Opinie (51)

  • Kto to w ogóle jest???

    Pytanie dotyczy tajemniczego mojego adwersarza, który ma wiele do powiedzenia, wiele zarzutów bez dowodów, wiele obelg ("debil z Krakowa"), ale za to nie ma odwagi przedstawić sie chocby pseudonimem.

    Pytanie dotyczy tajemniczego mojego adwersarza, który ma wiele do powiedzenia, wiele zarzutów bez dowodów, wiele obelg ("debil z Krakowa"), ale za to nie ma odwagi przedstawić sie chocby pseudonimem.

    Podstwaowa pomyłka owej takjemniczej osoby to posądzanie ludzi o rozsądne myslenie. Otóz oswiadczam szanownej osobie, że prawie każdy mysli tylko chwilą obecną. Nie analizuje, czy nadłożenie tych kilku kilometrów (około 4 - 5) ma znaczenie wobec całej trasy, tylko odruchowote kilometry oszczędza. Nie wiem skąd pomysł, że taki kierowca ciężarówki w obecnych warunkach wybiera wygodniejszą opcje i jedzie przez miasto. Przejazd przez miasto jest bowiem znacznie mniej przyjemny niz obwodnicą, a tymczasem oni jada przez miasto! I będą jeździć tak długo, dopóki nie będa mieli komfortowego dojazdu do obwodnicy i równie komfortowego połączenia tejże z głównymi traktami krajowymi (kłania sie obwodnica południowa w Gdańsku). I niechże osoba zechce zauważyc, że ja nigdzie nie twierdziłem, że przedłuzenie Trasy Kwiatkowskiego wyzwoli Trójmiasto od spalin, tylko, że w pewnym stopniu ograniczy ich emisje wsród ludzi. Z tym, że ludzie mieszkaja raczej w miastach niż w lasach.... Poza tym o jakiej tajemniczej drodze pisze owa osoba twierdząc ze zrezygnowano z pomysłu jej budowy z powodu wyższych kosztów i koniecznosci wyburzenia jakichs domów?? Gdzie miała byc ta droga????

    Swiat sie kończy, Pan Paweł B. jest po mojej stronie.... ;-))

    • 0 0

  • Bzdury po raz wtóry

    W planach była droga wdłuż ulicy Morskiej.
    Bodaj że miała pójść naprawdę dobra trasa gdzieś Hutniczą.
    Tam i tak jest teren przemysłowy i można puścić TIR-y.
    I zaraz we Chyloni zjazd na obwodnice. Kto

    W planach była droga wdłuż ulicy Morskiej.
    Bodaj że miała pójść naprawdę dobra trasa gdzieś Hutniczą.
    Tam i tak jest teren przemysłowy i można puścić TIR-y.
    I zaraz we Chyloni zjazd na obwodnice. Kto wie może i wyszło by taniej i wygodniej.
    Komuś jednak zależało by puścić to na wprost.
    A nieświadomi ludzie ciągle zwalają wszystko na ekologów -oszołomów. Tu nie chodzi o ekologie tylko o interesy pewnych grup. A las będzie wyciętypo prostu nie jako przez przypadek. Tylko po co ? Drogi były i są Trójmiastu potrzebne ale budowane mądrze bo koszty odnowy środowiska naturalnego są większe niż koszty budowy dróg. Ludzie jeszcze tego nie rozumieją.

    • 0 0

  • Bzdury po raz wtóry II

    Żaden Tirowiec nie pojedzie przez trójmiasto jeśli miałby dogodny zjazd na Obwodnice w okolicach Chyloni. A takie rozwiązanie było naprawdę rozważane z komfortową drogą wdłuż Morskiej (Hutniczą czy raczej w jej miejsce).

    • 0 0

  • Wycofuję się.

    Nie jestem w stanie dyskutować z anonimowa osobą rzucającą oskarżenia o nie wiadomo o co, na nie wiadomo kogo. Spiskowa teoria dziejów dla mnie musi być czyms udowodniona. A sformułowania typu "okreslone interesy

    Nie jestem w stanie dyskutować z anonimowa osobą rzucającą oskarżenia o nie wiadomo o co, na nie wiadomo kogo. Spiskowa teoria dziejów dla mnie musi być czyms udowodniona. A sformułowania typu "okreslone interesy okreslonych grup" "zrobiono", "wybrano", "zapłacono" sa warte dokładnie tyle ile komunistyczna propaganda z lat PRL, posługująca sie dokładnie takimi ogólnikami. Jezeli wiesz o jakichs machlojkach to przekaz to prokuraturze, jeżeli tylko sie domyslasz to się wstrzymaj od wydawania opinii. Zza zasłony anonimowosci można wszystko wmawiać każdemu bez żadnych konsekwencji, ale to nie jest sposób rozmowy, do jakiego przywykłem.

    • 0 0

  • Dla pokonanego

    Sprawa była głośna swego czasu. Proponuje zaglądnij do gazet sprzed paru lat a potwierdzą się fakty, o których wspomiałem. Prokuraturze nic do tego. Decyzja była głupotą. A za głupotę się nie karze.

    • 0 0

  • Brawo!!!

    Uważam, że wszelkie prace skierowane na zwiększenie przepustowości miasta i odciążenie go od ciężkich samochodów, powinny być rozpatrywane pozytywnie.
    Co to jest ekologia? Przecież to również miasto i jego

    Uważam, że wszelkie prace skierowane na zwiększenie przepustowości miasta i odciążenie go od ciężkich samochodów, powinny być rozpatrywane pozytywnie.
    Co to jest ekologia? Przecież to również miasto i jego mieszkańcy. Wszyscy kierowcy wiedzą, że stojące w korkach samochody są największym producentem spalin. Moim zdaniem chyba lepszym rozwiązaniem jest przepuścić szybko samochody przez las, niż pozwolić każdemu z nich truć go przez godzin lub dłużej w czasie postoju w korku.

    • 0 0

  • Do Bzdurarza.

    Panie Bzdurarz , przestań pan truć , bo Ekologia umrze.

    • 0 0

  • Głupota a Ekologia

    Jest niewielka różnica pomiędzy ekologiczną głupotą
    a nieekologiczną. Niektóre pomysły proekologów zasługują rzecz jasna na potępienie lub śmieszność np. zahamowanie budowy elektrowni atomowej w Żarnowcu, szukanie

    Jest niewielka różnica pomiędzy ekologiczną głupotą
    a nieekologiczną. Niektóre pomysły proekologów zasługują rzecz jasna na potępienie lub śmieszność np. zahamowanie budowy elektrowni atomowej w Żarnowcu, szukanie rakotwórczości promieniowania na takich długościach fal na których jej nie ma, różne idiotyczne imprezy typu "Sprzątanie Świata".
    Ale głupota nieekologiczna jest jeszcze gorsza bo trudno wymazać jej skutki. Takie pomysły jak olimpiada zimowa w Tatrzańskim Parku Narodowym, działki w dolinie radości czy trasa kwiatkowskiego w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym (gdy nie ma przeszkód by poprowadzić ją tuż obok do obwodnicy) to szczególnie mocno posunięta głupota.
    A bezmyślni ludzie wtórują zarówno ekologom jak i im przeciwnikom zależnie od przypadku a nie zastanawiają się nad racjonalnymi przesłankami, które pozwalały by na w pełni wyważone opinie i decyzje.

    • 0 0

  • absurd?!

    Prowadzenie komunikacji tak blisko osiedli mieszkaniowych to jakiś absurd, szczególnie że nie rozwiąże to w żaden sposób problemów z komunikacją w tym rejonie. Korki z okolic Pustek Cisowskich przeniosą się w okolicę

    Prowadzenie komunikacji tak blisko osiedli mieszkaniowych to jakiś absurd, szczególnie że nie rozwiąże to w żaden sposób problemów z komunikacją w tym rejonie. Korki z okolic Pustek Cisowskich przeniosą się w okolicę Grabówka. "Pocieszeniem" jest fakt, że dojdzie nam hektar asfaltu w Trójmiejskim Parku Krajobrazowym. :-)
    Jakimś chorym filmem jest też to, że na pocieszenie prostaczkom rada miasta rzuca jakiś ochłapy w postaci tysięcy kwiatków! Widać z tego, że poziom świadomości ekologicznej naszych lokalnych polityków już niedługo dogoni przedszkole (a to kolejna miła wiadomość).

    • 0 0

  • Smutek i ...porazka (czyli Polak dyskutuje)

    Zdobylem sie na przeczytanie wszystkich tych postow i uwazam ze choc argumenty sa po obu stronach to tylko potraficie sie obrzucac (w wiekszosci, przepraszam mniejszosc) blotem i klocic. A w tym wrzystkim milkna sluszne

    Zdobylem sie na przeczytanie wszystkich tych postow i uwazam ze choc argumenty sa po obu stronach to tylko potraficie sie obrzucac (w wiekszosci, przepraszam mniejszosc) blotem i klocic. A w tym wrzystkim milkna sluszne argumenty i ekologow i kierowcow. Jest to bardzo smutne!. I jak tu sie dziwic ze w takiej radzie miejskiej obmyslali ta uchwale przez 5 lat !!! Radni to tacy sami ludzie jak my sami, niestety...
    I pomyslec ze moznemy sobie zycie ulatwiac, a nie utrudniac.

    Pozdrawiam serdecznie ekologow i kierowcow

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.