Opinie (265) 7 zablokowanych

  • (9)

    Takich inwestycji Adamowicza, które nie spełniają deklarowanej wcześniej roli, jest więcej. Ale to podobno dobry prezydent był, zresztą Aleksandra "Olivia" Dulkiewicz też podobno jest świetna. :)

    • 66 11

    • (6)

      Mozę wreszcie dotrze, że prezydent popisuje podsunięte mu na biurko papiery, na których teoretycznie wykształceni inżynierowie ruchu drogowego, projektanci, architekci i grono innych specjalistów udowodnili jakie to

      Mozę wreszcie dotrze, że prezydent popisuje podsunięte mu na biurko papiery, na których teoretycznie wykształceni inżynierowie ruchu drogowego, projektanci, architekci i grono innych specjalistów udowodnili jakie to wspaniałe będzie życie Gdańszczan gdy zrealizuje się ich mętną wizję. Prezydent jako np. historyk to nie taka alfa-omega od technicznych koncepcji. Wierzy ludziom, którym płaci.

      • 4 17

      • Ale tu nie chodzi o prezydent, tylko o to, że jest z PO. (2)

        Wpadło zlecenie z Nowogrodzkiej, to trzeba jej dogryzać na każdym kroku.

        • 3 18

        • Twoje chore anty pisie dywagacje mało mnie obchodzą. Nie o tym jest artykuł.

          • 8 3

        • Jasne

          Prezes osobiście interweniował w tej sprawie. Jeszcze jakieś teorie spiskowe? To się robi nudne i żałosne.

          • 5 3

      • Najlepsi inżynierowie nic nie dadzą

        Kiedy się zderzą z bałaganem i niekompetencją gdańskich urzędów.
        Prezydent za to odpowiada jakich ludzi sobie dobiera i odpowiada za efekty ich pracy.
        Przede wszystkim historyk nie powinien być prezydentem miasta.

        • 22 3

      • Dobry szef umie dobrać dobrych współpracowników.

        Jak nie umie, to się nie nadaje. I tyle.
        Przejedz się na południe. Olbrzymie osiedla powstały, a drogi dalej jak na wsi. I nie mówcie, że słoiki tam mieszkają tylko. Wynajem krótkoterminowy spowoduje, że większość gdańszczan tam wyląduje. Patrz Barcelona i inne

        • 11 1

      • Facet był prezydentem przez 20 lat, miał wystarczająco dużo czasu, aby dobrać sobie profesjonalnych współpracowników.

        • 5 0

    • To samo z wiaduktem tramwajowym w Brętowie (1)

      Kosztował miliony, nikt prawie nie korzysta z tramwajów na tym odcinku

      • 15 2

      • a będzie następny

        przy Wileńskiej.

        Urząd wie lepiej... gdzie jest śmietanka...

        • 3 1

  • Czyżby gdańska normalność?

    Za ostateczną decyzję odpowiada Prezydent Miasta, ale winni są "specjaliści" którzy przygotowali chybioną koncepcję i udowadniali, że jest niezbędna dla życia miasta. Za komuny już by polecieli ze stanowisk na żądanie kw

    Za ostateczną decyzję odpowiada Prezydent Miasta, ale winni są "specjaliści" którzy przygotowali chybioną koncepcję i udowadniali, że jest niezbędna dla życia miasta. Za komuny już by polecieli ze stanowisk na żądanie kw pzpr. tak to się odbywało. Teraz społeczny pieniądz to złoto do rozgrabienia i podziału między wykonawcę i inwestora. Ciekawe jak miasto wyplącze się z Kunsztu Wodnego, bo pierwotna koncepcja przechowalni - schroniska dla kolejnych urzędników chyba jest zbyt droga. Już wiadomo ,że pieniądze na tramwaje wodne poszły w piach, bo ich nie będzie. Z przystanków tylko cieszą się wędkarze a same statki to złom. Znów gromy pójdą na prezydent a doradcy, którzy przygotowali te utopię, podobnie jak np. Mevo, zgarniają tylko kolejne kwartalne premie , trzynastki i śmieją się w kułak.

    • 37 2

  • Pan Gołąb (2)

    powiedział tyle, na temat węzła komunikacyjnego, tyle co nic. Namotał, namotał, powymyślał sztuczne problemy....a prawda jest taka, że nie wiedza co z tym fantem zrobić. Bo opinia pasażerów i opinia rad dzielnic jest

    powiedział tyle, na temat węzła komunikacyjnego, tyle co nic. Namotał, namotał, powymyślał sztuczne problemy....a prawda jest taka, że nie wiedza co z tym fantem zrobić. Bo opinia pasażerów i opinia rad dzielnic jest negatywna, bo autobus będzie jechał parę minut dłuzej.A sprawę trzeba postawić jasno....Likwidujemy przystanek "Brama Wyżynna" w kierunku Oruni, bo utrudnia płynny ruch i przenosimy go na Śródmieście, albo część kursów zaczyna "bieg" na nowym węźle...od razu wiecznym malkontentom mina zrzednie. Wybudowano wezeł ,to niech spełnia swoją rolę a nie opowiadajmy bajek ...że plany siegaja lat 70-tych, i że to nie my a oni....Panie Gołąb !

    • 39 7

    • Cały widz w tym, że brama Wyżynna to kluczowy przystanek, w tym dla uczniów. (1)

      Przystanek centrum ma sens tylko dla klientów forum..
      Przesiadka na SKM z tramwaju ok. Ale nie każdy wysiadający, wsiadający na bramie to przesiadający się. Przystanek forum jest zbudowany za kupę kasy i

      Przystanek centrum ma sens tylko dla klientów forum..
      Przesiadka na SKM z tramwaju ok. Ale nie każdy wysiadający, wsiadający na bramie to przesiadający się. Przystanek forum jest zbudowany za kupę kasy i niewykorzystany, bo był wybudowany dla wybudowania a nie dla wygody mieszkańców. Pieniądze wydane, a dalej będzie jak zwykle. Patrz zajezdnia Chełm. Brak kogoś kto ma plan jakikolwiek dla rozwoju miasta. Wstyd.

      • 6 0

      • Proszę mi nie wmawiać

        ,że przejście 200 m to dla uczniów i innych, będzie wielkim problemem. Po galerii chodza "tam i z powrotem" wzdłuż, wszerz, w góre i dół wiele razy a tu nagle 200 m to problem ? A jeśli problem to niech podjadą tramwajem !

        • 0 6

  • No taa...fuszera za fuszerą (2)

    Zapomniana to jest pętla tramwajowa na Chełmie. Następny pokaz zdolności logistycznych planistów w tym mieście

    • 42 7

    • Jak to zapomniana? Przecież co chwila odbywa się odsłonięcie nowych patronów dla tramwaju.

      • 0 3

    • Ta pętla,jak i również

      te np na Siedlcach czy Przeróbce sa niezbędne na wypadek sytuacji awaryjnych. Mozna na nich "skrócić" trase tramwaju, lub odstawić uszkodzony wagon, bez konieczności wyłączania innego odcinka linii.Takie pętle "techniczne" są często spotykane na sieci i są zgodne ze "sztuką" budowy linii tramwajowych, prosze malkontenta !

      • 8 3

  • Założenia sensowne a wykonanie wyszło jak zwykle. Czyli zła organizacja, syf, niewygodne i źle wyprofilowane schody, brak zejścia do SKM od jednej ze stron, do tego pojazdy komunikacji kwitnace na swiatlach (zwłaszcza

    Założenia sensowne a wykonanie wyszło jak zwykle. Czyli zła organizacja, syf, niewygodne i źle wyprofilowane schody, brak zejścia do SKM od jednej ze stron, do tego pojazdy komunikacji kwitnace na swiatlach (zwłaszcza autobusy). Zresztą nie ma tam przeciez nawet ani jednego wyświetlacza z rzeczywistym rozkładem jazdy to o czym mówimy.

    Co do zatrzymujacego sie tam nocnego to najlepsze jest to, ze zatrzymuje się tam ten który jeździ ta trasa tymczasowo, a stały przystanek omija.

    • 22 2

  • Przejście naziemne tylko naprzeciwko Dworca Głównego A kunszt wodny rozebrać,zaorać i trochę zieleni posadzić

    • 19 6

  • moze trzeba było główny ruch przekierować (1)

    na poszerzoną ulicę 3 maja. Wtedy przed lotem została by głównie komunikacja i deptaki dla ludzi.

    • 21 3

    • Dokładnie.

      Niech mają swoje przelotówki pod urzędem.

      • 8 0

  • Moja prezydenturę oceniam na 4 (1)

    • 21 6

    • z małym plusikiem

      • 2 0

  • Gdzie logika tych urzedasow (4)

    Zmniejszają prędkość, wprowadzają przejścia naziemnie, deptaku itd. i chcą ...

    • 22 6

    • Ja jestem zdecydowanie za zmniejszaniem prędkości i wprowadzaniem przejść naziemnych

      • 2 9

    • uspokojenie ruchu poprawia przepustowość (2)

      nie każdy potrafi to ogarnąć, ale to fakt

      • 2 7

      • lol (1)

        Zwłaszcza na przelotówce przez środek miasta, nieprawdaż?

        • 5 2

        • "przelotówce"?

          przecież tam jest prędkość nie dająca się rozwinąć: 80% czasu to okres stania w korkach.

          • 0 1

  • Niewypał ! Projekt oddzielił miasto od peronów ten kto to projektował powinien zobaczyć krakow i Warszawkę ! To w Gdańsku to gniot nad gnioty!

    • 38 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.