Opinie (263) ponad 10 zablokowanych

  • gdyby wszyscy wczytali się w te uchwałe

    to by się dowiedzieli że nie chodzi tylko o pstrokacizne, problemem są restrykcyjne zapisy wielkościowe i grubościowe ktore podnoszą koszty zwykłych szyldów kilkukrotnie ze względu na technologie produkcji, Trzeba to uporządkować ale różnica w grubości kasetony 3 a 6 cm to niewiele w wyglądzie a cena wyprodukowania cienkiego kasetonu jest 3x wyższa

    • 8 24

  • Skok na kasę, nic wiecej (4)

    Miasto próbuje na różne sposoby wyciągać z ludzi pieniądze, jak nie przez wywóz śmieci to przez kary za reklamy. Wszystko jest wina lokalnych władz które otrzymują mniejsze pieniądze z Warszawy i musza szukać nowych

    Miasto próbuje na różne sposoby wyciągać z ludzi pieniądze, jak nie przez wywóz śmieci to przez kary za reklamy. Wszystko jest wina lokalnych władz które otrzymują mniejsze pieniądze z Warszawy i musza szukać nowych źródełek finansowania. Zwykle darmozjady. Niech się wezmą za elewacje budynków a nie reklamy który poza niektórymi wyjątkami wcale nie są takie straszne. Mamy reklamy dużo nowocześniejsze niż cały zachód, ponieważ wszystkie powstawały w ostatnich dwóch dekadach a nie jak za nasza zachodnia granica już pol wielu temu. To elewacje są szpecące nie reklamy!

    • 6 39

    • (3)

      szkoda tylko, ze jaki te elewacje by nie były to są przysłonięte reklamami. I nie pisz tutaj o estetycznych reklamach, bo albo nie wychodzisz na miasto, albo przybiłeś kartę w zakładzie produkcji reklamy o 8:00 i siejesz tutaj swoją propagandę

      • 6 2

      • (2)

        Przepraszam mówisz o elewacjach pana olecha któremu najpierw pozwolono na reklamowanie na całych elewacjach amber gold a gdy już afera zamieciona pod dywan wielkoformatowe reklamy na elewacjach zaczęły im szpecić? Obudź

        Przepraszam mówisz o elewacjach pana olecha któremu najpierw pozwolono na reklamowanie na całych elewacjach amber gold a gdy już afera zamieciona pod dywan wielkoformatowe reklamy na elewacjach zaczęły im szpecić? Obudź się człowieku bo nie wiesz w jakiej machinie przyszło nam egzystować. W tym wszystkim jest drugie dno bo nikomu tu nie chodzi o estetykę gdy zabudowują całe miasto betonem. Jakiś deweloperzy maja całe płace budowy w reklamach i to nikomu nie przeszkadza. Oferty deweloperów mogą wisieć. Włącz myslenie

        • 2 8

        • Słychać wycie, znakomicie! (1)

          • 4 2

          • Dobre,spodobało mnie się:)

            • 0 1

  • Gdynia, skansen lat 90. (2)

    Wizualnie i mentalnie.

    • 20 4

    • Ale 5G mają pierwsi-na zdrowie

      • 1 0

    • Wolałbyś Licheń ?

      • 1 0

  • chyba sa smieszni

    gdansk jest brzydki i szpetny przez te glupie reklamy, jedzmy na slowacji, jedzmy do czech czy do niemiec, czy szecjoi nie ma tam takiej pstrokacizny jak u nas... ale boje sie ze przy tej radzie miasta z platforma u steru to jest bardzo mozliwe ze dalej ich eldorado bedzie trwalo w najlepsze

    • 14 4

  • Wystarcza mi reklamy na polshicie

    .. te na ulicach powinny zniknąć natychmiast.

    • 10 2

  • Pewnie liczą na scenariusz Warszawy

    Poczekają, dogadają się z odpowiednimi osobami i za 3 lata uchwała krajobrazowa będzie nieważna :) deweloperzy tak robią od lat i działa.

    • 6 3

  • Trochę to nie fair!

    ...by było, gdyby teraz wydłużyli okres. A co z tymi co wydali pieniądze aby dostosować się do nowej regulacji, a teraz okaże się że reszta będzie mogła bez dodatkowych inwestycji być lepiej widoczna od nich przez

    ...by było, gdyby teraz wydłużyli okres. A co z tymi co wydali pieniądze aby dostosować się do nowej regulacji, a teraz okaże się że reszta będzie mogła bez dodatkowych inwestycji być lepiej widoczna od nich przez kolejne 3 lata.

    Jakkolwiek z samą uchwałą w wielu miejscach bym polemizował to jednak w tym momencie za późno na wydłużanie terminów przejściowych.

    • 20 3

  • Niebywała bezczelność firm outdoorowych....

    • 12 5

  • Jakich 3 lat? To powinno wejsc od kolejnego miesiaca i tyle. A ta cala branza nawet nie wie gdzie ma rozwieszone swoje reklamy

    • 15 1

  • No nie wiem. Budynek pokazany na zdjęciu (1)

    ten na rogu Słowckiego, wygląda gorzej bez reklamy.
    Ta elewacja raczej nie grzeszy estetyką i artyzmem...

    • 5 29

    • Taka reklama to jakieś 30 tys. miesięcznie, dla wspólnoty jakieś 10 tys. miesięcznie. Przez rok daje to 120 tys. Spokojnie powinno im starczyć na remont elewacji.

      • 12 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.