2021-11-30 08:32
Takiego objawu bezmyślności - dwa skrzyżowania na jezdzie wprost nikt nie powinien nigdy zbudować
2021-11-30 08:33
Patrzę na plany tego węzła z przerażeniem. Będzie wprost upiornie kolizyjne!
Kto to wymyślił i kto zaakceptował takiego gniota?
Poza tym, dużo gorsze korki są na węźle Straszyn.
Tu sytuacja wymaga natychmiastowych działań
2021-11-30 08:40
Tu na razie jest ściernisko...
2021-11-30 08:41
Czeka na remonty wszystkich ulic.Katastrofa panie prezydencie jak można było doprowadzić do takiego beznadziejnego stanu dróg.Wstyd.
2021-11-30 08:54
Gość mówi, że nie można zacząć prac bo to zatkało by obwodnicę... A widział co się w Gdyni dzieje? I co się działo na Karczemkach parę lat temu?
2021-11-30 08:56
Ten projekt trzeba wyrzucić do kosza. Co to za pomysły, by samochody jechały najkrótszą możliwą drogą, a pieszym kazano nadkładać prawie kilometr drogi przez kładkę odsuniętą gdzieś na bok od węzła?
2021-11-30 09:04
Bo na węźle jest znacznie więcej samochodów niż pieszych? To nie jest Długi Targ dla spacerowiczów, to węzeł na obwodnicy Trójmiasta.
2021-11-30 09:21
To tak jakby powiedzieć, że na drodze rowerowej jest wiele więcej rowerów niż samochodow. Jak zbudujesz chodnik, to będą korzystać piesi, jak zbudujesz kolej, to będą jeździć pasażerowie. A jak zbudujesz drogę to będziesz stać w korku ;)
2021-11-30 09:26
Nikt nie każe robić chodnika wzdłuż obwodnicy, ale przejście na drugą stronę nie może być tak odległe - zabudowania w Kowalach są po obu stronach - czy każesz np. starszym ludziom nadkładać taki kawał drogi, by dotarli
Nikt nie każe robić chodnika wzdłuż obwodnicy, ale przejście na drugą stronę nie może być tak odległe - zabudowania w Kowalach są po obu stronach - czy każesz np. starszym ludziom nadkładać taki kawał drogi, by dotarli do sklepu? Podobnie jest na węźle Osowa - tam w ogóle nie ma chodnika, więc zgodnie z prawem mieszkańcy bez roweru, czy samochodu, nie mogą w ogóle przekroczyć obwodnicy.
Projektowanie z myślą tylko o samochodach jest jak z lat '50 w Stanach. Dziś bardzo tego żałują. Właściwe podejście to zapewnienie pieszym najkrótszej drogi, jaka tylko jest możliwa - dla samochodów dodatkowy dystans to nie problem, dla wielu użytkowników chodnika już tak.
2021-11-30 10:41
teraz jest chodnik przez wiadukt i tak tamtędy nikt nie chodzi pieszo czasami ktoś na rowerze przemknie
2021-11-30 11:11
To ciekawe, ponieważ ja tam często widuję ludzi. A będzie ich z czasem coraz więcej, jak zaczną rozbudowywać się tereny na zachód od obwodnicy.
2021-12-01 08:36
I trzeba mijać pieszych i rowerzystów z naprzeciwka
2021-11-30 09:48
Wyrzucają 200 mln na kolizyjny węzeł?! Nie przy takim ruchu.
2021-11-30 09:01
Dzięki ekofanatykom za 20 lat samochody będą przywilejem dla nielicznych. Nie warto za nasze pieniądze rozbudowywać dla nich dróg.
2021-11-30 09:02
Nie można zrobic pełnej koniczyny, tylko jakieś przekładanie ruchu z prawej na lewo. Co za geniusz to wymyślił
2021-11-30 09:30
Amerykańscy naukowcy. U nich się nie sprawdza, to tylko nieliczne doświadczalne realizacje. No ale nasi wiedzą lepiej i u nas będzie pięknie.
2021-11-30 09:05
Koncepcja przebudowy ulicy spacerowej pojawiła się niemal równo dwadzieścia dwa lata temu. Jednak kiedy kierowcy mieliby doczekać się rozbudowy........
2021-11-30 09:26
Tu sie nie da zyc !!! Gdyby taki pajac musial tedy sie przemieszczac ruszyl by d*pe jeden z drugim i by bylo pizamiatane !!!! a tak to necz sie czlowieku w tym pisogrodzie !
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.