2019-10-05 21:12
Czy będzie to bezpieczn a nawierzchnia w każdych warunkach atmosferycznych. Czy nie będzie szkodliwych n astępstw dla zdrowia ludzi. Czy będzie wytrzymalsza od obecnie używanych asfaltów i czy koszty ułożenia takiej nawierzchni nie okażą sie dużo wyższe od położenia tradycyjnej nawierzchni.
2019-10-05 23:58
Poczekaj do końca testów to się dowiesz.
2019-10-06 00:12
Odpowiedzi będą znane po ich zakończeniu.
2019-10-05 21:20
W Szwajcarii kladzie sie takie nawierzchnie w miastach od dwoch lat. Najwieksza zaleta jest bezdzwieczne toczenie sie kol po takiej nawierzchni.
2019-10-06 00:20
ale nie poroelastyczne. Nawierzchnie poroelastyczne jak dotychczas testowano w Japonii, Szwecji, Belgii, Danii, w Słowenii i w.. Polsce parę lat temu.
2019-10-05 21:24
skoro przepuszcza wode to jest ryzyko ze droga bedzie pekac w zimie bo zamarzajaca woda zamieni sie w lod a nie oszukujmy sie jak napada solidnie to ziemia pod droga calej wody nie wchlonie
wieksza przyczepnosc oznacza wieksze zuzycie paliwa
czy te madre glowy z politechniki wziely to pod uwage?
2019-10-05 21:40
mysle, ze wpadli na to. Byle glupek na Politechnice raczej nie pracuje.
2019-10-07 01:08
A badania i testy mają to do siebie, że mogą się nie udać. I wtedy robi się protokół... A kasa i tak się zgadza.
2019-10-05 22:26
bo jest elastyczniejsza od asfaltu- zamarznięta woda w porach będzie się rozpychać, ale po odparowaniu pory powinny wrócić do pierwotnego kształtu.
2019-10-06 00:18
Opinia wyróżniona
Na tej nawierzchni nie występuje gołoledź bo pojazdy kruszą warstwę lodu. Wymaga również innego zimowego utrzymania niż asfalt tradycyjny. Skoro podobna nawierzchnia przetrwała 2 lata w Szwecji to znaczy że zima jej nie jest straszna. (Podkreślam podobna, ale nie taka sama)
2019-10-07 01:11
Konkretnie czego i jakim kosztem? Brzmi to jak Abdul z kodami w stolicy. Wynajmie się bezdomnego i droga będzie do zaorania na wiosnę.
2019-10-05 21:50
Zaladuje moja ciężarówkę Man tak że osie będą się uginac i przejade się tam. Jak testować to testować.
2019-10-06 00:18
2019-10-06 09:02
Obyś nie przeładował,wiesz czym to grozi ja namierza cię "krokodylki".
2019-10-05 22:04
Bardzo dobry pomysł, ponieważ współczynnik tarcia gumy o gumę jest bardzo wysoki a samochód właśnie oponami się odpycha i dzięki sile tarcia jedzie.
2019-10-05 22:52
2019-10-05 23:30
2019-10-06 00:15
To nawierzchnia testowa połozona tymczasowo. Jeśli się sprawdzi to zostanie wprowadzona do katalogu nawierzchni drogowych.
2019-10-06 13:12
2019-10-05 23:52
2019-10-06 00:52
Ile to kosztowało? Budyniowa Sycylia jedzie dalej.
2019-10-06 01:31
Przepuszcza wodę. No to po zimie zrywamy co zostało.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.