Opinie (67) 7 zablokowanych

  • A bilety w pojazdach nadal nie sprzedają

    bo kierowca się boi zakazenia i musi odgrodzić się taśmą która niszczy covida i nic się nie przedostaje do kabiny kierowcy hehe
    Zkm pajacuje z tym wydzieleniem okolicy kierowcy przed zarażeniem. Psychologiczna ochrona jest to tylko a wcale nie chroni kierowcy.

    • 43 21

  • Szczyt deb...zmu. Zamiast dawać więcej kursów, to je ograniczają. W taki sposób ludzie na pewno się nie przekonają do komunikacji. Jak będą musieli czekać 20 min. na trajtek, a potem jeszcze jechać w ścisku to raczej znów wybiorą auto

    • 17 0

  • Przywrócić 103 !

    I 147 zamiast 133 do Dworca Morskiego .

    • 6 0

  • Czekanie

    .. No i właśnie o to chodzi, komunikacja miejska to fikcja a powrót do jazdy swoim samochodem przyniesie zysk.... miastu! Juz na parkowaniu Gdynia zarobiła przeszło 2 mln zł. Tylko nie wiadomo na co te pieniądze zostaną

    .. No i właśnie o to chodzi, komunikacja miejska to fikcja a powrót do jazdy swoim samochodem przyniesie zysk.... miastu! Juz na parkowaniu Gdynia zarobiła przeszło 2 mln zł. Tylko nie wiadomo na co te pieniądze zostaną przeznaczone. Pewnie też zostaną podniesione ceny biletów w komunikacji miejskiej. Efekt :Gdynianin za nim wyjedzie z domu będzie się zastanawiał czy warto, ew czym taniej!

    • 4 0

  • Pizmak

    Pizmak się cieszy że bilety wracają Izak pizmak to kasę oddasz?!

    • 0 1

  • Kierowca jest od prowadzenia

    Do biletów powinien być automat w autobusie i możliwość płatności kartą.

    • 23 5

  • na razie nasi kierowcy sa tańsi od automatów

    i jakoś sarkanie na dodatkową czynność zanika, gdy kierujący pracuje w innej niż miejska firmie.

    • 8 1

  • 1 mld?

    To super bo było 2mld czyli dobrze to funkcjonuje!

    • 2 0

  • Szczyty

    Godziny szczytowania ma każdy kierowca gdzie większość spędza za kierownicą i wyszczytowac się nie może z nerwów od zakorkowana.

    • 2 0

  • Masło maślane ale masz łapkę w góre.

    • 1 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.