2020-02-17 08:33
Szczurek chce zrobić z Gdyni zielony Berlin tylko zapomniał o metrze i tramwajach, ale kto by tam się czepiał szczegółów. Ważne, że liczby będą się zgadzać, a ze ludzie nie będą mieli jak dojeżdżać do domu czy pracy to już ich problem. Po co zamieszkali w Gdyni?
2020-02-17 09:13
Miłośnicy Berlina jako zielonego miasta tępiącego ruch samochodowy celowo milczą na temat budowy 3 kilometrowego odcinka autostrady A100 okalającego centrum (za pół miliarda euro, najdroższa autostrada w Niemczech) w przeciwieństwie do gdyńskiej wizji tam nie zapomina się o zmotoryzowanych.
2020-02-17 12:37
u nas jest tylko a albo tylko z. W pcimskim magistracie coś usłyszeli, że na zachodzie robi się tak i tak (wyrzuca auta z centrum), ale nie zobaczyli reszty. Po pierwsze, że ruch jest w większości miejsc spowolniony, a
u nas jest tylko a albo tylko z. W pcimskim magistracie coś usłyszeli, że na zachodzie robi się tak i tak (wyrzuca auta z centrum), ale nie zobaczyli reszty. Po pierwsze, że ruch jest w większości miejsc spowolniony, a nie usunięty, a jeśli jest usunięty to na bardzo małej przestrzeni (maks jakieś place i 2 przecznicze) w pozostałej przestrzeni auta poruszają się normalnie tylko wolniej. U nas najchętnie zamknęli by całe centrum dla samochodów, nie oferując nic w zamian. Władzom w gdyni i tym którzy za to odpowiadają proponuję wyjazdy do finlandii, norwegii, czy szwajcarii w delegacje. Może otworzą im się oczy. A i nawet niech to będzie z miejskiego budżetu sfinansowane, byle u nas zrobili tak samo.
A dwa to komunikacja zbiorowa, która w gdyni jest bardzo słaba, zwłaszcza poza centrum.
2020-02-17 14:34
w centrum ?
2020-02-17 14:33
Ciekawe porównanie.
Znajdź inne miasta do tego.
2020-02-17 08:35
Widać że panom wlodarzom Gdyni się pogorszylo kaftanik bezpieczeństwa panie lucyk bo ten drugi pacan nawet już się nie wypowiada
2020-02-17 08:36
W końcu ktoś poszedł po rozum do głowy i zrozumiał conieco
2020-02-17 08:37
Precz z Piesiewiczem i innymi rowerzystami.
2020-02-17 14:36
że wszyscy rowerzyści zgadzają się z nim to jesteś zwyczajnie niemądry.
2020-02-17 08:46
Opinia wyróżniona
Trzy pasy muszą być. Zlikwidować i tak kiepskie miejsca parkingowe i dodać jeden pas, byle nie buspas. Dwa pasy do Międzytorza i jeden w przeciwną stronę. Miasto się rozrasta, więc trzeba działać - to już nawet nie kwestia woli i oczekiwań, a przymus, jeśli Międzytorze ma być zabudowywane.
2020-02-17 09:18
2020-02-17 09:50
Raczej wątpię.
2020-02-17 09:57
Gdyńska, al. Zwycięstwa, Morska. Każda przynajmniej po dwa pasy w każdą stronę na osobnych jezdniach. Nawet Władysława IV tak wygląda na długim odcinku. Ograniczenia prędkości nie respektowane, jeździ się prawie z autostradową prędkością.
2020-02-17 12:05
Szczególnie odcinek między Piłsudskiego a Obrońców Wybrzeża - to jest autostrada w mieście. Nagminne łamanie ograniczenia prędkości, sznur aut, wyprzedzanie - jak na autostradzie
2020-02-17 11:43
My czyli kto?
"Inwestorzy", którzy opanowali tę część miasta czy właściciele kamienic? W zasadzie obojętne, bo obie siły zainteresowane w tym, aby z zrobić z niego kurort konkurujący z Sopotem.
To droga do
My czyli kto?
"Inwestorzy", którzy opanowali tę część miasta czy właściciele kamienic? W zasadzie obojętne, bo obie siły zainteresowane w tym, aby z zrobić z niego kurort konkurujący z Sopotem.
To droga do nikąd, dająca korzyści niewielkiej grupie ludzi. Na dodatek, którzy tu nie mieszkają a swoimi roszczeniami dewastują środowisko gospodarcze. Podobnie jak zdewastowali Mazury czy część wybrzeża w okolicach Łeby.
Byleby daczowisko było.
2020-02-17 13:39
Tu mieszkam, moja rodzina tu mieszka i znajomi też - naprawdę miasto to nie jest miejsce by zachęcać kierowców do szybkiej jazdy.
W Śródmiesciu pieszych jest wielokrotnie więcej niż samochodów - naprawdę to pieszy
Tu mieszkam, moja rodzina tu mieszka i znajomi też - naprawdę miasto to nie jest miejsce by zachęcać kierowców do szybkiej jazdy.
W Śródmiesciu pieszych jest wielokrotnie więcej niż samochodów - naprawdę to pieszy powinien się tu czuć bezpiecznie a nie kierowca mieć zachętę do jazdy 70 km/h i szybciej. A potem dziwimy się, że miasto likwiduje szkoły z hasłem, że dzieci mają za głośno bo samochody są za głośno. Błedne koło.
2020-02-17 14:25
2020-02-17 09:18
2020-02-17 08:50
2020-02-17 08:53
Piesiewicz to przecież "Tuba Propagandowa " władzy. Nie dziwne, że zawsze jest protest przeciw wszelkim inwestycjom, polepszenia dróg komunikacyjnych.. Skumali się z prezydentem i to tak dla gawiedzi ciemnej - hasło " będziemy budować" wiedząc, że przyjaciel powie nie powołując się na grupkę mieszkańców.
2020-02-17 09:04
Załatwiacz - zgłaszasz się z problemem a on załatwia miejską forsę na jakieś woonerfy czy przebudowę Starowiejskiej.
2020-02-17 09:04
...Obecnie jednak władze Gdyni skłaniają się do większej ilości zieleni w centrum... Wylewając beton...
2020-02-17 09:05
Rozbudowa tego kawalka spowodowalaby ulatwienie dla nowobudowanego terminala promowego. Trzeba by bardziej pilnowac zakazow.
Tyle ze budownictwo w tym rejonie sprowadzi wiecej samochodow (stojacych) niz promy...
2020-02-17 10:51
2020-02-17 12:00
Port nie ma innego wyjścia, ponieważ został pozbawiony wpływu na wiele terenów (łacznie ok. 150h).
Więc zanim coś się napisze to warto coś wiedzieć i znać historię decyzji. Oprócz tego, warto mieć własne zdanie. W
Port nie ma innego wyjścia, ponieważ został pozbawiony wpływu na wiele terenów (łacznie ok. 150h).
Więc zanim coś się napisze to warto coś wiedzieć i znać historię decyzji. Oprócz tego, warto mieć własne zdanie. W moim odczuciu bilans w tym porównaniu nie jest dla miasta korzystny. Nadal chce budować "gondole" i tym podobne dyrdymały... Na szczęście, nie ma kasy...
2020-02-17 09:10
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.