2020-02-27 08:02
to by się dowiedzieli że nie chodzi tylko o pstrokacizne, problemem są restrykcyjne zapisy wielkościowe i grubościowe ktore podnoszą koszty zwykłych szyldów kilkukrotnie ze względu na technologie produkcji, Trzeba to uporządkować ale różnica w grubości kasetony 3 a 6 cm to niewiele w wyglądzie a cena wyprodukowania cienkiego kasetonu jest 3x wyższa
2020-02-27 08:06
Miasto próbuje na różne sposoby wyciągać z ludzi pieniądze, jak nie przez wywóz śmieci to przez kary za reklamy. Wszystko jest wina lokalnych władz które otrzymują mniejsze pieniądze z Warszawy i musza szukać nowych
Miasto próbuje na różne sposoby wyciągać z ludzi pieniądze, jak nie przez wywóz śmieci to przez kary za reklamy. Wszystko jest wina lokalnych władz które otrzymują mniejsze pieniądze z Warszawy i musza szukać nowych źródełek finansowania. Zwykle darmozjady. Niech się wezmą za elewacje budynków a nie reklamy który poza niektórymi wyjątkami wcale nie są takie straszne. Mamy reklamy dużo nowocześniejsze niż cały zachód, ponieważ wszystkie powstawały w ostatnich dwóch dekadach a nie jak za nasza zachodnia granica już pol wielu temu. To elewacje są szpecące nie reklamy!
2020-02-27 08:30
szkoda tylko, ze jaki te elewacje by nie były to są przysłonięte reklamami. I nie pisz tutaj o estetycznych reklamach, bo albo nie wychodzisz na miasto, albo przybiłeś kartę w zakładzie produkcji reklamy o 8:00 i siejesz tutaj swoją propagandę
2020-02-27 08:35
Przepraszam mówisz o elewacjach pana olecha któremu najpierw pozwolono na reklamowanie na całych elewacjach amber gold a gdy już afera zamieciona pod dywan wielkoformatowe reklamy na elewacjach zaczęły im szpecić? Obudź
Przepraszam mówisz o elewacjach pana olecha któremu najpierw pozwolono na reklamowanie na całych elewacjach amber gold a gdy już afera zamieciona pod dywan wielkoformatowe reklamy na elewacjach zaczęły im szpecić? Obudź się człowieku bo nie wiesz w jakiej machinie przyszło nam egzystować. W tym wszystkim jest drugie dno bo nikomu tu nie chodzi o estetykę gdy zabudowują całe miasto betonem. Jakiś deweloperzy maja całe płace budowy w reklamach i to nikomu nie przeszkadza. Oferty deweloperów mogą wisieć. Włącz myslenie
2020-02-27 08:57
2020-02-27 08:58
Dobre,spodobało mnie się:)
2020-02-27 08:13
Wizualnie i mentalnie.
2020-02-27 11:30
2020-02-28 18:36
2020-02-27 08:16
gdansk jest brzydki i szpetny przez te glupie reklamy, jedzmy na slowacji, jedzmy do czech czy do niemiec, czy szecjoi nie ma tam takiej pstrokacizny jak u nas... ale boje sie ze przy tej radzie miasta z platforma u steru to jest bardzo mozliwe ze dalej ich eldorado bedzie trwalo w najlepsze
2020-02-27 08:20
.. te na ulicach powinny zniknąć natychmiast.
2020-02-27 08:25
Poczekają, dogadają się z odpowiednimi osobami i za 3 lata uchwała krajobrazowa będzie nieważna :) deweloperzy tak robią od lat i działa.
2020-02-27 08:25
...by było, gdyby teraz wydłużyli okres. A co z tymi co wydali pieniądze aby dostosować się do nowej regulacji, a teraz okaże się że reszta będzie mogła bez dodatkowych inwestycji być lepiej widoczna od nich przez
...by było, gdyby teraz wydłużyli okres. A co z tymi co wydali pieniądze aby dostosować się do nowej regulacji, a teraz okaże się że reszta będzie mogła bez dodatkowych inwestycji być lepiej widoczna od nich przez kolejne 3 lata.
Jakkolwiek z samą uchwałą w wielu miejscach bym polemizował to jednak w tym momencie za późno na wydłużanie terminów przejściowych.
2020-02-27 08:29
2020-02-27 08:42
Jakich 3 lat? To powinno wejsc od kolejnego miesiaca i tyle. A ta cala branza nawet nie wie gdzie ma rozwieszone swoje reklamy
2020-02-27 08:42
ten na rogu Słowckiego, wygląda gorzej bez reklamy.
Ta elewacja raczej nie grzeszy estetyką i artyzmem...
2020-02-27 09:22
Taka reklama to jakieś 30 tys. miesięcznie, dla wspólnoty jakieś 10 tys. miesięcznie. Przez rok daje to 120 tys. Spokojnie powinno im starczyć na remont elewacji.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.