Opinie (243) 9 zablokowanych

  • Wolniejsza jazda w strefach 12km/h

    będzie tańsza?

    • 4 2

  • Trze ba

    Trzeba się za to wziąć jadę jak chcą nie zwracają uwagi na pieszych gdzie poruszają się osoby którzy słabo widzą może trzeba karty na hulajnogi tak samo jak na rower i dawać pouczenia i mandaty

    • 7 1

  • Jeżdże codziennie rowerem (2)

    I na ścieżkach rowerowych pełno tych buraków na hulajnogach. Zasuwają szybko. W ogóle nie patrzą na rowerzystów czy biegaczy. A jak się im zwróci uwage, że niebezpiecznie jeżdżą to są agresywni i wulgarni. Ostatnio jak

    I na ścieżkach rowerowych pełno tych buraków na hulajnogach. Zasuwają szybko. W ogóle nie patrzą na rowerzystów czy biegaczy. A jak się im zwróci uwage, że niebezpiecznie jeżdżą to są agresywni i wulgarni. Ostatnio jak jechałem rowerem na Zaspie to jakiś sprawny inaczej zostawił hulajnoge na środku ścieżki rowerowej. Wkurzyłem się strasznie, zsiadłem z roweru i walnąłem tą hulajnoge na trawe.

    • 15 5

    • Warci jedni drugich

      zarówno jedni i drudzy to chamstwo i buractwo które nigdy nie powinno poruszać się po cywilizowanych drogach.

      • 1 6

    • Trzeba było do rzeki.

      • 0 0

  • Koszt (2)

    Rozumiem, że skoro maksymalna prędkość zostaje zredukowana o 50% to koszt za minutę również zostanie zmniejszony o tę samą wartość, ponieważ w tym samym czasie będę mógł pokonać teoretycznie tylko połowę trasy, którą pokonywałem dotychczas?

    • 2 11

    • To może za postój na czerwonym świetle też?

      To może operator nie powinien liczyć czasu wynajmu gdy musisz zatrzymać się na czerwonym świetle? To jest problem pojazdów współdzielonych na minuty - oszczędny Polak musi jak najszybciej przedostać się do punktu

      To może operator nie powinien liczyć czasu wynajmu gdy musisz zatrzymać się na czerwonym świetle? To jest problem pojazdów współdzielonych na minuty - oszczędny Polak musi jak najszybciej przedostać się do punktu docelowego bo każdy grosz jest na wagę złota. Efektem ubocznym jest zwiększone ryzyko wypadku, bo taki oszczędny nie patrzy na innych tylko na swój portfel. Później jest płacz gdy spowoduje wypadek i musi płacić tysiące PLN za leczenie czy naprawy szkód materialnych.

      • 3 1

    • Autem na minuty tez lecisz 70 na 30 aby mniej zaplacic?

      • 4 0

  • (4)

    Zamiast spowalniać hulajnogi w centrum należałoby iść w kierunku używania ich tam na jezdniach. To samochody powinny tam jeździć wolno tak aby nie było różnicy prędkości względem pojazdów UTO.
    W założeniach ustawa regulującą hulajnogi ma iść właśnie w tym kierunku.

    • 7 10

    • Każdy kto używa hulajnogi elektrycznej wie, że 25km/h jest graniczną bezpieczną prędkością (2)

      Wywrotki się zdążają i przy tej prędkości kończy się na siniaku i/lub otarciu. Przy większej prędkości można spodziewać się złamania. Poza tym w strefie tempo 30 i tak dużo szybciej jechać nie wolno.

      • 2 2

      • Nie wiem czy się zgadzasz czy nie ,ale ... (1)

        O ile auta jeździłyby faktycznie poniżej 30km/h to nie ma potrzeby rozdzielać ruchu tych pojazdów. Wystarczy nadać im status równoprawny z rowerem.
        A jeżeli auta jeżdżą szybciej to należy je odpowiednio spowolnić. To przecież uliczki ścisłego centrum a nie drogi zbiorcze.

        • 4 0

        • Samochody da się skutecznie spowolnić do 30km/h

          Doskonałym przykładem jest Otomin i ulica Konna. Co 50m szykana albo próg. Tak powinny wyglądać wszystkie drogi w strefach tempo 30.

          • 3 2

    • w centrum jakie masz tam jezdnie?

      tam same deptaki dla pieszych brukowane są

      • 0 0

  • (1)

    Ekipa Dulskiej nie widzi źle zaparkowanych aut na chodnikach, a chce się zabierać za regulację hulajnóg. Widać priorytety serdecznej prezydent.

    • 10 5

    • "Straż miejsca nie powinna karać"

      - Kacper Płażyński

      • 1 1

  • Bardzo dobra informacja.

    Bravo Gdańsk !

    • 2 4

  • O godz.12.00 50% ankietowanych (3)

    twierdzi, że wprowadzone przez urzędników zmiany nie będą wpływać na zachowania użytkowników hulajnóg. Powstaje pytanie nie po co nam hulajnogi, tylko po co nam tacy urzędnicy?

    • 10 1

    • Zazwyczaj psy wieszam na urzędzie i władzach miasta ale nie teraz. (1)

      Jest na plus, że dostrzegają problem i próbują zaradzić. Jak się nie uda w ten sposób to może spróbują w inny.

      • 0 0

      • Jak się nie uda

        to powinno się ich wymienić. To my im płacimy pensje za efektywność, a nie za metody prób i błędów przez 25 lat. To wciąż ci sami ludzie.

        • 0 1

    • będą bo będzie to powiązane z kosztami

      nie oddasz w strefie wydzielonej to ponosisz dodatkowe koszta.

      w mevo to działało, więc działać będzie i tu.

      • 0 0

  • Jeśli ludzie będą ich używać

    to będą parkowane po ludzku. Jak na razie widzę w większości trzodę...

    • 7 1

  • Hulajnogi super pomysl, niestety jezeli chodzi o realizacje to miasto nie radzi sobie z tym calym syfem. Na Legionow ostatnio w smietniku tez lezala hulajnoga na kolobrzeskiej ciagle leza na chodniku i to na srodku uniemozliwiajac przejscie juz nie mowie gdy zostawiaja je na srodku drog rowerowych! Miasto powinno sie za to dosc ostro zabrac

    • 7 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.