2019-05-16 08:18
a pozostalo jeszcze trzy . Znow będą obiecywać czas robot dwa miesiące ( jak Chmielna) a realnie pół roku . A wiec kilka lat będziemy czekac na uruchomienie tego wezła .
2019-05-16 08:30
A ja proponuje aby autobus linii 168 zamiast jechac na pętlę Siedlce skręcał od razu z ulicy Nowolipie w prawo w ulice kartuska. Od petli siedlce jest do przystanku Emaus 200 metrow. Nikomu korona z glowy nie spadnie ze
A ja proponuje aby autobus linii 168 zamiast jechac na pętlę Siedlce skręcał od razu z ulicy Nowolipie w prawo w ulice kartuska. Od petli siedlce jest do przystanku Emaus 200 metrow. Nikomu korona z glowy nie spadnie ze sie kawalek przejdzie a znacząco skróci to czas przejazdu autobusow 168 w obu kierunkach. Objechanie petli w 2 strony to strata rzędu 7-8 minut.
2019-05-16 08:36
Najgorsze, że dla jasienia pętla siedlce to utrudnienie przez które straciliśmy 2 autobusy. Super rozwój południa zabrać autobusy dla pętli door2door która nie działa bo kierowcy jeżdżą jak chcą
2019-05-16 09:03
Bo wezly przesiadkowe sa "na fali". Co z tego, ze w rozumieniu Unii, powinny byc one na przedmiesciach, z pojemnymi parkingami i wieloma srodkami komunikacji.
W gdanskim wydaniu sa praktycznie w centrum, integruja autobus z tramwajem i wymuszaja wyzsze koszty podroz.
2019-05-16 08:37
Przecież tak było dopóki nie powstała pętla. Zeby uzasadnić jej istnienie zajezdza tam każdy autobus mimo że to bez sensu.
2019-05-16 08:41
... zaprojektował układ drogowy wokół forum powinny być leczone na nogi (na głowę jest za późno).
P. S. Zadaniem przystanku jest zwożenie klientów, a nie poprawa sprawności komunikacji publicznej. Przy okazji pubkom pogarsza przejazd samochodom, co lubią deweloperzy, którzy widzą całą okolicę poprzecinaną 4-pasmowymi deptakami i DDR-ami.
2019-05-16 08:46
g*wn¤ prawda z tymi negatywnymi ocenami mieszkańców/dzielnic. Nikt nie jest przeciw, a urzędasy powinny iść na rękę ludziom, w przeciwnym razie srogie kary finansowe za głupotę.
2019-05-16 18:54
Wielu jest przeciw.
Ale skoro są przeciw to będą przeciw co ma do tego skrzyżowanie przy Dolnej Bramie?
2019-05-16 19:23
Pewnie są przeciw głupim pomysłom ZTM. Ilość propozycji od mieszkańców to dowodzi. Zmiany w linii 210 też są zasadne.
2019-05-16 08:49
2019-05-16 08:52
Przystanek SKM Śródmieście jak sama nazwa wskazuje, to przystanek SKM. Węzeł przesiadkowy utrudni i wydłuży dojazd do Dworca Głównego PKP. Ale o tym nikt nie pomyślał.
Już mamy przymusowe przesiadki na Węźle
Przystanek SKM Śródmieście jak sama nazwa wskazuje, to przystanek SKM. Węzeł przesiadkowy utrudni i wydłuży dojazd do Dworca Głównego PKP. Ale o tym nikt nie pomyślał.
Już mamy przymusowe przesiadki na Węźle Emaus, teraz z dobieganiem np. do 115, która nie wjeżdża na Węzeł.
Mamy praktycznie pusty Węzeł przesiadkowy na Chełmie ( tylko tramwaj nr 3).
Marnuje się pieniądze i utrudnia życie mieszkańcom, wydłuża czas przejazdu komunikacją miejską. A potem krokodyle łzy, nad zwiększającym się ruchem samochodów.
FRAG to nie opinie mieszkańców.
2019-05-16 08:52
Czy na odwrót. Cały Gdańsk i stan jego społeczeństwa
2019-05-16 12:56
A urzednicy maja punkt widzenia swoich mecenasow, zainteresowanych wyciagnieciem kasy z budowy i przemieszczania ludzkich mas.
Ma byc "efektywnie" a nie wygodne.
2019-05-16 08:56
Gora puscic droge i wyprostowac ten makaron. Przy okazji ten przeskalowany wiadukt bylby niepotrzebna.
Dlaczego on taki duzy?
2019-05-16 08:56
To nie jest miasto dla mieszkańców ja ucieklem 3mce temu, syf, bród, zero komunikacji, drogi jak ser i korupcja won!!!!
2019-05-16 09:07
Obecnie oznacza to 3 przesiadki
2019-05-16 18:56
Tam musi być gorszy dojazd bo bylo taniej.
2019-05-16 20:56
budują wam już linię tramwajową w pobliżu. ale nie ma bata, żeby robić specjalne busy osiedlowe. widziały gały, gdzie brały.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.