Opinie (409) ponad 20 zablokowanych

  • Płyty balastowe hahhahahhahha

    Od kiedy płyty balastowe? na pewno chodziło o płyty bazaltowe...

    • 1 2

  • Środkiem Traktu powinna biec gładziutka szpilkostrada.

    • 0 0

  • Kolejna Fuszerka W tym obszarze powinna zostać ułożona nawierzchnia z materiałów odzyskanych.

    Układanie nawierzchni z materiałów wtórnych na uprzednio wzmocnionym i wyrównanym podłożu daje dużo lepszy efekt. Ostatnio wymienione nawierzchnie na Wajdeloty, co podkreśla inna opinia nie są zrobione poprawnie.

    Układanie nawierzchni z materiałów wtórnych na uprzednio wzmocnionym i wyrównanym podłożu daje dużo lepszy efekt. Ostatnio wymienione nawierzchnie na Wajdeloty, co podkreśla inna opinia nie są zrobione poprawnie. Również ulice w Starej Oliwie z wypadającym brukiem i zaczynają być uporczywe przez zle dobrane kamienie. Bruk zalany na betonem luźno położony jest wysadzany przez mróż. Dawna nawierzchnia na podłożu przesiąkliwym jak piasek i żwir była na mroź odporna, tyle ze miała swoje lata i faktem jest ze bruki się przekłada kiedy jedna jego strona się wyślizga. Włosi stosują też zarysowywanie istniejącej nawierzchni dla zmniejszenia poślizgu.

    • 0 0

  • A nie lepiej tam położyć kafelki antypoślizgowe?

    Np w kolorze żółtym. Byłoby pogodnie i słonecznie przez cały rok.

    • 0 0

  • Zarys historycznych przedproży zostanie i tak zasłonięty - niestety- koszmarnym natłokiem ogródków.

    • 2 0

  • A niby dlaczego mamy kurczowo trzymać się koncepcji pruskich urbanistów z XIX wieku ?

    Gdańsk, jako miasto Rzeczpospolitej charakteryzował się przedprożami na Drodze Królewskiej. Dopiero pruska, de facto okupacyjna władza zlikwidowała przedproża. Uważam, że po ponad 150 latach nadszedł już czas na ich

    Gdańsk, jako miasto Rzeczpospolitej charakteryzował się przedprożami na Drodze Królewskiej. Dopiero pruska, de facto okupacyjna władza zlikwidowała przedproża. Uważam, że po ponad 150 latach nadszedł już czas na ich odtworzenie. Pruski wygląd miasta nie jest bliski obecnym gdańszczanom. Owszem, nie wszystko, co stworzyła władza pruska w Gdańsku było złe i brzydkie.
    To co powstało w czasach burmistrza Wintera na pewno warte jest zachowania, a nawet odtworzona. Oczywiście nie wszystko !

    • 1 0

  • Projekt Drogi Królewskiej

    Wiecej zieleni, więcej zieleni, więcej zieleni!!! I ławeczki dla spacerowiczów, żeby podziwiać ten piękny trakt nie tylko z ogródków gastronomicznych.

    • 1 0

  • Zamiast historycznego bruku znowu duze ( 20x20, 40 x 20...) plyty pod falszywym pretekstem ukladania "bruku"

    To nie jest żaden bruk. To koljna wersja plyt kamiennych i to nie duzych plyt zwanych balastowymi jakie są na ulicy Długiej, ale po prostu mozaika z nowoczesnych plytek kamiennych które w ogóle ie pasują do dawnego

    To nie jest żaden bruk. To koljna wersja plyt kamiennych i to nie duzych plyt zwanych balastowymi jakie są na ulicy Długiej, ale po prostu mozaika z nowoczesnych plytek kamiennych które w ogóle ie pasują do dawnego miasta. Już raz ułozono takie coś za Gierka, teraz kolejna odsłona nowoczesnych płytek tylko że w czerwieni. Na starych ulicach powinien być tradycyjny bruk albo tradycyjne płyty balastowe a nie nowoczesne posadzki z granitu.

    • 0 0

  • Czytajcie ze zrozumieniem ..... czyżby " tekst sponsorowany"

    Cytat: "W ocenie Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków autorzy koncepcji wnikliwie przeanalizowali uwarunkowania historyczne i konserwatorskie i na tej podstawie zaproponowali całościową ideę zagospodarowania

    Cytat: "W ocenie Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków autorzy koncepcji wnikliwie przeanalizowali uwarunkowania historyczne i konserwatorskie i na tej podstawie zaproponowali całościową ideę zagospodarowania przestrzeni ul. Długiej i Długiego Targu" - czytamy w opinii.

    To oznacza ze 1. Przeanalizowali 2. że zaproponowali całościową koncepcje nie oznacza ze zostala zaakceptowana.

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.