Opinie (310) 3 zablokowane

  • to chyba normalne (1)

    ci co pchali sie przez śródmieście i wrzeszcz na dolny taras to wytrzymają w zatorze
    na czarnym dworze.
    Chodzi o to by szkodnik od przepustowości z um Gdańsk na podstawie tych smiesznych zatorów, jeszcze silniej nie lansował wyjątkowo szkodliwej tranzytowej drogi czerwonej.

    • 11 1

    • sorry

      miało być zielonej.

      • 1 0

  • zostawcie Podwale Przedmiejskie w spokoju (1)

    Po co zmiany na Podwalu Przedmiejskim? Żeby je znowu zakorkować? Ktoś myśli w tych urzędach? i brać się za drogę zieloną ...

    • 11 6

    • po to by dało się tam życ

      na drogę zieloną też bym nie liczył

      • 0 1

  • przestańcie mieszać w ruchu drogowym

    Jeżeli wprowadzenie świateł "posłuży do kolizyjnego włączenia się aut z tzw. Nowego Podwala Grodzkiego" to może lepiej zostawić przychodnię na miejscu? Ranni mieliby szybciej pierwszą pomoc.
    Tak na marginesie: w

    Jeżeli wprowadzenie świateł "posłuży do kolizyjnego włączenia się aut z tzw. Nowego Podwala Grodzkiego" to może lepiej zostawić przychodnię na miejscu? Ranni mieliby szybciej pierwszą pomoc.
    Tak na marginesie: w ubiegłym tygodniu jakieś zdażenie na Sucharskiego spowodowało potężny korek na ulicy od Elbląskiej do Podwala Przedmiejskiego. Jest to jedyny dojazd do miasta w razie zdażenie w rejonie tunelu. Po co tworzyć wąskie gardło poprzez przebudowę (zwężanie) Podwala Przedmiejskiego. Luzu na ulicach na przyszłość nigdy za wiele. Ponadto zwalnianie ruchu przez przejścia naziemne spowoduje zwiększoną emisję spalin w pobliżu Starówki. Idąc tropem myślowym naszych "działaczy" w celu ochrony zabytków wyeliminujemy wogóle ruch samochodowy (dopuszczając ewentualnie pojazdy na gaz i elektryczne). U nas wszystko możliwe "dla dobra mieszkańców".

    • 5 0

  • TUNEL i urzędowe barany (3)

    tunel prowadzi kierowców do osiedli mieszkaniowych z tą różnicą że większość kierowców jedzie dalej i traktują tunel jak tranzyt. Muszą dojechać do ulic Słowackiego albo Spacerowej albo Grunwaldzkiej. Dlaczego przez

    tunel prowadzi kierowców do osiedli mieszkaniowych z tą różnicą że większość kierowców jedzie dalej i traktują tunel jak tranzyt. Muszą dojechać do ulic Słowackiego albo Spacerowej albo Grunwaldzkiej. Dlaczego przez dzielnice mieszkaniowe? Wąskie gardło ul. Cz. Dwór paraliżuje tą drogę, ale to wiedzieliście doskonale. Mało było czasu na rozbudowanie tej drogi w trakcie budowania tunelu? Następna inwestycja forsowana mocno przez miasto to kilkutysięczne osiedle które ma powstać na ul. J. Pawła przy ul. Hynka na Zaspie bez nowego układu drogowego.
    Wracając do tematu tranzytu przez dzielnice mieszkaniowe; ul. Cz. Dwór, J.Pawła, Kołobrzeska, Obrońców Wybrzeża STOI W KORKACH!
    To tak jak samo jak puściliście urzędowe barany drogę przez osiedle Wejhera na Żabiance do Ergo Areny, która ma być docelowo tranzytem do tunelu pod Pachołkiem.
    Dlaczego nie dokończono nitki łączącej Słowackiego od ETC do Hallera? Ci kierowcy którzy muszą się tam dostać jadą właśnie przez CZ. Dwór i J. Pawła do ul. Hynka! Wiemy dlaczego. Żebyście mieli prace i myśleli przez dwadzieścia następnych lat jak rozładować korki!

    • 29 2

    • (1)

      Bo to barany i nie mysla

      • 1 0

      • Nowa Kościuszki konieczna i to jak najszybciej!

        • 2 1

    • Jasne przekierujemy ruch na Słowackiego która jest też zakorkowana większość dnia.

      • 1 1

  • Gdańsk to miasto nieprzyjazne dla przybyszów.

    Nie potrafię wyjeżdżając z tunelu trafić na ul.Słowackiego. To samo odwrotnie, ze Słowackiego do tunelu....Mieszkam na prowincji, bo w Gdyni,
    ale czy nie można jakoś lepiej oznaczyć tej trasy. Gdańsk lubuje się w utrudnianiu życia przybyszom! Inny przyklad to PKM....nie udało mi się nią przejechać.

    • 10 4

  • Zielona woda alarm

    Od wczoraj woda w zatoce zielona a wszystkie służby milczą nawet trójmiasto nic nie pisze

    • 4 3

  • Niedobrze

    Efektem budowy tunelu jest absolutny nadmiar aut przy Parku Reagana, czyli terenach rezydencyjnych i wypoczynkowych.

    Najwyższa pora zaprzestać premiowania samochodu zagracającego miasto i trującego toksynami

    Efektem budowy tunelu jest absolutny nadmiar aut przy Parku Reagana, czyli terenach rezydencyjnych i wypoczynkowych.

    Najwyższa pora zaprzestać premiowania samochodu zagracającego miasto i trującego toksynami i hałasem jego mieszkańców.

    Zmniejszyć ilość dróg i parkingów dla aut, przestać ułatwiać jazdę autem a zamiast tego ułatwić w końcu jazdę rowerem i komunikacją zbiorową.

    Odgracić i uzdrowić nasze piękne miasto i jego mieszkańców. Wtedy może wreszcie mniej ludzi niż dziś będzie w aptekach i po przychodniach.

    • 10 3

  • Jakby wszyscy się przesiedli z samochodu na tramwaj

    To w mieście by zapanował taki chaos, że nikt by nigdzie nie dojechał, ludzie muszą się dzielić na tych co jeżdżą samochodami i komunikacja miejska.

    • 7 6

  • Zaspa Przymorze tragedia a co bedzie w lato pytam sie urzednikow ktorzy podobno dbaja o nas

    • 9 1

  • Erudycja i ogromna wiedza v-ce prezydenta

    Grzelaka jest wręcz powalająca.

    • 8 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.