2019-06-12 07:05
Przecież projekt powinien zawsze wybiegać w przyszłość, a nie teraz i tu..
2019-06-12 18:49
Myślę że miasto dużo wcześniej planowało szkołę w tym miejscu....projekt zagospodarowania przestrzennego już dużo wcześniej przewidywał budowę szkoły a pomysł w obecnej formie pojawia się praktycznie na etapie wykańczania inwestycji... Dlaczego takie rzeczy nie są planowane z większym wyprzedzeniem??
2019-06-12 07:20
To prawda ale projekt i srodki na niego musi iść w parze. Widocznie w fazie projektowania na dzisiejsze zmiany srodków nie było. "...by sie kupiło wieś tylko pieniądze gdzieś.."
2019-06-12 07:49
Późniejsze przebudowy są zawsze kosztowniejsze...ale cóż, trzeba faktycznie mierzyć siły na zamiary..
2019-06-12 07:16
To by było ekstra.
2019-06-12 07:49
Przecież będzie jechał do centrum
2019-06-12 08:18
Jadąc zygzakiem
2019-06-12 12:22
A którędy chciałbyś pojechać żeby Cię zadowolić ?
2019-06-12 18:48
Nowa Politechniczna do Wrzeszcza
2019-06-12 11:02
budują tory tramwajowe w taki sposób żeby ludzie dalej jeździli samochodami.
Tramwaj z Porębskiego wzdłuż Armii Krajowej do centrum ich przerasta
2019-06-12 07:12
Obudzili się na sam koniec realizacji. Taka inwestycja powinna z góry zakładać tego typu połączenia i wybiegać na możliwości na przyszłość. P.s jak patrzyłem na projekty to było wow. Jak patrze na to teraz to jakieś to wąskie jest, takie jak osiedlowa dróżka, jakoś nie widzę szału i zaraz będą poszerzać. Pozdrawiam.
2019-06-12 08:22
Myślisz że zaraz będą poszerzać? Nie. Nic nie będą poszerzać!
2019-06-12 18:47
Bendom
2019-06-12 17:26
Bo to jest droga osiedlowa.
2019-06-12 15:16
Jestem pewny, że wybiega.
2019-06-12 08:04
Budujmy Ale z głową na przyszłość za 10 lat jaki będzie tam ruch ? Dostosować ilość pasów ronda itd ... A nie budowanie pod obecne warunki ... cóż taki mamy klimat
2019-06-12 07:33
i w miarę mozliwości finansowych
2019-06-12 07:03
A to szkoda, że nie będzie pętli, bo Bergman, Hildebrandt i N1 nie pojadą nową trasą w ramach atrakcji
2019-06-12 11:28
za mało alternatyw drogowych w gdańsku
2019-06-12 17:23
W ramach Nowej Bulońskiej Południowej.
A kiedy to już inny temat..
2019-06-12 10:15
One wszystkie są dwukierunkowe - więc z tym nie ma problemu.
2019-06-12 09:35
Akurat wszystkie te tramwaje są dwukierunkowe, tak że pętli nie potrzebują.
2019-06-12 07:28
2019-06-12 08:58
stadion na wodzie itp.
2019-06-12 17:17
niemal w dwa lata w Olsztynie zbudowano więcej niż w Gdańsku nie mówiąc o Bydgoszczy(tramwaj na Fordon). Dlaczego w Gdańsku buduje się dłużej niż w innych miastach?
2019-06-12 15:59
Niedawno wzdłuż Jabłoniowej stawiano lampy( przy retencyjngm) .Minęło kilka miesięcy lampy przewracajà.... Czy to był jakiś sens?
2019-06-12 15:15
kierownik budowy to musi do komara strzelac z armaty !
2019-06-12 15:09
Chyba to projektował ktoś po Koszalinie.
2019-06-12 07:19
Problemem tramwajow w Gdansku jest to, że sa one bardzo wolne. Co chwile stoją na światłach, bo nie mają priorytetu na skrzyżowaniach
2019-06-12 08:01
Trzeba dodać, że są bardziej narażone na awarię oraz blokowanie danej linii przejazdowej.
2019-06-12 08:41
Taki urok komunikacji szynowej, a co Ty byś proponował .
2019-06-12 14:53
I postawić na komunikacje opartą na trolejbusach i autobusach . Za tym rozwiązaniem przemawiała 90% dekapitalizacja komunikacji tramwajowej ( wyeksploatowane tramwaje i torowiska ) . W miejsce torowisk wydzielonych
I postawić na komunikacje opartą na trolejbusach i autobusach . Za tym rozwiązaniem przemawiała 90% dekapitalizacja komunikacji tramwajowej ( wyeksploatowane tramwaje i torowiska ) . W miejsce torowisk wydzielonych likwidacja torowiska i budowa bus pasa ( dużo tańszy od nowego torowiska ) . Zakup jednego wozu tramwajowego to 6 autobusów standardów lub 4 trolejbusy standard . Po bus pasach mogą poruszać się autobusy i trolejbusy a w przypadku awarii trolejbusu szelki na dół i ruch odbywa się bez przeszkód . Gdańsk ładuje olbrzymie pieniądze w bardzo drogą i zawodną komunikację tramwajową która do tego pożera dużo większe tereny niż bus pasy . 20 lat temu podjęto złą decyzje w sprawie odbudowy zdekapitalizowanej komunikacji tramwajowej . Praktycznie obecnie w Gdańsku posiadamy nowoczesny tabor tramwajowy i bardzo małą ilość torowisk do remontu kapitalnego ale to wszystko nie przekłada się na sprawnie działającą komunikacje - w Gdańsku już słychać opinie , że dzień jest zmarnowany bez awarii na liniach tramwajowych
2019-06-12 12:27
Autobusy na wydzielonych buspasach. Taniej, szybciej i ogólnie zaj*biście.
2019-06-12 08:56
Ogólnie popieram wolność i radość sprawia mi fakt że gdańskie tramwaje nie są jakieś zniewolone. Wszak Gdańsk to właśnie miasto które wniosło największy wkład w odzyskanie wolności w 1989 roku
2019-06-12 07:50
Ostatnio wsiadłem do 12 koło starego Żaka w Gdańsku. Obok podjechał 130.
Tramwaj był na Warneńskiej na Morenie prawie 5 min po autobusie...
Bez sensu tramwaje jak jeżdżą wolniej niż autobusy...
2019-06-12 08:40
wsiadaj do autobusu
2019-06-12 08:36
Złe słowo kierowcy przeciw pasażerowi komunikacji, pasażera komunikacji przeciw kierowcy
2019-06-12 07:34
i nie tylko na światłach, ale też przy przejazdach z jednej strony na drugą, np. między uniwersytetem medycznym, a Traugutta
2019-06-12 08:28
Zrobili dla nich lewoskręt na Wałach Jagiellońskich pomiędzy 3 Maja,a Huciskiem.Zawsze jadąc z Chełmu tramwaj tam staje,a wcześniej długo czekał na światła skręcając w kierunku dworca, a potem oczywiście jeszcze stoi na Hucisku.
2019-06-12 07:49
kup se halikopter
2019-06-12 07:34
i za gęsto maja przystanki, są takie gdzie nawet rano nikt nie wsiada i nie wysiada a sąsiedni jest 200m dalej
2019-06-12 07:22
To jest jakaś porażka. Te tramwaje więcej stoją niż jadą.
2019-06-12 08:50
A kiedy ruszy budowa nowa świętokrzyska..?
2019-06-12 13:51
Na następne wybory.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.