Opinie (149) 5 zablokowanych

  • i dobrze

    Takiego objawu bezmyślności - dwa skrzyżowania na jezdzie wprost nikt nie powinien nigdy zbudować

    • 9 1

  • Koszmar

    Patrzę na plany tego węzła z przerażeniem. Będzie wprost upiornie kolizyjne!
    Kto to wymyślił i kto zaakceptował takiego gniota?
    Poza tym, dużo gorsze korki są na węźle Straszyn.
    Tu sytuacja wymaga natychmiastowych działań

    • 10 5

  • Melodia przyszłości....

    Tu na razie jest ściernisko...

    • 2 2

  • Gdynia

    Czeka na remonty wszystkich ulic.Katastrofa panie prezydencie jak można było doprowadzić do takiego beznadziejnego stanu dróg.Wstyd.

    • 2 0

  • Co za bzdura...

    Gość mówi, że nie można zacząć prac bo to zatkało by obwodnicę... A widział co się w Gdyni dzieje? I co się działo na Karczemkach parę lat temu?

    • 6 1

  • (7)

    Ten projekt trzeba wyrzucić do kosza. Co to za pomysły, by samochody jechały najkrótszą możliwą drogą, a pieszym kazano nadkładać prawie kilometr drogi przez kładkę odsuniętą gdzieś na bok od węzła?

    • 17 13

    • (5)

      Bo na węźle jest znacznie więcej samochodów niż pieszych? To nie jest Długi Targ dla spacerowiczów, to węzeł na obwodnicy Trójmiasta.

      • 10 11

      • Śmieszna ta twoja opinia

        To tak jakby powiedzieć, że na drodze rowerowej jest wiele więcej rowerów niż samochodow. Jak zbudujesz chodnik, to będą korzystać piesi, jak zbudujesz kolej, to będą jeździć pasażerowie. A jak zbudujesz drogę to będziesz stać w korku ;)

        • 5 9

      • (3)

        Nikt nie każe robić chodnika wzdłuż obwodnicy, ale przejście na drugą stronę nie może być tak odległe - zabudowania w Kowalach są po obu stronach - czy każesz np. starszym ludziom nadkładać taki kawał drogi, by dotarli

        Nikt nie każe robić chodnika wzdłuż obwodnicy, ale przejście na drugą stronę nie może być tak odległe - zabudowania w Kowalach są po obu stronach - czy każesz np. starszym ludziom nadkładać taki kawał drogi, by dotarli do sklepu? Podobnie jest na węźle Osowa - tam w ogóle nie ma chodnika, więc zgodnie z prawem mieszkańcy bez roweru, czy samochodu, nie mogą w ogóle przekroczyć obwodnicy.

        Projektowanie z myślą tylko o samochodach jest jak z lat '50 w Stanach. Dziś bardzo tego żałują. Właściwe podejście to zapewnienie pieszym najkrótszej drogi, jaka tylko jest możliwa - dla samochodów dodatkowy dystans to nie problem, dla wielu użytkowników chodnika już tak.

        • 7 5

        • (2)

          teraz jest chodnik przez wiadukt i tak tamtędy nikt nie chodzi pieszo czasami ktoś na rowerze przemknie

          • 0 3

          • To ciekawe, ponieważ ja tam często widuję ludzi. A będzie ich z czasem coraz więcej, jak zaczną rozbudowywać się tereny na zachód od obwodnicy.

            • 3 1

          • Rowerem tam ciężko przejechać bo jest bardzo wąsko

            I trzeba mijać pieszych i rowerzystów z naprzeciwka

            • 1 0

    • Do kosza to trzeba projekt wyrzucić za ten "diamentowy" pomysł.

      Wyrzucają 200 mln na kolizyjny węzeł?! Nie przy takim ruchu.

      • 5 1

  • Dzięki ekofanatykom za 20 lat samochody będą przywilejem dla nielicznych. Nie warto za nasze pieniądze rozbudowywać dla nich dróg.

    • 5 1

  • (1)

    Nie można zrobic pełnej koniczyny, tylko jakieś przekładanie ruchu z prawej na lewo. Co za geniusz to wymyślił

    • 11 2

    • Amerykańscy naukowcy. U nich się nie sprawdza, to tylko nieliczne doświadczalne realizacje. No ale nasi wiedzą lepiej i u nas będzie pięknie.

      • 2 1

  • Spacerowa

    Koncepcja przebudowy ulicy spacerowej pojawiła się niemal równo dwadzieścia dwa lata temu. Jednak kiedy kierowcy mieliby doczekać się rozbudowy........

    • 5 1

  • Nie rozumie ba co te popaprance czekają !!!

    Tu sie nie da zyc !!! Gdyby taki pajac musial tedy sie przemieszczac ruszyl by d*pe jeden z drugim i by bylo pizamiatane !!!! a tak to necz sie czlowieku w tym pisogrodzie !

    • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.