2013-02-17 23:35
"Największym novum, które wywalczyli sobie mieszkańcy, jest przystanek "Warneńska", gdzie autobusy będą wjeżdżały na przystanki tramwajowe."
2013-02-17 23:47
1.wybudowali ???
2.a może ekipy budowlane na miejscu ????
3.aa pozwolenie na budowe i kasa jest ???
4.wykonawca wiadomo kto bedzie ???
skoro na tak wiele pytan niema odpowiedzi to poco to BICIE PIJANY ?????
2013-02-18 09:17
również medialnie
2013-02-18 04:40
duzo lepiej zlozony tekst niz poprzednio (ale jest tez sporo cytatow, wiec trudno powiedziec - mimo to, gratuluje poprawy). Jednak radzilbym zastanowic sie na zmiana stylu i eliminowac liczne wtracenia, ktore zaburzaja
duzo lepiej zlozony tekst niz poprzednio (ale jest tez sporo cytatow, wiec trudno powiedziec - mimo to, gratuluje poprawy). Jednak radzilbym zastanowic sie na zmiana stylu i eliminowac liczne wtracenia, ktore zaburzaja plynnosc tekstu. Np. "Projekt linii na Morenę jest już gotowy, obecnie trwa procedura załatwiania pozwolenia na budowę, które firma Gdańskie Inwestycje Komunalne, jako inwestor zastępczy miasta, otrzyma prawdopodobnie na przełomie marca i kwietnia". Ja napisalbym: "Projekt linii na Morenę jest już gotowy i obecnie trwa procedura UZYSKANIA pozwolenia na budowę. Firma Gdańskie Inwestycje Komunalne, ktora jest inwestorem zastępczym miasta, otrzyma to pozwolenie prawdopodobnie na przelomie marca i kwietnia". Z cala pewnoscia mozna to zrobic lepiej, ale nie chce mi sie siedziec nad tym okolo 30 minut (moze ktos podrzuci lepsze pomysly?). Konczac, zycze pani wiecej wolnego czasu na dopracowanie materialu.
2013-02-18 07:42
bo juz wybirzają rudery
2013-02-18 08:31
35 lat wcześniej nie można by było wjechać tramwajem na Morenę !!DZIŚ technika poszła do przodu i nasze produkowane w Bydgoskiej firmie PESA dadzą radę wjechać na to wzgórze...To dobra inwestycja , bo rozładuje ruch
35 lat wcześniej nie można by było wjechać tramwajem na Morenę !!DZIŚ technika poszła do przodu i nasze produkowane w Bydgoskiej firmie PESA dadzą radę wjechać na to wzgórze...To dobra inwestycja , bo rozładuje ruch samochodowy. co da nam więcej powietrza nadającego się jeszcze do oddychania!!
No i Bractwo Pirackie RP będzie mogło robić wypady do tej dzielnicy a wiem , ze są tam ładne dziewczyny i bogaci ludzie!!??
HERSZT BRACTWA PIRACKIEGO RP
CZERWONY KORSARZ Z GDAŃSKA
SŁAWOMIR
2013-02-18 10:11
Panie Pirat, zajmij się uczciwą robotą.
2013-02-18 08:57
Niestety mimo zakupu tramwajów Pesa, nie zapewnia się im w Gdańsku odpowiedniego utrzymania. Coraz częściej w Pesach jest ten sam łomot podczas jazdy co w 105-kach, domyślam się że awarie są tego samego rodzaju. Ale kompleksowe rozwiązanie tego problemu przekracza możliwości techników z ZTM. Niedługo będą złomować Pesy, bo tak łatwiej... :(
2013-02-18 11:00
Technicy z ZTM zajmują się rozwieszaniem rozkładów jazdy...
Widać jak jesteś dobrze poinformowany.
2016-03-05 15:16
Łomot, bo koła jajowate z szajs metalu trzeba toczyć na specjalnych tokarkach.
2013-02-18 09:23
2013-02-18 09:38
podłączcie ten tramwaj bo tak się ciskają z braku opieki nocnej...
2013-02-18 09:40
a pamiętacie jak bojkotowali maca...donalda, tępota morenowa!
2013-02-18 14:11
Coś takiego jak metro to kosmos dla gdańszczanina, cieszy sie on z krótkiej linii tramwajowej która w jednym miejscu jest budowana a w drugim tramwaje wypadają z szyn. Wszystko to podlane propaganda sukcesu jak w prlu w którym pokazywano jaka to jesteśmy potegą np w produkcji rzepaku. To wszystko przy najwyższych podatkach na świecie.
2013-02-18 23:52
ale moderator by pewnie skasowal moja odpowiedz.
Wiec tylko poradze Ci wyjechac kraju, tam gdzie sa najnizsze podatki, a tory tramwajowe pozwijane sa w spirale zeby wiecej sie ich zmiescilo w przeliczeniu na metr
ale moderator by pewnie skasowal moja odpowiedz.
Wiec tylko poradze Ci wyjechac kraju, tam gdzie sa najnizsze podatki, a tory tramwajowe pozwijane sa w spirale zeby wiecej sie ich zmiescilo w przeliczeniu na metr kwadratowy (nie wiem tylko czy taka topologia torow nie bedzie sprzyjac 'wypadaniu tramwajow z torow'). Typowe "homo-sovieticusowe" biadolenie.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.