2018-03-13 16:42
Które to juz światła na Grunwaldzkiej?
2018-03-13 12:30
Nafajdali co 100 m światła
Ktoś durny nie przywidział że, budując biura dla tysięcy pracujących potrzebne będą parkingi i dojścia dla pieszych
Oj oj ! fachowcy od siedmiu boleści to projektują
Ale konsekwencje tego partolenia ( ma być tanio ! ) ponoszą normalni użytkownicy dróg i chodników
2018-03-13 14:48
Chciałbyś zobaczyć miasto, gdzie światła są co 100 metrów. Najlepiej pojedź do Barcelony.
2018-03-13 12:46
ale przełożony kazał mu siedzieć cicho bo straciłby robotę...
2018-03-13 11:15
Projektującemu te przejścia sugeruję przespacerować się przez już istniejące przejścia w tym miejscu - jak na przykład na krzyżówce Grunwaldzka, Kołobrzeska, Bażyńskiego i wyciągnąć wnioski. W szczególności sugeruję
Projektującemu te przejścia sugeruję przespacerować się przez już istniejące przejścia w tym miejscu - jak na przykład na krzyżówce Grunwaldzka, Kołobrzeska, Bażyńskiego i wyciągnąć wnioski. W szczególności sugeruję przespacerować się przez przejścia w poprzek grunwaldzkiej i odpowiedź na pytanie:
a) dlaczego ludzie biegną zazwyczaj przez te przejścia,
b) dlaczego przejścia nie są symetryczne czasowo - czyli np. Alchemia - McD - idzie się z przerwą po środku, McD - Alchemia - trzeba biegnąć, by nie stać przez kolejne światła
c) czy powinna być zielona strzałka przy przejściu Piotr i Paweł - Hala Oliwia - i czy jest to bezpieczne.
Prawda jest taka, że czas zielonego światła wzdłuż Grunwaldzkiej jest tak żyłowany, że pasy powinny być jak najkrótsze by jak najszybciej po nich przejść lub przebiec...
2018-03-13 14:47
Tylko to nie piesi powinni mieć łaskawie szansę przebiec w popłochu przez jezdnię, a auta powinny wystarczająco długo stać na czerwonym, aby piesi spokojnie przeszli. A to dlatego, że ludzi jest zwyczajnie więcej niż aut.
2018-03-13 10:06
2018-03-13 14:44
2018-03-13 08:38
Pieszy powinien przez jezdnię przechodzić najkrótszą drogą w jak najkrótszym czasie! Najlepiej kłusem albo galopem, by jak najmniej przeszkadzać prawdziwym użytkownikom dróg!
2018-03-13 10:57
Zwroc uwage jak przechodza przy Zaku. Najchetniej do od tramwaju do skm szli by srodkiem drogi.
2018-03-13 14:43
Rozumiesz? Auta stają 1 raz, piesi mają 3 czerwone.
2018-03-13 10:48
Przejście powinno być jak najkrótsze.
I wcale nie jest pierwsze - jedno jest Sopocie od stacji SKM Kamienny Potok przez al. Niepodległości w stronę morza.
2018-03-13 14:40
2018-03-13 06:07
2018-03-13 06:26
A ja mysle ze jednak dla samochodow.
2018-03-13 12:52
ważne żeby oddzielić ruch od siebie. Dzięki temu będzie bezpieczniej, szybciej i ekonomiczniej.
Sam jestem pieszym korzystającym z komunikacji miejskiej i dla mnie nie ma bezpieczniejszego rozwiązania drogowego niż tunel/kładka/wiadukt.
2018-03-13 14:37
Jeśli uważasz jednak, że nie kłamiesz, to ja muszę napisać, że sam jestem kierowcą i dla mnie nie ma bezpieczniejszego rozwiązania drogowego niż przejścia dla pieszych co chwilę. Wtedy jadę wolno, zawsze widzę wszystkich uczestników ruchu przed maską, tak dużo lepiej.
2018-03-13 14:03
nie idzie ci
2018-03-13 07:43
Gratuluję myślenie to przyszłość. Jak się czujesz po tym pierwszym razie?
2018-03-13 08:10
Przesada z taką autostradą w środku miasta.
2018-03-13 12:53
bez przesady?! kto to widział samochody w mieście!?
2018-03-13 12:03
Albo woń za miasto.
2018-03-13 09:24
niech korposzczurki trenują bieg po schodach - dla zdrowia oczywiście
2018-03-13 07:45
Tam zdecydowanie powinien być tunel dla pieszych lub samochodów.
...przesadzacie z tymi światłami i pasami. To jest główną trasa łącząca miasta a nie zwykła ulica.
2018-03-13 08:17
To jest normalna aleja miejska z gęstą zabudową, sklepami, biurami, uczelniami i wszystkim tym, co cechuje duże miasta. To nie żadna szosa łącząca miasta. Zaraz za OBC wpada w centrum zabytkowej dzielnicy.
2018-03-13 07:57
2018-03-13 13:46
Czy ktoś bada naszych urzędników?
2018-03-13 07:24
Tylko tunnel
2018-03-13 07:36
Oczywiście dla samochodów
2018-03-13 12:56
Piszą o pieszych.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.