2020-05-29 12:58
oni mają pasażerów przewieźć bezpiecznie
ktoś chyba o tym zapomniał!
a może prezesi w ramach wolnych mocy zaczną sprzątać biura
2020-05-29 18:23
Ale oni są zacofani :D
2020-05-29 13:02
Heh,gdzie są Ci co narzekali na karnety w Gdyni i sprzedawanie 5 biletów ulgowych w karnecie.Musi to być dobre rozwiazanie skoro inne miasta korzystają z tego.
2020-05-29 14:18
Gdynia porzuciła ten trend, teraz beda 2 bilety ulgowe na karnet
2020-05-29 13:04
Nie ma to jak dowiedzieć się z internetu, że od poniedziałku sprzedaje bilety! Moja kochana firmo - wstydz się!
2020-05-29 13:06
Nieważne . że zagrożenie koronawirusem dalej istnieje.Zdrowie pasażerów jest mniej ważne od dochodów za bilety.Jedna osoba kupująca bilet w autobusie zarazi kierowcę a potem kierowca nieświadomie kilkaset osób. Autobusy bedą miały jeszcze większe spóźnienia. Jak już nauczyliśmy się żyć bez kupowania biletów w autobusie to po co to zmieniać.
2020-05-29 13:08
Wydaje mi się że w obecnej dobie (pomijając kwestię pandemii i koronawirusa) powinno się odejść od sprzedaży biletów u prowadzących pojazdy komunikacji miejskiej tak jak ma to miejsce w innych większych jak również i
Wydaje mi się że w obecnej dobie (pomijając kwestię pandemii i koronawirusa) powinno się odejść od sprzedaży biletów u prowadzących pojazdy komunikacji miejskiej tak jak ma to miejsce w innych większych jak również i mniejszych miastach od Gdańska. Obecna sytuacja była sprawdzianem dla nas wszystkich - bez względu na to czy byliśmy pasażerami, czy byliśmy kierowcami - z której wyszliśmy bardzo dobrze. Kreatywność ludzi nie wyszła na zero. Zaopatrywali się w bilety w innych możliwych punktach sprzedaży jak również co niektórzy (kto wie czy nie większość) w aplikacjach mobilnych i z całym szacunkiem dla władz miasta nie chce mi się wierzyć, że przez tą zmianę (wyeliminowania sprzedaży biletów w pojazdach komunikacji miejskiej na poczet kupna ich w innych miejscach czy punktach) miasto aż tak bardzo - jak podkreśla to Pan Borawski - ujmując to z lekką metaforą, zbankrutowało. To jest jedynie przecinkiem w zdaniu tejże pandemii. Prawda jest taka, że likwidacja sprzedaży biletow u prowadzących dała by komfort jazdy wszystkim w tychże pojazdach bez różnicy. Pasażer może tak jak dotychczas zaopatrywać się w bilety w innych punktach sprzedaży a kierujący ma czuć komfort jazdy, dać bezpieczeństwo sobie i pasażerom oraz zapewnić przez ogół też i zdrowie. Wydaje mi się że gdyby do takiej uchwały doszło to nikomu korona by z głowy nie spadła.
2020-05-29 13:12
W ten sposób u kierowcy kupowaliby tylko ci, którzy naprawdę nie byli w stanie kupić biletu gdzie indziej. I wtedy okazałoby się, że jednak można zadbać o to, żeby w kiosku kupić sobie biletów na zapas lub ściągnąć sobie aplikację na smartfona
2020-05-29 13:25
Tylko, że kiosków w pobliżu wielu przystanków nie ma, a też nie każdy korzysta z aplikacji i w ogóle ze smartfona. Niektórzy nie potrzebują korzystać ciągle z internetu w telefonie, posiadają telefony na kartę co obniża
Tylko, że kiosków w pobliżu wielu przystanków nie ma, a też nie każdy korzysta z aplikacji i w ogóle ze smartfona. Niektórzy nie potrzebują korzystać ciągle z internetu w telefonie, posiadają telefony na kartę co obniża im koszty użytkowania (internet mają w domu na kompie), więc wolą tradycyjne bilety papierowe. I naprawdę nie zawsze jest możliwość zakupienia poza środkiem lokomocji. Dobrym rozwiązaniem byłyby biletomaty w autobusach i tramwajach.
2020-05-29 20:10
Biletomaty w autobusach - tak, sprzedaż biletów przez kierowcę - zdecydowanie nie.
Jeśli nie ma kiosku, to trzeba sobie wcześniej zaplanować i zakupić zapas biletów, tam gdzie są one dostępne. Poza tym są aplikacjie na komórkę, gdzie bilety są tańsze niż w kiosku, więc zakup biletu przez aplikację jest jeszcze bardziej opłacalny.
2020-05-29 14:40
2020-05-29 13:14
wprowadzić płatność tylko kartą i po problemie.
2020-05-29 13:20
bo mistao dba o kierowcow i drzwi przednie zamkniete.
2020-05-29 13:30
2020-05-29 14:50
2020-05-29 13:21
2020-05-29 13:21
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.