Opinie (212) 3 zablokowane

  • Niech namaluja te pasy 4,5m nad ulica bedzie latwiej wszystkim

    • 4 2

  • hehe

    Które to juz światła na Grunwaldzkiej?

    • 4 4

  • paranienormalni (2)

    Nafajdali co 100 m światła
    Ktoś durny nie przywidział że, budując biura dla tysięcy pracujących potrzebne będą parkingi i dojścia dla pieszych
    Oj oj ! fachowcy od siedmiu boleści to projektują

    Ale konsekwencje tego partolenia ( ma być tanio ! ) ponoszą normalni użytkownicy dróg i chodników

    • 8 11

    • Tam są światła co 400 i 600 metrów, nie co 100 metrów...

      Chciałbyś zobaczyć miasto, gdzie światła są co 100 metrów. Najlepiej pojedź do Barcelony.

      • 2 1

    • przewidział i to już dawno

      ale przełożony kazał mu siedzieć cicho bo straciłby robotę...

      • 0 2

  • czas światła zielonego (1)

    Projektującemu te przejścia sugeruję przespacerować się przez już istniejące przejścia w tym miejscu - jak na przykład na krzyżówce Grunwaldzka, Kołobrzeska, Bażyńskiego i wyciągnąć wnioski. W szczególności sugeruję

    Projektującemu te przejścia sugeruję przespacerować się przez już istniejące przejścia w tym miejscu - jak na przykład na krzyżówce Grunwaldzka, Kołobrzeska, Bażyńskiego i wyciągnąć wnioski. W szczególności sugeruję przespacerować się przez przejścia w poprzek grunwaldzkiej i odpowiedź na pytanie:
    a) dlaczego ludzie biegną zazwyczaj przez te przejścia,
    b) dlaczego przejścia nie są symetryczne czasowo - czyli np. Alchemia - McD - idzie się z przerwą po środku, McD - Alchemia - trzeba biegnąć, by nie stać przez kolejne światła
    c) czy powinna być zielona strzałka przy przejściu Piotr i Paweł - Hala Oliwia - i czy jest to bezpieczne.

    Prawda jest taka, że czas zielonego światła wzdłuż Grunwaldzkiej jest tak żyłowany, że pasy powinny być jak najkrótsze by jak najszybciej po nich przejść lub przebiec...

    • 11 1

    • Niby masz rację

      Tylko to nie piesi powinni mieć łaskawie szansę przebiec w popłochu przez jezdnię, a auta powinny wystarczająco długo stać na czerwonym, aby piesi spokojnie przeszli. A to dlatego, że ludzi jest zwyczajnie więcej niż aut.

      • 3 0

  • ciekawe jak sobie trase skrócą jak tam nawet chodnika nie ma między Grunwaldzką a Wita Stwosza (1)

    • 5 3

    • Ale będzie ul. Nowa Sudecka

      • 2 1

  • Ukośnie przejście? Bezczelność. (2)

    Pieszy powinien przez jezdnię przechodzić najkrótszą drogą w jak najkrótszym czasie! Najlepiej kłusem albo galopem, by jak najmniej przeszkadzać prawdziwym użytkownikom dróg!

    • 13 2

    • (1)

      Zwroc uwage jak przechodza przy Zaku. Najchetniej do od tramwaju do skm szli by srodkiem drogi.

      • 0 3

      • Bo pokonanie jednej ulicy to tam 3 cykle świateł po 2 minuty każdy

        Rozumiesz? Auta stają 1 raz, piesi mają 3 czerwone.

        • 1 0

  • Wcale nie jest pierwsze! (1)

    Przejście powinno być jak najkrótsze.
    I wcale nie jest pierwsze - jedno jest Sopocie od stacji SKM Kamienny Potok przez al. Niepodległości w stronę morza.

    • 4 1

    • w Gdańsku też jest

      • 0 0

  • Dla pieszych powinien powstać tunel! (12)

    • 110 102

    • (4)

      A ja mysle ze jednak dla samochodow.

      • 57 13

      • jakie to ma znaczenie dla kogo? (1)

        ważne żeby oddzielić ruch od siebie. Dzięki temu będzie bezpieczniej, szybciej i ekonomiczniej.
        Sam jestem pieszym korzystającym z komunikacji miejskiej i dla mnie nie ma bezpieczniejszego rozwiązania drogowego niż tunel/kładka/wiadukt.

        • 4 8

        • Ostatnie zdanie świadczy o tym, że kłamiesz.

          Jeśli uważasz jednak, że nie kłamiesz, to ja muszę napisać, że sam jestem kierowcą i dla mnie nie ma bezpieczniejszego rozwiązania drogowego niż przejścia dla pieszych co chwilę. Wtedy jadę wolno, zawsze widzę wszystkich uczestników ruchu przed maską, tak dużo lepiej.

          • 7 4

      • nie myśl więcej

        nie idzie ci

        • 0 1

      • Gratuluję myślenie to przyszłość. Jak się czujesz po tym pierwszym razie?

        • 7 26

    • Cała grunwaldzka powinna być zwężona do dwóch pasów. (1)

      Przesada z taką autostradą w środku miasta.

      • 34 15

      • powinni zlikwidować i zrobić deptak

        bez przesady?! kto to widział samochody w mieście!?

        • 3 2

    • Dla śmierdzieli w sam. Tunel

      Albo woń za miasto.

      • 2 3

    • kładka nad jezdnią - taniej niż tunel,

      niech korposzczurki trenują bieg po schodach - dla zdrowia oczywiście

      • 6 22

    • (2)

      Tam zdecydowanie powinien być tunel dla pieszych lub samochodów.

      ...przesadzacie z tymi światłami i pasami. To jest główną trasa łącząca miasta a nie zwykła ulica.

      • 13 36

      • Yyy no nie

        To jest normalna aleja miejska z gęstą zabudową, sklepami, biurami, uczelniami i wszystkim tym, co cechuje duże miasta. To nie żadna szosa łącząca miasta. Zaraz za OBC wpada w centrum zabytkowej dzielnicy.

        • 29 2

      • A ja jestem zwykłym człowiekiem a nie Schodolataczem Kładkowskim

        • 24 5

  • Czy ktoś bada naszych urzędników?

    • 3 6

  • (2)

    Tylko tunnel

    • 8 12

    • (1)

      Oczywiście dla samochodów

      • 10 1

      • Piszą o pieszych.

        • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.