2021-09-21 12:57
Co zrobili dla portu w Gdyni i komunikacji miasta?
Ano to:
Odpowiedź na skierowany w lutym do premiera Donalda Tuska dezyderat parlamentarzystów stanowi m.in., że OPAT ma charakter lokalny i
Co zrobili dla portu w Gdyni i komunikacji miasta?
Ano to:
Odpowiedź na skierowany w lutym do premiera Donalda Tuska dezyderat parlamentarzystów stanowi m.in., że OPAT ma charakter lokalny i jako taki powinien być realizowany.
Zgodnie z odpowiedzią wiceministra Klepackiego, budowa OPAT nie może zostać ujęta w Programie Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2020.
- Planowana Obwodnica Północna Aglomeracji Trójmiejskiej nie spełnia żadnego z wymogów drogi krajowej, określonych w ustawie o drogach publicznych. Znaczenie tego przedsięwzięcia ma charakter lokalny i jako takie winno być planowane i realizowane - pisze Zbigniew Klepacki i dodaje jednocześnie, że OPAT został wpisany do Strategii Rozwoju Transportu do 2020 roku (z perspektywą do 2030 roku) i jest na liście planowanych projektów morskich.
2021-09-21 18:13
Więc po co zmieniasz temat?
2021-09-21 22:48
I tu "grubej kreski" nie bedzie.
2021-09-21 12:59
i OPAT jak nie ma, tak nie ma!
2021-09-21 15:32
"z perspektywą do 2030 roku"
i niech się koledzy wykażą...
Jako konstruktywna opozycja...
2021-09-21 22:45
Rozwój gdyńskiego portu już został pogrzebany. Tak zwana Droga Czerwona w najbliższych latach nie powstanie. Trzeźwo to pokazuje też wynik załączonej ankiety. Może ta droga w jakimś zakresie kiedyś zostanie zbudowana, o
Rozwój gdyńskiego portu już został pogrzebany. Tak zwana Droga Czerwona w najbliższych latach nie powstanie. Trzeźwo to pokazuje też wynik załączonej ankiety. Może ta droga w jakimś zakresie kiedyś zostanie zbudowana, o ile Polska znacznie rozwinie się gospodarczo i to gospodarcze powodzenie dotrze też do Gdyni. Rolę wiodącego polskiego portu przejmuje port gdański. Staje się to po części z przyczyn obiektywnych, ale też po części ze skandalicznego długoletniego podejścia do gdyńskiego portu władz centralnych i samorządowych. Można było zadbać o harmonijny rozwój obu tych portów, ale wybrano rażące zaniedbania w dostępie do gdyńskiego portu oraz politykę jego okrajania. Nie widzę żadnej politycznej woli zmiany tego stanu rzeczy, a obecne, czy ewentualne przyszłe publiczne polityczne deklaracje należy traktować jako nieszczerą propagandę obliczoną na poparcie przez głupszą część społeczeństwa. Port gdyński będzie marginalizowany i, być może, stanie się w końcu mniej istotną częścią portu gdańskiego. Piszę to z przykrością, bo byłem przez jakiś czas związany z tym portem, jak i z Gdynią jako miastem.
2021-09-21 19:13
Gdzie ten wiceprezes Portu Gdynia, fachowiec inżynierii wszelakiej. Powinien się wypowiedzieć co robi, wszak szef PIS w RM Gdańsk. A może to koń trojański?
2021-09-21 22:45
trojanski.
Bo raczej nie pociagowy. Wyscigowy to on tym bardziej nie...
2021-09-21 20:06
2021-09-21 22:43
To jest nieskonczona od Gierka obwodnica...
2021-09-21 18:51
Widać że Tusk i Peło tak robią pod góre Polscei Polakom że ciągle celowo inspirują KE do karania Polaków za wszystko co możliwe, wbrew traktatom unijnym - byle karać
2021-09-21 22:40
Czyli wszytko robic cudzymi rekoma i na cudzych grzbietach sie wozic...
W tym sa konsekwentni...
2021-09-21 22:21
jak nie przestrzega się zasad to kara się należy. rozumienie PISu jest jak z samych swoich - sprawieloiwosc sprawiedliwością a racja jest po naszej stronie. A lokalne kacyki pisowskie jak Ty to ważniejsza jest PISokomuna
jak nie przestrzega się zasad to kara się należy. rozumienie PISu jest jak z samych swoich - sprawieloiwosc sprawiedliwością a racja jest po naszej stronie. A lokalne kacyki pisowskie jak Ty to ważniejsza jest PISokomuna niż wspieranie swojej malej ojczyzny. Taki to PISowski paradygmat. Inni kradli to zle, ale nasi kradną i sie dzieła, to juz jest ok.
2021-09-21 22:35
2021-09-21 22:35
taka prawda
2021-09-21 21:47
j.w.
2021-09-21 21:41
tym apelem przekreśla ten projekt
2021-09-21 21:39
odpowie jak zapytany o cenę chleba?
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.