2018-10-04 08:55
ZDiZ w Gdyni stawia znaki bez sensu utrudniając wszystkim życie. Zachowują się jak banda d**ili! Dwadzieścia lat temu, zanim Szczurek został prezydentem tak fajnie jeździło się po Gdyni. Trzeba było tak zostawić i nie
ZDiZ w Gdyni stawia znaki bez sensu utrudniając wszystkim życie. Zachowują się jak banda d**ili! Dwadzieścia lat temu, zanim Szczurek został prezydentem tak fajnie jeździło się po Gdyni. Trzeba było tak zostawić i nie ingerować w oznakowanie. Jak coś działa to się tego nie rusza! Dziś spaprali wszystko maksymalnie. Zakorkowali całe miasto. Po co ten Tristar??? Stajemy na każdych światłach przez co ruch nie jest płynny. Wszędzie zakaz parkowania. Jeżdżę wtedy po kilka razy naokoło punktu docelowego aby zaparkować i emituję spaliny oraz hałas. Efekt odwrotny od zamierzonego.
2018-10-04 09:42
To się jeździło lepiej!
Poza tym spójrz z drugiej strony na temat: tobie znak przeszkadza, a innym uławia
2018-10-04 09:51
Co w takim razie tobie ułatwia taki zakaz zatyrzymywamnia na Abrahama?
2018-10-04 11:42
komu może być łatwiej jak mniej samochodów jest w mieście?
2018-10-04 13:54
2018-10-04 09:55
2018-10-04 10:11
Tak Szczurek inwestuje w infrastrukturę. Słupki, zakazy, wysepki, barierki, zasieki, spowalniacze i Tristar za miliony zł. I absurdalne, powciskane wszędzie na siłę kosztem pasa ruchu drogi rowerowe oraz buspasy. Cała
Tak Szczurek inwestuje w infrastrukturę. Słupki, zakazy, wysepki, barierki, zasieki, spowalniacze i Tristar za miliony zł. I absurdalne, powciskane wszędzie na siłę kosztem pasa ruchu drogi rowerowe oraz buspasy. Cała Gdynia pomalowana na biało-czerwono. Np na takiej Małokackiej jest tak wąsko, że nie można wyprzedzić rowerzysty jadęcego z prędkością 30km.h w dół.
2018-10-04 11:43
tylko ograniczanie ruchu w mieście ma sens - nie jego zwiększanie
2018-10-04 12:31
2018-10-04 08:56
Stancie przy Stryjskiej ale już na terenie ppnt. tam gdzie stają autokary a w sumie dużo wcześniej. Zobaczycie ile osob: na Stryjskiej skręca w lewo w ppnt pod prąd! Z ppnt wyjeżdża zamiast w prawo w kierunku stadionu i ronda to w lewo.... brak znaku tam mało istotny bo są linie ciągle... Polecam godziny 7-9 i 13-16 i bloczek 200szt
2018-10-04 09:00
2018-10-04 09:14
Najwidoczniej jest niepotrzebny, skoro można bez problemu i bez blokowania ruchu zawrócić na rondzie.
2018-10-04 11:06
Oho, dwie trzecie "respondentów" woli tkwić i czekać na miejsce z obu kierunków na dokonanie (nielegalnego) lewoskrętu, zamiast na luzaku pojechać 50 metrów do ronda? Dziwni jesteście, ludzie... "Blokować ruch" to my, ale nie nam?
2018-10-04 09:27
Zamiast stac w korku do lewoskretu w Zwyciestwa ludzie cisna na zakazie, przez linie ciagla czesto pod prad w lewo... Jak ktos wyjezdza z ppnt to moze skrecic w prawo, do ronda i zawrocic. Tylko po co skoro lepiej olac
Zamiast stac w korku do lewoskretu w Zwyciestwa ludzie cisna na zakazie, przez linie ciagla czesto pod prad w lewo... Jak ktos wyjezdza z ppnt to moze skrecic w prawo, do ronda i zawrocic. Tylko po co skoro lepiej olac prawo i od razu krecic w kierunku Zwyciestwa.
Jak ktos w tym miejscu zginie to bedzie ciekawie... 2x przejscie dla pieszych+ ddr.
2018-10-04 09:59
2018-10-04 10:10
to tez tak powiesz? Wyjazd z ppnt nagminnie kierowcy tam wjezdzaja pod prad.. A
2018-10-04 19:14
Temat dobry, a zwężenie Stryjskiej przez namalowaną ścieżkę rowerową + przystanki w okolicy wiaduktu i do tego ciągła linia podwójna to jest mądre rozwiązanie?
W godzinach szczytu ludzie traktują też tę drogę przez PNT jako skrót między Redłowską, a Stryjską.
2018-10-05 08:04
A ped**arze pomimo to jeżdżą tam po chodnikach.
2018-10-04 08:56
Nie dość że porobili jakieś bezużyteczne koperty to zabronione jest parkowanie po prawej, dobrze że znak jest unieszkodliwiony
2018-10-04 09:06
a skoro tak, to ma możliwość poinformować 'komórkę od sygnalizacji pionowej'
2018-10-04 09:13
No tak, typowy Polak, sam ma smartfon i w minutę może wysłać foto. Ale nie zrobi nic sam, bo "od tego są służby, by poinformować inne służby".
2018-10-04 09:08
2018-10-04 09:09
"Zakaz zatrzymywania" powinien być stawiany tylko w szczególnych przypadkach. np. tam gdzie auto zasłaniałoby wyjazd lub jezdnia jest zbyt wąska aby przejechał autobus. W każdym innym wypadku montowanie takich zakazów
"Zakaz zatrzymywania" powinien być stawiany tylko w szczególnych przypadkach. np. tam gdzie auto zasłaniałoby wyjazd lub jezdnia jest zbyt wąska aby przejechał autobus. W każdym innym wypadku montowanie takich zakazów jest bezpodstawne i bezsensowne. Parkowanie powinno być wszędzie dopuszczone o ile nie powoduje zagrożenia w ruchu. W szczurkowej Gdyni "zakaz zatrzymywania" stawia się wszędzie- tam gdzie potrzeba i nie potrzeba.
2018-10-04 09:26
albo na wzniesieniu zasłaniając widoczność? Tam nie potrzeba żadnych znaków, a służby przejeżdżają obok i nikt nie reaguje.
2018-10-04 09:29
Jak jest mniej jak 10 m od skrzyżowania to nie można tam parkować. Weź telefon i zadzwoń na odpowiednie służby. To nic nie kosztuje.
2018-10-04 15:07
Konfident!!!
2018-10-04 09:12
na Grabówek ul Morska wzdłuż pawilonów od ul Grabowo do ul Mireckiego.
Szeroki ciąg pieszo rowerowy zamieniony na parking dla samochodów, tymczasem w okolicy są 2 duże parkingi (Biedra i Kaufland) oraz miejsca parkingowe wzdłuż Morskiej. Normalnie 3 świat.
2018-10-04 09:33
Każdy znak kosztuje. Tak się tu robi pieniądze! Kolesie są zadowoleni. Czas pożegnać starą ekipę.
2018-10-04 09:34
do Bartoszyc albo Ełku. Tam nie będziesz miał nic. Dosłownie.
2018-10-04 09:37
2018-10-04 09:54
jest informacja, że Ełk wyda w tym roku 6 milionów złotych na drogi czyli niewiele mniej od szczura:)))
2018-10-04 09:36
Chodnik zbyt wąski i nie pozostanie wymagane 1,5m dla pieszego? jezdnia za wąska i śmieciarka nie przejedzie? Wydaje mi się, że nie. Postawiono je tam ze zwykłej złośliwości i chorobliwej nienawiści władz miasta względem kierowców. Szczurek musi odejść!
2018-10-04 10:20
ojojoj. pogłaskać na uspokojenie? miasto jest zagracone nadmiarem samochodów, ograniczenia są potrzebne. to jedyne wyjście.
2018-10-04 10:54
Zgadzam się, więcej rowerów! Zwłaszcza w kolejkach SKM i autobusach podczas godzin szczytu!
2018-10-04 11:08
To problem zbyt małej liczby i częstotliwości autobusów i składów, a nie nadmiaru rowerów.
2018-10-04 11:28
SKM-ki w godzinach szczytu jeżdżą co 5-7 minut, to chyba wystarczająca częstotliwość? Mają jeździć co minutę i na siebie wpadać albo stać w korku przed semaforami, żeby każdy mógł wieźć swój rower?
2018-10-04 10:12
"Tymczasem skręcanie w lewo w kierunku PPNT może być niebezpieczne ze względu na kształt zjazdu." - Wystarczy poprawić kształt zjazdu, a nie ratować błąd architekta głupim znakiem. Niby gdzie ludzie, co jadą z Witomina
"Tymczasem skręcanie w lewo w kierunku PPNT może być niebezpieczne ze względu na kształt zjazdu." - Wystarczy poprawić kształt zjazdu, a nie ratować błąd architekta głupim znakiem. Niby gdzie ludzie, co jadą z Witomina mają zawracać. Na środku skrzyżowania Zwycięstwa-Stryjska? Nawisem mówiąc tam też co dziań dochodzi do wymuszeń, ludzie nie mają pojęcia jak tam skręcać, bo osie jezdni nie są zgodne i kilkadziesiąt razy dziennie ktoś komuś zajeżdża drogę.
2018-10-04 12:40
W miejscu o ktorym piszesz(i wczesniej bylo info) jest skrzyzowanie a na nim przystanek autobusowy... Ludzie lamia prawo i jada pod prad, na zakazie, przez ciagla po to tylko aby nie stac w korku... Jada dalej za ppnt i korkuja skrzyzowanie dalej Redlowska/Zwyciestwa.
2018-10-04 13:57
2018-10-04 19:37
Dzisiaj znów był tu wypadek z udziałem 3 samochodów. Trzeba przeprofilować osie ul. Stryjskiej przed Aleją Zwycięstwa i za nią poprzez poszerzenie tego małego kawałeczka ul. Stryjskiej w kierunku ul. Legionów.
Dzisiaj znów był tu wypadek z udziałem 3 samochodów. Trzeba przeprofilować osie ul. Stryjskiej przed Aleją Zwycięstwa i za nią poprzez poszerzenie tego małego kawałeczka ul. Stryjskiej w kierunku ul. Legionów. Zlikwidować krzaki na rogu i 4 stare lipy i zrobić normalny pas do skrętu w prawo, a chodnik przesunąć bliżej budynku Kaczewska 1-12.
Ludzie się boją tu skręcać w lewo, bo nikt ich nie uczył tzw. amerykańskiego skrętu z mijanką prawym bokiem więc jadą prosto do Legionów. Zresztą autobusy skręcające w lewo do centrum i bzdurnie wymalowane po remoncie krótkie linie kierunkowe z wysepką skutecznie blokują ruch na tym skrzyżowaniu. Trzeba dopuścić jazdę na wprost z pasa do skrętu w prawo, jadąc od Witomina. Inżynieria ruchu w Gdyni generalnie leży i kwiczy. Portowa, Węglowa, Św. Piotra, Wendy - znaki sobie, a linie na jezdni sobie jadąc z wiaduktu.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.