Opinie (146) 2 zablokowane

  • Ten cały garaż wybudowany za pieniądze społeczeństwa ale dostępny dla elity

    • 3 4

  • Panie Jarosławie

    Czy Pan naprawdę uważa, że taki list lub własna inwencja w tego typu pomysły, może w jakiś choć najmniejszy sposób zmusić urzędników do zmiany zdania ? Przecież zaraz będą tłumaczenia, że projekt zakładał coś innego, że

    Czy Pan naprawdę uważa, że taki list lub własna inwencja w tego typu pomysły, może w jakiś choć najmniejszy sposób zmusić urzędników do zmiany zdania ? Przecież zaraz będą tłumaczenia, że projekt zakładał coś innego, że jest na to budżet, że finansowanie było przewidziane na takie rozwiązanie, że dogłębne badania i analizy z wielu miast w Polsce i na świecie pokazują, iż nie jest to doskonały system, że jest przetarg i nie można go zmienić, że przygotowanie projektu zakładającego taki scenariusz będzie kosztowało 25 mln zł, itd itp. I niestety będzie po najmniejszej linii oporu, czyli zostanie zwykły parkometr z bilecikiem, gdzie jak widać, nawet to jest problemem. Pytanie nasuwa się jeszcze jedno. Jak Ci ludzie przewidują budżety, skoro ceny oferowane przez rynek tak odbiegają od zakładanego kosztorysu ? Firm, które dostarczają tego typu rozwiązania jest naprawdę sporo. Ceny i podwyżki są wszystkim znane. Wszystko zaczyna być droższe od 10 do 20%, naprawdę nie trzeba być po specjalistycznych studiach, aby takie rzeczy wiedzieć. Wystarczy rozesłać kilka zapytań do takich firm i będzie wiadomo, na co nasza kasa nam wystarczy.

    • 1 0

  • (2)

    Po co komu park&ride w samym centrum miasta? Miejsce takiego parkingu jest w pobliżu obwodnicy a nie już za najgorszym korkiem.

    • 6 3

    • (1)

      Po co komu P+R w środku pola? Miejsce takiego parkingu jest przy SKM i tramwaju.

      • 2 1

      • "Ride" może dotyczyć zarówno kolei albo autobusu na buspasie, byle zostawić auto poza centrum.

        • 0 0

  • W tej okolicy pracuje kilka tysięcy osób. Poprzedni parking (darmowy) miał więcej miejsc i był wiecznie zajęty. Jeśli koszt parkowania będzie wynosił tyle, co bilet tzn, to się nie zmieni.

    • 2 1

  • Nadobili tych parkingow Park and Ride i wszystkie zawalone przez okolicznych mieszkancow przez cala dobe

    • 2 0

  • Cytuję "ponosi koszty jego utrzymania i nie ma nic w zamian" a mniejsze korki, zanieczyszczenie powietrza? Czy to oznacza, że przed podjęciem decyzji o budowie nikt nie robił analizy wpływu lub opłacalności przedsiębwzięcia? Wrzucanie kosztów budowy parkingu i wiaduktu do jednego "worka" jest conajmniej słabe

    • 4 0

  • parking w takiej lokalizacji w cenie bilaty miesięcznego?

    super, biorę trzy!

    • 4 1

  • Park&ride powinny być na przedmiesciach (8)

    Co to za pomysły żeby były w centrum xD
    Gdańsk jest zacofany komunikacyjnie, nawet nie ma planów na rozbudowę komunikacji w stronę park&ride. Bo po co, ludzie ze wsi niech się męczą, tylko to głównie ludzie ze wsi pchają się autami do miasta.

    • 66 15

    • To nie do końca centrum (5)

      Tzn. oficjalnie tak, ale de facto Gdańsk ma centrum rozłożone wzdłuż trasy SKM i tyle samo (jeśli nie więcej) ludzi jedzie na północ - do Wrzeszcza, Oliwy czy na Przymorze.

      To jest południowa granica sieci

      Tzn. oficjalnie tak, ale de facto Gdańsk ma centrum rozłożone wzdłuż trasy SKM i tyle samo (jeśli nie więcej) ludzi jedzie na północ - do Wrzeszcza, Oliwy czy na Przymorze.

      To jest południowa granica sieci tramwajowej i SKM. Gdyby sieć tramwajowa dochodziła np. do Pruszcza czy Oruni, to Park&Ride powinien być tam, ale skoro dochodzi tylko do Urzędu Wojewódzkiego, to Park&Ride w tym miejscu ma sens.

      • 8 4

      • Dokładnie tak jak mówisz. (3)

        A tak parking stoi sobie na wjeździe do centrum i wjazd do centrum samochodem i tak zapycha sam wjazd.. Więc taki bezsensowny pomysł, a raczej klepnięty pod urzędników.
        Duży bezpłatny P+R powinien być po prostu na

        A tak parking stoi sobie na wjeździe do centrum i wjazd do centrum samochodem i tak zapycha sam wjazd.. Więc taki bezsensowny pomysł, a raczej klepnięty pod urzędników.
        Duży bezpłatny P+R powinien być po prostu na każdym przystanku sypialnianym, np. PKM od Jasienia i dalej poza centrum, czy Chylonia i dalej. W stronę Pruszcza jest problem, bo SKM prawie nie jeżdżą, a osobna historia, że Pruszcz sam stoi w swoich korkach i dojechać tam do PKP to czasami tragedia.

        • 11 1

        • Wszystko cacy, gdyby te parkingi nie zmieniły się w 30s w miejsca dla mieszkańców okolicznych bloków... (2)

          • 1 2

          • Dlatego w Warszawie żaden samochód (oprócz elektryków) nie może stać na P+R między 2:30 a 4:30 (1)

            • 4 1

            • Bo elektryk to nie samochód, tylko urządzenie do przemieszczania jak mikrofalówka do gotowania, dobry kucharz gotuje na ogniu.

              • 4 1

      • Haha niezłe

        Ludzie ze wsi nie pojadą tramwajem bo covid.
        Druga sprawa to auta urzędników. Urzędnicy powinni jechać tramwajami.
        Na ludzi ze wsi jedyny sposób to zakaz wjazdu dla diesli absolutny. Nie oszukujmy się ale gro rolników jeździ dieslami po mieście. Potrafią stać nawet 10 minut z włączonym silnikiem aby nie płacić za parming.

        • 0 2

    • Pan Jarosław jest rąb...

      Nie słuchajcie czytelnika....nikomu bezpłatny nie przeszkadza ale jeden lamus znalazł w tym problem . Jarosław idź się zaszczep 20 dawka .

      • 3 4

    • Ludzie że wsi nich się pchają ale do obory

      Nam miastowym nie potrzeba smrodu ich tdikow na oleju opałowym jeżdżących.

      • 1 3

  • Mało rozsądne

    bilet jednoprzejzdowy za niecałe 4 zł jako przepustka na całodniowy parking za free ? 100% parkingu będzie wtedy "korzystało z komunikacji" , nawet jeśli wymaga on skasowania, to też problem do ogarniecia. Słaby pomysł

    • 1 2

  • A co jak bede chcial sie tam wybrac do urzedu? (1)

    Bede musial specjalnie kupowac bilet?

    • 1 2

    • Tak. Zaplacisz za usluge parkowania

      • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.