2020-09-16 14:46
Za dużo afer. Ostania kadencja Pani Prezydent? Tak!
2020-09-16 14:49
To miasto nie kontroluje na bieżąco tempa i jakości prac???
Prezydentowa nie ma czasu wyraźnie. Tyle ogółnopolskich awantur ma na głowie. I jeszcze ten biedny tik tak.
2020-09-16 14:57
I już się zaczęło jeszcze nie skaczone A już trzeba naprawiac
2020-09-16 14:57
I tak samo jest z innymi pracami przy torowisku na stogach.Luźne płytki chodnikowe itp.LIPA!! Kto się pod tym podpisze
2020-09-16 15:54
tylko zgłoś gdzie trzeba
2020-09-16 16:14
Prezydentka podpisze wszystko.
2020-09-16 14:57
już nie pamiętam czasów kiedy nie było remontu na stogach. to chyba było za jagiellonów czy innych koronnych.
2020-09-16 16:25
najlepszy komentarz brawo!
2020-09-16 15:02
Koniec za dwa tygodnie? Chyba za dwa lata. Zresztą to co już zrobili się rozpada. Między Przeróbką, a Stogami krawężniki leżą, płyty chodnikowe zastosowane na ulica=ach połamane.
2020-09-17 07:12
to można sobie pomarzyć.
2020-09-16 15:03
Z tą kostką będzie jak na Przeróbce. Wszystko zapadnięte i się rozlatuje.
2020-09-16 15:05
gdy jeżdżą po niej samochody czy ciężkie ciężarówki, a inaczej, gdy obok po stabilnej szynie jedzie tramwaj"
Ale 100 lat temu potrafili ułożyć tak, żeby tramwaj się nie wykoleił, a fragmenty przetrwały do dzisiaj i wciąż nie wymagają remontów. Takie więc tłumaczenie, że trzeba coś pamiętać, to chyba jednak trzeba sięgnąć pamięcią dalej.
2020-09-16 15:45
Dawne tramwaje nie wykolejały się na torowiskach ułożonych w jezdni dlatego,że miały inną konstrukcję podwozia,a dokładniej rzecz ujmując koła o większej średnicy i były wyżej zawieszone,co umożliwiało bezpieczny
Dawne tramwaje nie wykolejały się na torowiskach ułożonych w jezdni dlatego,że miały inną konstrukcję podwozia,a dokładniej rzecz ujmując koła o większej średnicy i były wyżej zawieszone,co umożliwiało bezpieczny przejazd przez nierówności torowiska.Współczesne niskopodłogowe tramwaje mają małe koła i niskie twarde zawieszenie wymagające idealnie równego torowiska.Podejrzewam,że taka PESA wykoleiła by się nawet na pestce od śliwki położonej na szynie,gdy stare tramwaje ,,bezboleśnie,, pokonywały nierówności toru sięgające kilku centymetrów.
2020-09-16 17:29
to wina tramwai. Gdyby robili dobre tramwaje, to mogliby źle kłaść kostkę.
Ale trochę masz racji. Codziennie jakaś awaria tramwaju w Gdańsku.
2020-09-16 17:32
koła były takie same, średnica nie zmieniła się - skrajnia jest taka sama
2020-09-16 15:09
Spoinowanie cementem, betonem czy czymkolwiek innym nie ma racji bytu.
Tylko stara szkoła, układanie samoblokujace zda egzamin.
2020-09-16 16:00
2020-09-16 15:30
Płyty były powyginane, połamane, sterczały. Zaczęło się psuć niedługo po ukończeniu. Że niby ciężarówki jeździły. Jakie ciężarówki? Mieszkałem na Przeróbce ponad rok, tranzyt tamtędy nie hula.
Ostatnio
Płyty były powyginane, połamane, sterczały. Zaczęło się psuć niedługo po ukończeniu. Że niby ciężarówki jeździły. Jakie ciężarówki? Mieszkałem na Przeróbce ponad rok, tranzyt tamtędy nie hula.
Ostatnio płyty zostały zdjęte a same przystanki wylane asfaltem. Przynajmniej jest równo. Ale myślicie, że ktoś z ZDiZ się nad tym pochylił? Jakaś inicjatywa miasta? Im można pokazywać 100 razy i nic nie zrobią. To zasługa Radnych Dzielnicowych. A szczególnie przewodniczącego, który jakieś tam marne 600 zł miesięcznie dostanie (jako jedyny z rady), za to, że się angażuje w swoim prywatnym czasie. Etatowy urzędnik dopija kawę długo przed 16...
2020-09-16 16:09
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.