2018-04-19 08:25
Ta sygnalizacja przeszkadza też komunikacji miejskiej a zwłaszcza dla lini autobusowej 115, 130, 167 skręcając na Hucisko. Jak się trafi czerwone to można tam stać nawet do 4 minut i po trasie trudno już nadrobić
2018-04-19 08:28
A czy normalne jest jechać 9 minut z Dworca Głównego na przystanek Okopowa tramwajem?
2018-04-20 08:44
No fakt , ile to piw możnaby w tym czasie wypić .
2018-04-19 09:05
Jak otworza galerie bunkier to dopiero beda prpblemy
2018-04-20 08:35
To będę jeździł tramwajem , trzeba umieć dostosować się do sytuacji.
2018-04-20 08:45
Fakt , wtedy "beda prpblemy"
2018-04-19 09:38
Skrzyżowanie kompletnie niespójne - jak można przeczytać - zarówno dla pieszych, tramwajów oraz pojazdów. Po rzeczonych zmianach w marcu b.r. wyjazd z Targu Drzewnego / Ronda Sobieskiego zajmuje dwu/trzykrotnie więcej czasu niż przed "udogonieniem". Zakorkowane Rondo, Kowalska, Podwale Staromiejskie i Szeroka - całe Stare Miasto STOI !!!
2018-04-19 09:48
tak powinno być
2018-04-19 09:52
dokładnie - najlepiej było jak było zielone w jednym kierunku i potem zielone w drugim poprzecznym i tyle. A nie dziesiątki faz a między każdą odstęp kilku sekund przestoju.
2018-04-19 09:45
Ile jest przejść, gdzie równocześnie piesi i samochody mają jednocześnie czerwone. Skręt z Kołobrzeskiej w Rzeczypospolitej w prawo; zielone dla pieszych zapala się równocześnie z zielonym dla samochodów. Zielone strzałki nie zapalają się wtedy, kiedy można swobodnie przejechać, a wtedy kiedy piesi wchodzą na jezdnię, albo jedzie sznur samochodów.
2018-04-19 09:45
2018-04-20 14:03
dla kierowców może, ale i tak głównym problemem kierowców są inni kierowcy
Przejścia podziemne nie rozwiązują konfliktów między nimi.
Miasto tworzone z myślą o kierowcach nie jest przez nich
dla kierowców może, ale i tak głównym problemem kierowców są inni kierowcy
Przejścia podziemne nie rozwiązują konfliktów między nimi.
Miasto tworzone z myślą o kierowcach nie jest przez nich postrzegane jako przyjazne dla kierowców.
Agresja między użytkownikami samochodów bywa z reguły większa niż między nimi a pieszymi czy między nimi a rowerzystami.
2018-04-19 09:47
co weekend maraton ... a teraz sami chodziarze narzekają ... paranoja
2018-04-19 09:53
to nasz postulat w ramach BO
2018-04-19 10:16
Konfiguracja co niektórych świateł wyglądajak przypadkowo wciskany ciąg przycisków. Czy ktoś z projektujących te cuda oglądał je na żywo czy ogranicza się do ekranu komputera??
Ciekawym skrzyżowaniem jest również Przemyska i Havla... fantazja projektantójw nie zna granic...
2018-04-19 10:23
Dokładnie tak samo jest na skrzyżowaniu ulic Mickiewicza i Hallera, piesi idący na przystanek w stronę dworca/stogów stoją na czerwonym odczas gdy tramwaj jadący od strony ul. Mickiewicza a potem zapala się zielone dla
Dokładnie tak samo jest na skrzyżowaniu ulic Mickiewicza i Hallera, piesi idący na przystanek w stronę dworca/stogów stoją na czerwonym odczas gdy tramwaj jadący od strony ul. Mickiewicza a potem zapala się zielone dla pieszych oraz dla samochodów skręcających w prawo z Mickiewicza w Hallera przez co łatwo aby dopiero co ruszający samochód potrącił tuż za zakrętem pieszego ruszającego w biegu do tramwaju. Można by zrobić aby światło zielone dla pieszych zapalało się przynajmniej równo ze światłem dla tramwaju skoro i tak wszystko inne stoi bo ma czerwone a dopiero po chwili dać zielone dla samochodów jadących w prawo.
Ktoś powinien zająć się analizą działania świateł uwzględniając tez pieszych korzystających z komunikacji miejskiej.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.