2017-09-12 08:07
Bardziej zachwala historię, przez co można zarzucić polską megalomanie. Zbyt często pojawia się motyw zapachu, jak na reklamówkę dla Zagranicznych gości. Zachwala my atrakcje turystyczne, czy usiłujemy szczycić się
Bardziej zachwala historię, przez co można zarzucić polską megalomanie. Zbyt często pojawia się motyw zapachu, jak na reklamówkę dla Zagranicznych gości. Zachwala my atrakcje turystyczne, czy usiłujemy szczycić się swoją poniekąd piękną historią. Współcześni ludzie, często analfabeci z zachodu I północy w odniesieniu do historii, chcą milę spędzić czas. Poniekąd piękne plenery Winny być opisane przez stosowne opisy żółtąm czcionką ( Biała, tradycyjnie używana w kinie, czasami się zlewa z tłem i nie da się odczytać. W tego typu materiale nie wciskajmy za wiele historii, a faktycznie skupmy się na atrakcjach turystycznych, których Walory należy uwypuklić. To one bowiem, ani historia, zadecydują czy obcy przyjazdu i zostawił nam swoje pieniądze, czy też nie. Zainteresowani wspaniałą Polską historią mają wspaniałe trójmiejski muzea, które Winny i ruszyć do roboty i przygotować tego typu właśnie wspaniałe pod kątem narracji historycznej reklamówki.
2017-09-12 14:10
Gdańsk jako dawne niemieckie miasto nie jest polską historią.
2017-09-12 15:28
Przydałoby Ci się poczytać coś więcej niż gazetki z Lidla. Chyba że lubisz robić z siebie idiotę?
2017-09-12 08:50
2017-09-12 09:08
Kraków robił takie reklamy właśnie wtedy i mieli dzięki temu nie tylko znaczący skok przychodów z turystyki, ale także nowe liczne połączenia lotnicze
a Trójmiasto czeka na mannę z nieba?
2017-09-12 19:16
Po co się wypowiadasz jak nie masz pojęcia o temacie? Wg ciebie kilka lat temu Gdańsk się nie promował?
2017-09-12 09:16
2017-09-12 09:32
Od krzyków po nocy.jazgotu w dzień
2017-09-12 10:02
..to Ja lałem na nich,gdy leciałem helikopterem na wernisaż.
2017-09-12 10:10
"goście z Polski raczej nie dadzą się nabrać na to, że podczas gdy niebo nad Warszawą, Poznaniem i Krakowem zasnute jest chmurami, u nas jest błękitne i skąpane w słońcu."
jak bowiem wiadomo, wszystkie miasta,
"goście z Polski raczej nie dadzą się nabrać na to, że podczas gdy niebo nad Warszawą, Poznaniem i Krakowem zasnute jest chmurami, u nas jest błękitne i skąpane w słońcu."
jak bowiem wiadomo, wszystkie miasta, kurorty nadmorskie w innych państwach pokazują, że u nich tylko pada deszcz, nikt nie koloruje rzeczywistości. tak właśnie powinno się pokazać gdańsk, deszcz, deszcz i deszcz lub chociaż zachować prawdziwe proporcje dni słonecznych do deszczowych...
2017-09-12 11:00
chociaż 3 spoty innych miast w deszczu, ale robione przez miasto, nie freelancerów
2017-09-12 10:48
Wszyscy wielcy specjaliści i eksperci...Najlepiej usiąść i założyć ręce. Trochę radości, pozytywów, bo Was jesienna chandra zabije!
Podobają mi się ostatnie działania i spoty. Lepsze to niż jakieś stoiska na zupełnie nieznanych targach itd, odwiedzanych przez łasych na darmowe ciastko. Robicie fajną robotę, oby tak dalej!
2017-09-12 10:51
Świetny pomysł, zeby zrobić reklamę miasta w wersji video. Wiele miejscowości tak robi. Jednak moim zdaniem reklama przegadana, za duzo rzeczy chciano uchwycić, za dużo aktorów. Przerysowano wiele miejsc, przez co
Świetny pomysł, zeby zrobić reklamę miasta w wersji video. Wiele miejscowości tak robi. Jednak moim zdaniem reklama przegadana, za duzo rzeczy chciano uchwycić, za dużo aktorów. Przerysowano wiele miejsc, przez co wyglądają jak z taniej pocztówki. Ujęcie ulicy Mariackiej, to chyba jedyne, ktorego urok został zachowany. Warto porównać sobie filmy reklamowe Batumi, czy Tbilisi. Porywająca muzyka, ujęcia z lotu ptaka, trochę kultury, budynków. Miasta na weekendowe wypady, a do takich chce aspirować jesienny Gdańsk.
2017-09-12 11:19
Reklama reklamą. Ukazywanie tylko słonecznych dni jest uzasadnione i praktykowane.
Ale te reklamówki to bajki o Gdańsku. Czy nie mogli sobie podarować tej komputerowej foki i znikających bajkowych postaci? Zamiast tego pokazać fokarium lub fokę z daleka, a nie bajkę o foce na plaży.
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.