Opinie (240) 6 zablokowanych

  • Na szczęście nasz rzad buduje Via Carpatia do portów Litwie i Lotwie... (4)

    Aby obciążyć z pracy polskie poty w Gdyni i Gdańsk

    • 13 6

    • (1)

      Trojmorze to zbyt duże projekty dla kogoś z platformy. Skupiajcie się lepiej dalej na sprawach Berlina i Moskwy i tęczowych paradach. Tyle z was pożytku.

      • 3 4

      • jo jo trójmorze, promy,miliony mieszkań i elektrycznych samochodów, cpk, wpc, agw, cpm....

        • 1 2

    • Via Carpatia... cudowna droga od Litewskiej granicy na południe Europy

      • 3 2

    • Nie bądź niecierpliwy .

      Pewnie muz niedługo kolejna parada ..
      A potem zawsze można pójść do knajpy Wojewódzkiego. Tam pewnie na każdym stoliku kupa z wbitą miniaturka flagi.

      • 4 1

  • Ciekawe w którą stronę pójdzie ten czwarty terminal i następne?

    • 6 1

  • Jako mieszkaniec stogów widzę takie plusy, że może będą mniejsze tłumy na naszej plaży..byle ocalić plażę z wydmami i leśny pas nabrzeżny.

    • 7 4

  • I po ptakach -z nadmorskiego lasu. Zadza pieniadza sprawe przesadza.

    • 9 3

  • Świetny jest ten Donald, o sorry to nie Donald.

    • 6 7

  • Znam sie na tym i sie wypowiem (4)

    1 Na pewno beda potrezbne Przylacza dla statkow tzw. High Voltage aby kontenerowiec nie stal na agregatch napedzanych paliwem ciezkim a w porcie gdans nie ma przylaczy dla zasilania statku z ladu
    2 Zadnych miejsc

    1 Na pewno beda potrezbne Przylacza dla statkow tzw. High Voltage aby kontenerowiec nie stal na agregatch napedzanych paliwem ciezkim a w porcie gdans nie ma przylaczy dla zasilania statku z ladu
    2 Zadnych miejsc pracy nie bedzie bo kontenery jezdza na platformach bez kierowcow
    3 Suwnice tylko Kalmar a nie chinskie z podwijnym dzwigiem kontener jest zabierany pomiedzy dzwigami w trakcie jednego ruch.
    3 Stogi good bye i tyle

    • 17 12

    • Czyli mieszkańcy zyskają tylko ten hałas, (na razie odległy) (1)

      i widok na kontenery

      • 5 3

      • Pojadą na gorki zachodnie

        • 1 2

    • No ty to się znasz!!!

      • 4 1

    • No to jedziemy

      1. W Porcie agregaty lecą na paliwie lekkim. Co masz na myśli jako high voltage?? Na teren terminala dochodzi 15kV, 110kV nie będzie, ale tu chodzi o amperaż, a nie poziom napięcia.
      2. Jeszcze nie słyszałem, aby

      1. W Porcie agregaty lecą na paliwie lekkim. Co masz na myśli jako high voltage?? Na teren terminala dochodzi 15kV, 110kV nie będzie, ale tu chodzi o amperaż, a nie poziom napięcia.
      2. Jeszcze nie słyszałem, aby urządzenia same się naprawiały, ale co ja tam wiem. To nic, że obostrzenia odnośnie przeglądów wymagane przez TDT miażdżą te dla samochodów osobowych. Owszem operatorów będzie potrzebnych mniej (jeden na 4-5 suwnic).
      3. Kalmar to chiński, niedopracowany s***, tylko Konecranes lub Liebherr na Sts-y
      4. Zaszczytem było prowadzić dysputę z tak obeznaną i doświadczoną osobą :P

      • 0 0

  • No i mamy DCT w Gdańsku a nie w Berlinie (7)

    Jeszcze tylko przekop i kontenery popłyną do Elbląga szerokim strumieniem
    CPK Horały dopełni dzieła zwycięstwa

    • 11 7

    • Ta popłyną do Elbląga chyba kajakiem... (3)

      .... To że ktoś myśli że Elbląg będzie portem morskim jak średniowieczu to jest naiwny....

      • 8 2

      • Jak to nie - przecież premier obiecał... (2)

        Elbląg - Rotterdamem Wschodu, CPK największym lotnisklem świata, Ostrołęka dostarczy prądu...
        żyć nie umierać

        • 8 2

        • No i jeszcze Polska potęgą w produkcji samochodów elektrycznych (1)

          • 3 3

          • I sto tysięcy mieszkań plus !

            • 2 3

    • Popłyną do Elbląga?

      • 2 2

    • Do Elblągą powiadasz ? (1)

      a ile czasu i czym będą tam płynąć ?
      Bo TIR przez S7 dostarczy je w niecałą godzinę

      • 0 0

      • a 800 tirów

        jak szybko je dostarczy?

        • 2 0

  • to chyba wszyscy zarobia (1)

    100% więcej na obsludze tych ze kontenerów

    • 2 3

    • Sorry, a co ja jako mieszkaniec zarobię ?

      Stracę piękną plażę. Po co miałbym tam jeździć po wybudowaniu tego "cuda"
      Oglądać kontenery?
      A może plażę i lasy należy zachować, bo to najcenniejsze co mamy.

      • 3 3

  • Gda

    Psy szczekają, karawana idzie dalej..

    • 15 2

  • Patrzcie jacy cwani, nie zabrali plaży tylko morze :/ (7)

    Widzicie tę dobudówkę do istniejącego terminalu, po prawej? Teraz wytnij-wklej jeszcze parę razy i plaża stogi będzie za jakiś czas obudowana portem, zalana ściekami ze statków, a port zadowolony będzie twierdził że no

    Widzicie tę dobudówkę do istniejącego terminalu, po prawej? Teraz wytnij-wklej jeszcze parę razy i plaża stogi będzie za jakiś czas obudowana portem, zalana ściekami ze statków, a port zadowolony będzie twierdził że no co, przecież nie zabiera plaży...
    Czy my naprawdę potrzebujemy tyle rzeczy z tych statków? Ile będzie nam dość, 2 razy, 6 razy, 10 razy więcej? Ja rozumiem że kasa jest fajna, ale ile jej potrzebujemy, a po tej stronie miasta to jest jedyna plaża, i to najszersza w okolicy, i jak tak dalej pójdzie to niedługo jej nie będzie.

    • 18 12

    • głos rozsądku

      • 6 1

    • Port jest nad morzem (5)

      Czegoś ludzie nie kumacie?? Porty są nad morzem. Czyli są tam gdzie plażę. Gdzie mają port rozbudowywać? W górach??

      • 2 5

      • Ale niekoniecznie ten port trzeba (2)

        budować w centrum miasta, które powinno być dla ludzi a nie dla przemysłu. To już nie głębokie lata 70-e że trzeba tysięcy robotników portowych co dzień dowodzić żeby dźwigali worki i szuflowali wegiel, za parę lat takie

        budować w centrum miasta, które powinno być dla ludzi a nie dla przemysłu. To już nie głębokie lata 70-e że trzeba tysięcy robotników portowych co dzień dowodzić żeby dźwigali worki i szuflowali wegiel, za parę lat takie porty będą zrobotyzowane praktycznie w 100%, tym mniej sensowna będzie ich bliskość miasta... A plaży nikt nam nie odda, zostaniemy z betonem wszędzie.

        • 8 3

        • jasne, port należy zbudować na karwieńskich błotach

          a już tych tekstów "miasto dla ludzi a nie dla" to mam dosyć. pięknoduchy, które myślą, że pienądze biorą się z pracy barberów i florystek.

          • 6 5

        • tak, to nie są lata 70...

          Obecnie proletariat tłoczy się w centrach biurowych i klito-apartamentach po 36m2...
          W kredycie...

          Porty nie zostaną zrobotyzowane, bo to kosztuje.

          • 0 1

      • Wystarczyło zrobić port na wysokości Westerplatte (1)

        Niestety, DCT to spółka prywatna, holenderska i nie dopuśic aby jakikolwiek Polak czy Polska na hnadlu morskim się bogaciła

        • 4 2

        • DCT w 30% należy do PFR

          Czyli jest też "nasza"

          • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.