Opinie (147) ponad 10 zablokowanych

  • Jesli pan urzednik (1)

    Twierdzi, ze "pojemność wynosi 100 kg" to gratuluje mu wiedzy z zakresu szkoły podstawowej. Nie dziwota, że takie głupoty wymyśla.

    • 8 3

    • odezwał się perfekcjonista, który ani nigdy sam błędu w życiu nie popełnił

      ani nie wybaczył nikomu trywialnego błędu w opisie rzeczywistości.

      Tylko gratulować dobrego samopoczucia (w które wątpię).

      • 1 3

  • Podatki (2)

    To już wiem gdzie kasa z podatków się marnuje :) kolejna dziura budżetowa do załatania :)

    • 12 3

    • Rozliczmy Gryzonia przy wyborach.

      • 4 2

    • wydatki na promocję korzystania z rowerów różnego typu

      wykazują najwyższe wskaźniki produktywności.

      Porozmawiamy za rok, po rowerolucji czyli zmianie w postrzeganiu rowerów w rok po wdrożeniu systemu rowerów metropolitalnych typu MEVO.

      • 0 2

  • No fajnie ale w Gdyni nie ma ścieżek rowerowych

    Gdzie ja wiec tym cargobikiem pojadę? Lody na bulwarze będę przewodził? Niech się lepiej urzędnicy wezmą za ścieżki rowerowe. A nie tylko wszędzie samochodziarze. Jakim cudem teren od akwarium do błyskawicy to parking dla samochodów? Przecież to najatrakcyjniejsze cześć Gdyni.

    • 3 8

  • Europejski dzien tego i tamtego. S*am na wasze europejskie dni. (2)

    • 11 3

    • uważaj, by się nie znaleźć w orbicie wpływów północnowschodniej Azji (1)

      • 1 0

      • Tacy jak on to by chcieli, bo u 1xPutina benzyna jest tańsza,
        można jeździć bez świateł, w nocy też, parkować gdzie popadnie,
        taniej kupić policjanta, byle nie wadzić waadzy. - Raj dresa.

        • 1 0

  • (3)

    jak się ścigali na starowiejskiej to dziś są w naprawie...
    swoją drogą gratuluję władzom gdyńskim "aktywności" oraz ignorowania potrzeb mieszkańców

    • 10 3

    • potrzeba wygodnych rozwiązań umożliwiających zaspokajanie potrzeb codziennej mobilności (2)

      to właśnie potrzeba mieszkańców.

      Nie utożsamiaj potrzeb mieszkańców z potrzebami osób chcących jeździć po mieście bez ograniczeń prędkości. Takie podejście prowadzi do rozcinania miasta drogami pseudoszybkiego ruchu i ogólnego pogorszenia jakości życia w nim.

      • 2 1

      • (1)

        o czym to w ogóle oszołomie piszesz? jakie prędkości? jakie jeżdżenie?!
        jeżeli już do kogoś pić to do was bo to wy w zmowie z władzą i kierowcami zabieracie pieszym chodniki niszcząc całą idę zrównoważonego

        o czym to w ogóle oszołomie piszesz? jakie prędkości? jakie jeżdżenie?!
        jeżeli już do kogoś pić to do was bo to wy w zmowie z władzą i kierowcami zabieracie pieszym chodniki niszcząc całą idę zrównoważonego transportu
        normalne postulaty ludzi którzy chcieliby uleczyć miasto z jego problemów powinny brzmieć tak:
        - ruch pojazdów tylko po jezdni
        - na chodnikach tylko dla dzieci do lat 18 przy czym pieszy ma bezwzględne pierwszeństwo
        - pojazdy mają obowiązek mieć odblaski, oświetlenie, sygnał dźwiękowy a kierowcy kask i kamizelkę
        - przed sygnalizatorami wydzielona strefa pierwszeństwa dla jednośladów
        - na wszystkich drogach poza osiedlowymi i niewielkimi dojazdówkami ograniczenie do 50 km/h (lub mniej)
        - na powyższych oznakowanie "strefa zamieszkania" ze wszelkimi tego konsekwencjami
        - budowa nowych miejsc parkingowych i cywilizowanie istniejących (zamiast stawiania szlabanów i opłat na klepiskach)
        - stawianie stojaków na rowery i ławek w każdym kacie miasta
        - skończenie z pobieraniem opłat od kierowców jednośladów
        - zakaz parkowania przez urzędników pod miejscami pracy
        - gęstsza i bardziej przemyślana sieć połączeń komunikacji miejskiej
        - pora rozważyć wiadukt Polska - Romualda Wagi
        - pora zbudować OPAT
        - pora połączyć Hutniczą z Obwodową na osi Północna - Południowa być może z tunelem/wiaduktem pod/nad torami
        - pora rozważyć szynobus na Obłuże/Oksywie
        - pora na budowę obwodnicy Chwaszczyna (cztery ronda na dojazdówkach + połączenia

        • 0 1

        • Zapomniałeś:

          -Zakaz parkowania na chodnikach
          -Wysokie mandaty za parkowanie w miejscach niedozwolonych
          -Opłaty za wjazd samochodem do miasta
          -Mandaty dla pieszych na drogach rowerowych

          • 1 1

  • Dlaczego oni nie używają nazwisk swoich dziadków? (1)

    • 1 4

    • bo są wśród nas tacy, którzy nie wybaczają innym do szóstego pokolenia

      • 0 1

  • W Gdyni takie rowery towarowe i taczki bardzo potrzebne.Już niedługo wywieziemy na nich preez. Szczurka i jego ekipe nierobów

    • 2 4

  • Niebezpieczna "kiełbasa wyborcza" - w Gdyni brak sieci ścieżek rowerowych!!! Gdzie będą jeździć użytkownicy cargo bike???

    Żałosna kiełbasa wyborcza, totalna ściema i głupota UM Gdyni, a przy tym marnowanie publicznych pieniędzy!

    • 0 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.