Opinie (370) ponad 10 zablokowanych

  • Brawo Dulkiewicz. Rozwoj Miasta ponad wszystko.

    Vive Prezydent.

    • 8 14

  • przeciez dzis do szkół madki muszą wozić Brajanka SUVem więc tramwajem nikt nie pojedzie

    • 15 2

  • (1)

    z Jabłoniowej do centrum szybciej dojdę na piechotę niż dojadę tym tramwajem

    • 13 1

    • tramwaj to opcja na niepogodę

      • 0 0

  • No to jak? (1)

    "Linia tramwajowa nie będzie kończyć się pętlą - drogą w budowie i zajmującą sporo miejsca. Po zakończonym kursie tramwaj zmieni tor jazdy i ruszy w drogę powrotną."
    "Powstanie też węzeł integracyjny na południe od

    "Linia tramwajowa nie będzie kończyć się pętlą - drogą w budowie i zajmującą sporo miejsca. Po zakończonym kursie tramwaj zmieni tor jazdy i ruszy w drogę powrotną."
    "Powstanie też węzeł integracyjny na południe od dzisiejszej ul. Warszawskiej. Znajdzie się tam pętla autobusowo-tramwajowa i parking." No to jak w końcu?

    Czy część kursów będzie do szkoły a reszta do pętli?

    • 11 1

    • Dobre pytanie

      • 4 1

  • A co z południem Gdańska? (1)

    Co z nową Swietokrzyska? Tutaj ludzie czekają na tramwaje!

    • 23 2

    • To się niedoczekają

      Nawet Nowej Warszawskiej nie zrobili. Puścili za to drogę przez nowe "tereny inwestycyjne" wzdłuż Nowej Bulońskiej. Tramwaj jedzie przez to dookoła i nie przez tereny zabudowane, ale za to deweloperzy dostaną uzbrojone grunty. Proste?

      • 11 0

  • dlaczego

    gdańskie projekty najczęściej są na sytuacje wczorajsze? byle taniej? chyba planowanie powinno przewidywać przyszłość

    • 9 0

  • Potrafią obciąc dobre polaczenia, zamknac i sprzedac szkolę i zniszczyc co bylo dobre byle zaspokoic na 2 lata swojego oferenta

    Urzędnicy reagują tylko na potrzeby deweloperów. Natomiast Potrzeby wieloletnich mieszkancow są im całkowicie obojętne.

    • 15 1

  • Gdzie na obecną chwilę są szadółki? Bo wszędzie ten Jasień dumnie używany w nazewnictwie, chyba na rzecz deweloperów włodarze zminimalizowali ta dzielnice do samego wysypiska

    • 13 1

  • Super! (2)

    Jestem dumny z rozwoju miasta, w rankingu Newsweeka przegoniliśmy Warszawę we wszystkich kategoriach. Londynie, Tokio, Nowy Jorku - strzeżcie się, nadjeżdżamy!

    • 13 12

    • W Gdańsku mieszka się bardzo dobrze. (1)

      Mamy coraz więcej mieszkańców. Ludzie chcą tu mieszkać. Brawo Gdańsk!

      • 2 4

      • Im bardziej zageszczona mala przestrzen sredniego miasta tym gorzej sie mieszka kazdemu

        Jesli juz cos to powinno sie zrdobic nowe otwarcie i zbudowac calkiem nowe miasto ( z infrastruktura od deweloperow) zamiast terazniszczyc to co fukcjonowalo od lat i mialo tradycje oraz charakter.

        Bo Gdansk kiedys sciagal ludzi swiadomych i inteligetnych. dzis tylko tych z kasą.

        • 4 0

  • Czy u nas zawsze musi być na sztukę??? (5)

    Kto to projektuje przystanki tramwajowe w środku nieużytkow...poprowadzić to jeszczez 300-400m pod ul.Jaworzniakow i setki mieszkańców osiedli wybudowanych w ciągu ulic Porębskiego i Guderskiego maja cudowna alternatywę

    Kto to projektuje przystanki tramwajowe w środku nieużytkow...poprowadzić to jeszczez 300-400m pod ul.Jaworzniakow i setki mieszkańców osiedli wybudowanych w ciągu ulic Porębskiego i Guderskiego maja cudowna alternatywę dojazdu na morene do wrzescza itd...ale w miejsce planowanego tramwaju trzeba zrobić jakieś cywilizowane przejscia...bo teraz to przez łaki i pola...sztuka...gdzie połączenie drogowe jakiś łącznik z Porębskiego do Jabloniowej właśnie wzdłuż tramwaju to by niesamowicie rozładowało korki w tej okolicy...Myśleć urzednicy myśleć...

    • 25 2

    • (2)

      do Wrzeszcza to z godzinę będziesz jechał tą trasą

      • 6 0

      • A nawet po powstaniu obecnie zmienionej Nowej Politechnicznej nie będzie dużo lepiej (1)

        Bo tramwaj będzie musiał przejechac przez całą Morenę, dwa długie dla tramwajów skrzyżowania Rakoczego, a potem dalej krętą ścieżką i to nie do samej stacji Wrzeszcz tylko na Do Studzienki, gdzie aby pojechać np dalej

        Bo tramwaj będzie musiał przejechac przez całą Morenę, dwa długie dla tramwajów skrzyżowania Rakoczego, a potem dalej krętą ścieżką i to nie do samej stacji Wrzeszcz tylko na Do Studzienki, gdzie aby pojechać np dalej SKM, bedzie trzeba iść pieszo 15 - 20 minut na stację. Nie wspominając już o większych korkach w aucie na samej Rakoczego, gdy dojdzie więcej aut i tramwajów. Super planowanie.

        • 3 0

        • Krętą ścieżką

          Dokładnie! Dlatego optymalnie jest poprowadzić tramwaj w Nowej Politechnicznej planowaną wcześniej trasą od Nowej Wołkowyskiej, bez wjeżdżania w bermudzki sześciokąt na szczycie Moreny, na którym można stracić masę czasu

          • 0 0

    • Hej młody junaku

      Smutek zwalcz i strach
      Przecież na tych polach już za parę lat
      Wyrosną przepiękne jasne i radosne
      osiedla z betonu wzdluż nowej bulońskiej

      • 2 0

    • Miasto nie jest na Was gotowe

      Musicie czekać u siebie

      • 1 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.