Dodaj opinię

Opinie (124) ponad 20 zablokowanych

  • Ale kto ma rozwiązać kontrakty?
    Prezes wraca w środę,z weekendu.
    Obserwator
    9 miesięcy
  • same pytania bez odpowiedzi (2)
    a to Smolka jak wyjezdzal i odlatywal swojego najlepszego gracza Nalepy? Mnoustwo punktow przez nich przepadlo. Nowy trener nie ponowi bledow poprzednika i postawi na lepszych a druga sprawa to kiedy sie odblokuje Maradona z Kaszub ksywa Siemaszko i z reczniaka zapakuje kolejnej slaskiej ekipie po tej chorzoskiej bo jak nie idzie to tryb Maradony desperata sie Siemie uruchamia i nawet z backhendu ale musi wpasc do siatki.Kilka meczy zostalo to Siema cos zaladuje i uratuje tonaca lajbe.
    Stefanescu
    9 miesięcy
    • Do szkoły betonowy matole. (1)
      Tyle błędów to tylko tępy beton mógł narobić.
      ??
      9 miesięcy
      • ?
        naucz sie czytac ze zrozumieniem betonie ze jeno Siema musi sie wziasc za strzelanie i zdobywanie
        Stefanescu
        9 miesięcy
  • Arka, Arka.... (2)
    MZKS arka
    1952
    9 miesięcy
  • nadejszla wiekopomna chwila
    Trzeba pogadac z Siemaszka prosic go bo juz inaczej sie nie da aby wdrazyl styl Maradony i zalatwil sprawe. W trudnych chwilach trzeba probowac ale tak by sedziowie z varu nie widzieli bo oni niestety nie wszystko widza ale za to Siema widzi i slyszy wszystko i moze wygrac nawet z varowcami z wozu ktorzy spia w czasie meczu.
    Stefanescu
    9 miesięcy
  • Jakiś piard gra z najbardziej utytułowanym klubem w Polce z górnikiem
    9 miesięcy
  • Ach cóż za merytoryczne wypociny betonów po tak wspaniałych meczach z Cracovią I piastem-teraz czas na pogoń i Legia.po prostu kolejne lanie.
    9 miesięcy
  • Ztrawywstanie jutro bedzie,z trawy powstales w trawe sie obrocisz
    9 miesięcy
  • Ostatni gwizdek
    Nie wiem czemu ale czuję że wygramy. Do boju Arkowcy
    mactus
    9 miesięcy
  • Opinia została zablokowana przez moderatora
  • Arka grać.... mać
    9 miesięcy

Twoja opinia

zamknij
STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii