Opinie (327) ponad 10 zablokowanych

  • Nie może być 5zł ? To okrągła moneta a nie 5 i 50 groszy ! (1)

    • 18 1

    • na ratę za stadion by zabrakło :)

      podziękujemy poltykierom i tyle

      • 9 0

  • (4)

    dlaczego nie pobierac oplat za sam wjazd do Gdanska, juz na rogatkach, powiedzmy 10zl od auta i kazdy niech parkuje gdzie chce, jaka oszczednosc na parkometrach i kontrolerach
    idac dalej tym samym tokiem

    dlaczego nie pobierac oplat za sam wjazd do Gdanska, juz na rogatkach, powiedzmy 10zl od auta i kazdy niech parkuje gdzie chce, jaka oszczednosc na parkometrach i kontrolerach
    idac dalej tym samym tokiem rozumowania - gminy oscienne tez powinny pobierac myto za wjazd na ich teren, stopniowe podnoszenie tych oplat spowoduje, ze bedzie mniej aut na drogach, mniej zanieczyszczen a i nawet najbardziej krnabrni kierowcy w koncu tez przesiada sie do zbiorkomu

    • 23 10

    • A za wypad nad jeziorko dwie stówy. (1)

      • 4 0

      • tez 10 zl od auta i bedzie ok. Z reszta w Gdańsku mamy jeziorko więc chętnych w tą strone jest mniej

        • 0 1

    • (1)

      Nie wiem ile masz lat, ale ja pamietam jeszcze jak sie podrozowalo w latach 80tych. Prawie nikt nie mial samochodu, a siec komunikacji publicznej byla gesta i siegala nawet do zapadlych wiosek. Do pociagu wchodzilo sie

      Nie wiem ile masz lat, ale ja pamietam jeszcze jak sie podrozowalo w latach 80tych. Prawie nikt nie mial samochodu, a siec komunikacji publicznej byla gesta i siegala nawet do zapadlych wiosek. Do pociagu wchodzilo sie przez okno. Jak sie dostalo miejsce siedzace w kiblu to bylo super, ale tak naprawde to jechalo sie na jednej nodze, czasem kilkaset km. Podobnie bylo w autobusach o ile udalo sie wejsc. Wlasny samochod to jedna z najlepszych zmian ktore nas spotkaly.

      • 3 1

      • Tylko pozornie

        W tej chwili nigdzie nie dojedziesz jak nie masz auta lub nie możesz nim jechać z różnych powodów. Nie uważam, że to komfort. Komfort to móc dojechać tymi pociągami, gdzie chcesz i kiedy chcesz. Oczywiście w normalnych warunkach

        • 0 0

  • taaa, jasne, a Dolny Wrzeszcz to wręcz błagał o strefę płatnego parkowania (2)

    może na Zaspie i Przymorzu też zróbcie, taka sama sypialnia jak Dolny Wrzeszcz

    • 32 2

    • Niestety błagał (1)

      Był kiedyś artykuł o społeczniku, który prosił o taką strefę. Polecam poszukać - będzie wiadomo kogo rozliczyć.

      • 3 5

      • czyli dac mu nagrode

        tacy ludzie buduja przyszlosc, na sile wyciagaja wies z miastowych z pierwszego czy drugiego pokolenia.

        • 1 0

  • A ta bezczelna

    Tylko podwyżki i podwyżki. Ja mam pomagać firmom żeby nie zbankrutowaly, a ta będzie ze mnie wysysać jak pijawka

    • 49 2

  • Złodzieje!!!

    Niech się ktoś wkoncu weźmie za tą "legalna" mafię!!!

    • 33 2

  • Zamknąć!!!!

    Zamknąć strefy płatnego parkowania na czas tragedii w totalnym, pazernym gdańsku!!!!

    • 37 2

  • Za mnie pałaci firma.

    A koszta wlicza w cenę usługi. Przykro mi. Serwis kosztuje i nikt nie będzie do niego dopłacał.

    • 10 2

  • Gdyby komunikacja

    działała jak w cywilizowanym mieście ludzie by ją wybierali. A skoro:
    w niej śmierdzi, kloszardzi jeżdżą za darmo, jest niepunktualna, zatłoczone pojazdy, tabor przestarzały...
    To kodziarstwo sobie z tym nie radzi więc znów podnosi ceny parkingów i biletów.
    Oby jak najszybciej ta ekipa zniknęła.

    • 36 2

  • Geniusze z ZDiZ (2)

    Policzmy spokojnie. 2 lata to 730 dni. 730 dni po 11 godzin to 8030 godzin parkingowych na jedno miejsce. Średnia cena w SPP za godzinę to 4,1pln. roczny przychód z jednego miejsca przy 100% (niemożliwe) obłożeniu to

    Policzmy spokojnie. 2 lata to 730 dni. 730 dni po 11 godzin to 8030 godzin parkingowych na jedno miejsce. Średnia cena w SPP za godzinę to 4,1pln. roczny przychód z jednego miejsca przy 100% (niemożliwe) obłożeniu to około 33 000 PLN. Łączne koszty w ciągu dwóch lat to ponad 15 000 000. Wynika z tego, że tylko na pokrycie kosztów nowego sprzętu, ludzi, pensji ZDIZ będzie musiało być zaparkowanych przez dwa lata codziennie przez 11 godzin prawie 460 aut. I miasto z tego nic nie będzie miało !!!! Ale luzik - stać na to zdiz, um i Wszystkich Miłościwie nam Panujących.

    • 38 2

    • Geniuszu (1)

      SPP nie jest po to by zarabiać ale by wymusić rotację samochodów. Do czasu gdy tego nie ogarniesz nie mamy o czym rozmawiać

      • 3 12

      • Tak jest na świecie. Ale nie w Gdańsku!

        • 5 2

  • Lupic dalej lupic mieszkancow6a co tam dulkiewicz

    • 27 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.