Opinie (218) 2 zablokowane

  • Ludzie wzieli sprawy w swoje ręce. Wcale się nie dziwię. (8)

    ZDiZ w Gdyni stawia znaki bez sensu utrudniając wszystkim życie. Zachowują się jak banda d**ili! Dwadzieścia lat temu, zanim Szczurek został prezydentem tak fajnie jeździło się po Gdyni. Trzeba było tak zostawić i nie

    ZDiZ w Gdyni stawia znaki bez sensu utrudniając wszystkim życie. Zachowują się jak banda d**ili! Dwadzieścia lat temu, zanim Szczurek został prezydentem tak fajnie jeździło się po Gdyni. Trzeba było tak zostawić i nie ingerować w oznakowanie. Jak coś działa to się tego nie rusza! Dziś spaprali wszystko maksymalnie. Zakorkowali całe miasto. Po co ten Tristar??? Stajemy na każdych światłach przez co ruch nie jest płynny. Wszędzie zakaz parkowania. Jeżdżę wtedy po kilka razy naokoło punktu docelowego aby zaparkować i emituję spaliny oraz hałas. Efekt odwrotny od zamierzonego.

    • 21 7

    • Do pan kierowcy - samoluba: 20 lat temu to samochodów było o połowę mniej! (3)

      To się jeździło lepiej!

      Poza tym spójrz z drugiej strony na temat: tobie znak przeszkadza, a innym uławia

      • 4 6

      • (2)

        Co w takim razie tobie ułatwia taki zakaz zatyrzymywamnia na Abrahama?

        • 4 0

        • rusz głową i pomyśl! (1)

          komu może być łatwiej jak mniej samochodów jest w mieście?

          • 1 3

          • Zapewne ped**arzom. To najbardziej krzykliwa i roszczeniowa grupa społeczna.

            • 4 3

    • od 20 lat prawie nie było inwestycji a aut przybywa. (3)

      • 5 0

      • Mylisz się. Inwestycje były w zwężanie jezdni. np Świętojańska niegdyś dwupasmowa, teraz jeden pas i betonowe słupki. (2)

        Tak Szczurek inwestuje w infrastrukturę. Słupki, zakazy, wysepki, barierki, zasieki, spowalniacze i Tristar za miliony zł. I absurdalne, powciskane wszędzie na siłę kosztem pasa ruchu drogi rowerowe oraz buspasy. Cała

        Tak Szczurek inwestuje w infrastrukturę. Słupki, zakazy, wysepki, barierki, zasieki, spowalniacze i Tristar za miliony zł. I absurdalne, powciskane wszędzie na siłę kosztem pasa ruchu drogi rowerowe oraz buspasy. Cała Gdynia pomalowana na biało-czerwono. Np na takiej Małokackiej jest tak wąsko, że nie można wyprzedzić rowerzysty jadęcego z prędkością 30km.h w dół.

        • 6 1

        • Oczywiście, że inwestuje i to dobrze (1)

          tylko ograniczanie ruchu w mieście ma sens - nie jego zwiększanie

          • 2 6

          • w centrum miasta ok ale brak inwestycji w dojazdy do sypialni jak północ czy zachód miasta to skandal.

            • 3 0

  • Małą uwaga dla policji w Gdyni (8)

    Stancie przy Stryjskiej ale już na terenie ppnt. tam gdzie stają autokary a w sumie dużo wcześniej. Zobaczycie ile osob: na Stryjskiej skręca w lewo w ppnt pod prąd! Z ppnt wyjeżdża zamiast w prawo w kierunku stadionu i ronda to w lewo.... brak znaku tam mało istotny bo są linie ciągle... Polecam godziny 7-9 i 13-16 i bloczek 200szt

    • 14 4

    • Najwidoczniej taki skręt był w tym miejscu potrzebny i trzeba było go wykonać podczas remontu tej ulicy. (5)

      • 5 6

      • (1)

        Najwidoczniej jest niepotrzebny, skoro można bez problemu i bez blokowania ruchu zawrócić na rondzie.

        • 5 6

        • Oho, dwie trzecie "respondentów" woli tkwić i czekać na miejsce z obu kierunków na dokonanie (nielegalnego) lewoskrętu, zamiast na luzaku pojechać 50 metrów do ronda? Dziwni jesteście, ludzie... "Blokować ruch" to my, ale nie nam?

          • 2 2

      • Wiesz najlepiej? (2)

        Zamiast stac w korku do lewoskretu w Zwyciestwa ludzie cisna na zakazie, przez linie ciagla czesto pod prad w lewo... Jak ktos wyjezdza z ppnt to moze skrecic w prawo, do ronda i zawrocic. Tylko po co skoro lepiej olac

        Zamiast stac w korku do lewoskretu w Zwyciestwa ludzie cisna na zakazie, przez linie ciagla czesto pod prad w lewo... Jak ktos wyjezdza z ppnt to moze skrecic w prawo, do ronda i zawrocic. Tylko po co skoro lepiej olac prawo i od razu krecic w kierunku Zwyciestwa.

        Jak ktos w tym miejscu zginie to bedzie ciekawie... 2x przejscie dla pieszych+ ddr.

        • 2 1

        • Zlikwidować ddr i będzie po problemie. (1)

          • 4 4

          • Jak ktos Ci wyjedzie na czolowke

            to tez tak powiesz? Wyjazd z ppnt nagminnie kierowcy tam wjezdzaja pod prad.. A

            • 1 4

    • Redłowo (1)

      Temat dobry, a zwężenie Stryjskiej przez namalowaną ścieżkę rowerową + przystanki w okolicy wiaduktu i do tego ciągła linia podwójna to jest mądre rozwiązanie?
      W godzinach szczytu ludzie traktują też tę drogę przez PNT jako skrót między Redłowską, a Stryjską.

      • 2 1

      • A ped**arze pomimo to jeżdżą tam po chodnikach.

        • 1 0

  • Adaś kmiocie od Abrahama się odwal

    Nie dość że porobili jakieś bezużyteczne koperty to zabronione jest parkowanie po prawej, dobrze że znak jest unieszkodliwiony

    • 5 14

  • a to ciekawe - przecież codziennie tam chodzi straż parkingowa (1)

    a skoro tak, to ma możliwość poinformować 'komórkę od sygnalizacji pionowej'

    • 6 1

    • No tak, typowy Polak, sam ma smartfon i w minutę może wysłać foto. Ale nie zrobi nic sam, bo "od tego są służby, by poinformować inne służby".

      • 1 6

  • Stryjska

    • 4 0

  • (3)

    "Zakaz zatrzymywania" powinien być stawiany tylko w szczególnych przypadkach. np. tam gdzie auto zasłaniałoby wyjazd lub jezdnia jest zbyt wąska aby przejechał autobus. W każdym innym wypadku montowanie takich zakazów

    "Zakaz zatrzymywania" powinien być stawiany tylko w szczególnych przypadkach. np. tam gdzie auto zasłaniałoby wyjazd lub jezdnia jest zbyt wąska aby przejechał autobus. W każdym innym wypadku montowanie takich zakazów jest bezpodstawne i bezsensowne. Parkowanie powinno być wszędzie dopuszczone o ile nie powoduje zagrożenia w ruchu. W szczurkowej Gdyni "zakaz zatrzymywania" stawia się wszędzie- tam gdzie potrzeba i nie potrzeba.

    • 11 5

    • czy wolno parkować na skrzyżowaniu (łuk krawężnika jest w obrębie skrzyżowania), (2)

      albo na wzniesieniu zasłaniając widoczność? Tam nie potrzeba żadnych znaków, a służby przejeżdżają obok i nikt nie reaguje.

      • 5 0

      • A Ty zareagowałeś? (1)

        Jak jest mniej jak 10 m od skrzyżowania to nie można tam parkować. Weź telefon i zadzwoń na odpowiednie służby. To nic nie kosztuje.

        • 4 1

        • Konfident!!!

          • 0 4

  • zapraszam Straż Miejską

    na Grabówek ul Morska wzdłuż pawilonów od ul Grabowo do ul Mireckiego.
    Szeroki ciąg pieszo rowerowy zamieniony na parking dla samochodów, tymczasem w okolicy są 2 duże parkingi (Biedra i Kaufland) oraz miejsca parkingowe wzdłuż Morskiej. Normalnie 3 świat.

    • 13 1

  • W Gdyni mamy więcej znaków niż drzew w lesie. Stawia się je wsżędzie- czy potrzeba czy też nie. (3)

    Każdy znak kosztuje. Tak się tu robi pieniądze! Kolesie są zadowoleni. Czas pożegnać starą ekipę.

    • 11 4

    • Wyprowadz sie (2)

      do Bartoszyc albo Ełku. Tam nie będziesz miał nic. Dosłownie.

      • 2 10

      • Tu masz za to coś. Słupki, zakazy i brak miejsc parkingowych. I pomnik za 3mln. Zaej.iście!

        • 7 2

      • wyborca szczura przekonany o potedze:). w google wpisałem sobie inwestycje drogowe Ełk 2018 r.

        jest informacja, że Ełk wyda w tym roku 6 milionów złotych na drogi czyli niewiele mniej od szczura:)))

        • 6 2

  • W jakim celu te zakazy na Abrahama? (4)

    Chodnik zbyt wąski i nie pozostanie wymagane 1,5m dla pieszego? jezdnia za wąska i śmieciarka nie przejedzie? Wydaje mi się, że nie. Postawiono je tam ze zwykłej złośliwości i chorobliwej nienawiści władz miasta względem kierowców. Szczurek musi odejść!

    • 16 7

    • (3)

      ojojoj. pogłaskać na uspokojenie? miasto jest zagracone nadmiarem samochodów, ograniczenia są potrzebne. to jedyne wyjście.

      • 4 8

      • (2)

        Zgadzam się, więcej rowerów! Zwłaszcza w kolejkach SKM i autobusach podczas godzin szczytu!

        • 5 3

        • (1)

          To problem zbyt małej liczby i częstotliwości autobusów i składów, a nie nadmiaru rowerów.

          • 2 5

          • SKM-ki w godzinach szczytu jeżdżą co 5-7 minut, to chyba wystarczająca częstotliwość? Mają jeździć co minutę i na siebie wpadać albo stać w korku przed semaforami, żeby każdy mógł wieźć swój rower?

            • 4 2

  • Ale sa proste rozwiązania nieżyciowych użędniczych wymysłów. (3)

    "Tymczasem skręcanie w lewo w kierunku PPNT może być niebezpieczne ze względu na kształt zjazdu." - Wystarczy poprawić kształt zjazdu, a nie ratować błąd architekta głupim znakiem. Niby gdzie ludzie, co jadą z Witomina

    "Tymczasem skręcanie w lewo w kierunku PPNT może być niebezpieczne ze względu na kształt zjazdu." - Wystarczy poprawić kształt zjazdu, a nie ratować błąd architekta głupim znakiem. Niby gdzie ludzie, co jadą z Witomina mają zawracać. Na środku skrzyżowania Zwycięstwa-Stryjska? Nawisem mówiąc tam też co dziań dochodzi do wymuszeń, ludzie nie mają pojęcia jak tam skręcać, bo osie jezdni nie są zgodne i kilkadziesiąt razy dziennie ktoś komuś zajeżdża drogę.

    • 10 3

    • Nie nie ma bledu ani nikt nie bedzie tego poprawial (1)

      W miejscu o ktorym piszesz(i wczesniej bylo info) jest skrzyzowanie a na nim przystanek autobusowy... Ludzie lamia prawo i jada pod prad, na zakazie, przez ciagla po to tylko aby nie stac w korku... Jada dalej za ppnt i korkuja skrzyzowanie dalej Redlowska/Zwyciestwa.

      • 2 2

      • Zlikwidować przystanek.

        • 1 1

    • Zezwolić na jazdę na wprost z prawego pasa.

      Dzisiaj znów był tu wypadek z udziałem 3 samochodów. Trzeba przeprofilować osie ul. Stryjskiej przed Aleją Zwycięstwa i za nią poprzez poszerzenie tego małego kawałeczka ul. Stryjskiej w kierunku ul. Legionów.

      Dzisiaj znów był tu wypadek z udziałem 3 samochodów. Trzeba przeprofilować osie ul. Stryjskiej przed Aleją Zwycięstwa i za nią poprzez poszerzenie tego małego kawałeczka ul. Stryjskiej w kierunku ul. Legionów. Zlikwidować krzaki na rogu i 4 stare lipy i zrobić normalny pas do skrętu w prawo, a chodnik przesunąć bliżej budynku Kaczewska 1-12.
      Ludzie się boją tu skręcać w lewo, bo nikt ich nie uczył tzw. amerykańskiego skrętu z mijanką prawym bokiem więc jadą prosto do Legionów. Zresztą autobusy skręcające w lewo do centrum i bzdurnie wymalowane po remoncie krótkie linie kierunkowe z wysepką skutecznie blokują ruch na tym skrzyżowaniu. Trzeba dopuścić jazdę na wprost z pasa do skrętu w prawo, jadąc od Witomina. Inżynieria ruchu w Gdyni generalnie leży i kwiczy. Portowa, Węglowa, Św. Piotra, Wendy - znaki sobie, a linie na jezdni sobie jadąc z wiaduktu.

      • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.