2014-10-03 11:02
Co za bzdury hahaha.Pytam się kiedy?Czy dzieci moich dzieci dożyją chociaż budowy?
2014-10-03 11:10
po co tramwaj wzdluz PKM.
2014-10-03 15:07
i inna opłata tramwajem taniej i można na tym samym bilecie w całym Gdańsku. PKM nie zatrzymuje się na Zaspie, tramwaj ma taką możliwość
2014-10-03 11:12
PKM w obecnym kształcie jest bez sensu.
1. Nie jest wpięta w system SKM i de facto kończy się ślepo we Wrzeszczu.
2. Ciążenie do większości z jej przystanków zawsze będzie ograniczone dlatego że
PKM w obecnym kształcie jest bez sensu.
1. Nie jest wpięta w system SKM i de facto kończy się ślepo we Wrzeszczu.
2. Ciążenie do większości z jej przystanków zawsze będzie ograniczone dlatego że przebiega skrajem Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego.
3. Lokalizacja przystanków wynika nie z potrzeb ile z możliwości - vide przystanek na ulicy Budowlanych czy na Niedźwiedniku.
Zamiast budowy drogie PKM należało zaprojektować mądrze sieć tramwajową.
1. Połączyć tramwajem Morenę z Wrzeszczem poprzez budowę trakcji wzdłuż Nowej Słowackiego.
2. Wybudować łącznik tzw. Nowej Abrahama (to czego dotyczy obecny artykuł.
Dzięki takiemu zabiegowi Południowe dzielnice zyskałyby połączenie z Wrzeszczem i okolicami Uniwersytetu/Oliwy oraz dojazd bezpośrednio do Zaspy/Brzeźna.
2014-10-03 12:00
wszak urzędnicy z Okopowej tez mają zaprzyjaznionych wykonawców dla których można było pozyskac fundusze unijne. Tramwaje to domena magistratu z nowych ogrodow
2014-10-03 12:14
Dlaczego nie zrobiono tramwaju na Łostowickiej by połączyć Chełm z Moreną a tak nadal trzeba będzie jeździć przez Centrum w koło. Dobrze że chociaż droga rowerowa jest ale zimą nikt nie kwapi się jej odśnieżyć
2014-10-03 12:28
2014-10-03 12:47
...za stromy podjazd w stronę cmentarza.
2014-10-03 13:06
Na Morenie jest tak samo a mimo to tramwaj tam będzie
2014-10-04 06:48
Mniej alkoholu a potem spójrz na obie trasy, zerknij na mapę, zmierz odległości od Kartuskiej w kierunku obu szczytów i wtedy zobaczysz że wzdłuż Łostowickiej musiałaby być kolej jak na Gubałówkę.
2014-10-03 13:46
2014-10-03 13:57
Powinno być: BRG planuje nową autostradę w mieście. A ponieważ mieszkańcy są przeciwni nowym drogom i wolą nowe linie tramwajowe, to przedstawia plany jako plany rozwoju linii tramwajowych. Potem tramwaj się skreśli i będzie OK.
2014-10-03 15:54
Jeżeli jest taki projekt, to proponuję połączyć pętlę na Zaspie z pętlą na Hallera (przy plaży) lub włączyć w linię na skrzyżowaniu Hallera - Uczniowska - Czarny Dwór.
2014-10-03 16:02
Idą Wybory
Powstają Twory
Bajki, Cuda, Wianki
Projektowe Pisanki
Opiszemy i Telesfory
Żeby Wygrać Wybory
Się dzieje. A dziury w centrum zostaną. Po zimie jeszcze bardzej.
2014-10-03 16:19
ułatwi wyprowadzenie ruchu z wrzeszcza i odkmorkuje caly gdansk
2014-10-03 19:25
poza tym rejon Miszewskiego Studzienki kompletnie się zatka. Są pilniejsze i mniej kosztowne potrzeby - poprawa skrzyzowania na Niedźwiedniku (przynajmniej jakaś automatyka świateł) albo estakada do skrętu w Potokową.
poza tym rejon Miszewskiego Studzienki kompletnie się zatka. Są pilniejsze i mniej kosztowne potrzeby - poprawa skrzyzowania na Niedźwiedniku (przynajmniej jakaś automatyka świateł) albo estakada do skrętu w Potokową. No i udroznić Grunwaldzką (tunele dla aut, estakady) bo teraz jest tam mnóstwo świateł - bez tego wszystkie dolotówki z obwodnicy będą zatkane.
Skrzyżowania w Gdańsku zajmują hektary powierzchni.
2014-10-04 06:44
Człowieku, ty chyba nie wiesz co piszesz. Będzie na odwrót, skrzyżowanie to się zatka na amen!
2014-10-03 16:39
A kiedy ze Stogów do Wrzeszcza jednym tramwajem? Protezom mózgowym z ZTM i ZKM podpowiem - wystarczy wydłużyć linię nr.9, nie trzeba budować ani jednego metra nowych torów. A skoro o tym mowa, to kiedy wreszcie zostanie wyremontowane torowisko tramwajowe na Stogach?
2014-10-03 20:54
Na Stogi już nie będzie tramwaju, rozbieraja tory, który są przenoszone na Morene, zresztą brakuje tramwajów, używane jest wszystko co ma silnik i działa nawet tabor zabytkowy z początku lat 70 i 80
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.