2020-03-25 05:05
Gdyby od razu granica zostala zamknieta jak w innym kraju sie wirus pojawil nie bylo by tego w polsce widac jak oni mysla
2020-03-24 12:35
Niech wszystko padnie:)
A tak bez żartów to napomnę, że niedawno czytałem o wielkich zyskach Lpp/ CCC i innych większych firm. Rozumiem jeszcze, że w tarapaty wpadają małe Januszeksy, natomiast dziwią mnie
Niech wszystko padnie:)
A tak bez żartów to napomnę, że niedawno czytałem o wielkich zyskach Lpp/ CCC i innych większych firm. Rozumiem jeszcze, że w tarapaty wpadają małe Januszeksy, natomiast dziwią mnie roszczenia dużych firm/korpo które już wyciągają kasę po publiczne pieniadze, dopowiem że zaledwie po 2 tyg przestojów... Ledwo inkasowały grube miliony zysku netto, chwalili się jacy to nei są businnes obrotni. Ledwo przenieśli brandy z raju podatkowego do PL, czemu mamy do nich dopłacać z naszych podatków?
2020-03-24 21:35
Dzisiejsza gospodarka oparta jest na obrocie i kredytach i niskich zyskach wielkości kilku procent. Kredyty dla dużych firm są udzielane proporcjonalnie do wielkości obrotu. W umowach jest zapisane że jak nie ma obrotu
Dzisiejsza gospodarka oparta jest na obrocie i kredytach i niskich zyskach wielkości kilku procent. Kredyty dla dużych firm są udzielane proporcjonalnie do wielkości obrotu. W umowach jest zapisane że jak nie ma obrotu to kredyt do natychmiastowego zwrotu. Bank zabiera kredyt, firma traci płynność nie płaci rachunków i pensji. Tysiące pracowników na bruk firma do likwidacji.
2020-03-25 04:58
Jego największym osiągnięciem intelektualnym było kupienie 20 rolek papieru toaletowego w Lidlu.
2020-03-24 13:20
Najmniej Milion ludzi straci prace.
Za dwa miesiące będziemy mieli największą zapaść po 90 '
2020-03-25 01:14
och prezes Miłek czy jak mu tam utrzyma z niezapłaconych podatków.
2020-03-24 14:53
Minusuja a prawda taka że właśnie to nas czeka
2020-03-24 13:37
To prawda
2020-03-25 00:14
Gramatyka, stylistyka, interpunkcja bez ladu i skladu. Tragedia, jak to ciućwoki w obecnej dobie poprawnie po polsku pisac k....wa nie umieja. A wyrywaja sie do pisania tych wypocin jak Reksio do wedzonego boczku. Masakra.
2020-03-24 13:15
Oj kłamczuszku. O jakich zyskach piszesz w przypadku CCC? Przecież za 2019 rok miała stratę...
2020-03-24 21:57
A za ~ 15 poprzednich lat krociowe zyski. Za 2019 strata fakt. Przy jednocześnie największych przychodach w historii. Kreatywna księgowość? Zawyżanie kosztów, na potęgę wyssali kasę z firmy wykazując stratę żeby teraz wyciągać łapę po pomoc albo zwinąć mandziur i zostawić kontrahentów i pracowników na lodzie? Kłamczuszku;)
2020-03-24 13:05
2020-03-24 12:51
Opinia wyróżniona
zęby w ścianę.
Również media zbiły furorę na nagłaśnianiu epidemii koronowirusa
Jak jeszcze się okaże że nasz kochany rząd 'wykorzystał fakt epidemii żeby uzyskać dobry wynik wyborczy ( po nas chodź by potop
zęby w ścianę.
Również media zbiły furorę na nagłaśnianiu epidemii koronowirusa
Jak jeszcze się okaże że nasz kochany rząd 'wykorzystał fakt epidemii żeby uzyskać dobry wynik wyborczy ( po nas chodź by potop ) to potop będzie
Zaufanie - niby zupełnie bezwartościowe - na konkretne pieniądze się tu i teraz nie przelicza
ale kluczowe jak przyjdzie moment próby
Specjaliści od manipulowania ludźmi są też 'nie tylko u nas . Mam podejrzenia że w 'sąsiednich krajach również wykorzystano panikę z powodu zagrożenia do zgaszenia w zarodku protestów na bardzo bardzo kontrowersyjne działania rządu .
Kwarantanna zdaję się do maja , nie kursuje żadna komunikacja ani pociągi ani autobusy nie wolno wsiąść do autobusu więcej niż 10 osób . I weź tu teraz zorganizuj jakiś protest .
Ale szoł-meni rządzący się przejadą na takiej manipulacji
tylko że koszty będą wielokrotnie większe niż by się spodziewali
2020-03-24 22:17
W Europie potencjalne protesty ? No może we Francji { żółte kamizelki } czy Grecji { granice } ale to regionalne protesty których reszta unii nie słyszy. Do pandemii większość Europejczyków była zadowolona z życia. Jakie protesty i przeciw czemu ?
Kryzys który wszystkich czeka- to dopiero potencjalne źródło protestów.
[
2020-03-25 02:12
Naszym sąsiadem jest Ukraina . To tez Europa. Ich wspanialy prezydent podpisal porozumienia z Rosja i olal ruch twz dobrowolcow. Rosjanie zajmuja teren za ktorego zycie stracilo juz blisko 15 tysiecy ludzi . Wojna trwa 5
Naszym sąsiadem jest Ukraina . To tez Europa. Ich wspanialy prezydent podpisal porozumienia z Rosja i olal ruch twz dobrowolcow. Rosjanie zajmuja teren za ktorego zycie stracilo juz blisko 15 tysiecy ludzi . Wojna trwa 5 lat
Dlatego moze rzad wprowadzil surowa kwarantanne ... ma protesty z glowy
Nie mozna tak ciagle gapic sie na Europe Zach . Berlin Paryz Wlochy
To - stara Europa ktora tylko buduje mur prawny przed konkurencja z zewnatrz
No i mamy tez sasiadow ...
2020-03-25 02:12
Durny nowy zwyczaj. Juz lepiej sie nie witac wcale.
2020-03-24 21:23
Można nie robić nic jak w UK a później spanikować (że też ktoś jeszcze tam ufa temu Borisowi...), można zamykać wszystkich na potęgę, czyli działać tak, że tylko 10% społeczeństwa jest realnie zagrożone przez wirusa, ale
Można nie robić nic jak w UK a później spanikować (że też ktoś jeszcze tam ufa temu Borisowi...), można zamykać wszystkich na potęgę, czyli działać tak, że tylko 10% społeczeństwa jest realnie zagrożone przez wirusa, ale na wszelki wypadek staramy się "uwięzić" całe państwo a można też wybrać drogę Szwecji. Szkoły podstawowe i sklepy są ciągle otwarte, ludzie i firmy funkcjonują blisko normalności, cała uwaga zwrócona jest na grupy podwyższonego ryzyka. Ta droga może być najskuteczniejsza, bo jak się próbujesz skupić na 38 mln. (w przypadku Polski) to jednak precyzja i skuteczność działań będzie niższa niż w przypadku 3.8 mln. ludzi. Trzeba zadbać żeby realnie pomóc osobom starszym i chorym, np. w zakupach jeśli jest taka potrzeba. Ich trzeba wesprzeć jeśli muszą zrezygnować z pracy a za kilka miesięcy ryzyko zarażenia będzie minimalne (uwaga - bez szczpionki, która oczywiście nie będzie jeszcze gotowa, bo realnie to 2, 3 lata a może więcej), bo ludzie w większości będą już uodpornieni na wirusa i nie będą chorować.
Trwanie w tej dziwnej kwarantannie wszystkich i nikogo (tak, ludzie ciągle chodzą po ulicach i mijają się w sklepach), spowoduje, że na tyłku wyląduje cała światowa gospodarka a przy tym koronawirus to będzie drobiazg...
2020-03-25 01:13
Zdecydowanie popieram taką drogę.
Izolacja i koncentracja uwagi i pomocy tylko dla grup ryzyka ( starsi plus osoby z obniżoną odpornoscią) (zakupy plus pomoc materialna)
Reszta przechorować! ( większość bezobiawowo) i do pracy i ratować gospodarkę!
2020-03-24 22:16
Słuszna uwaga. Dziękuję.
2020-03-25 00:50
Dobrze izolowane, chronione i obsługiwane powinny być tylko wszystkie osoby starsze po 70 r.ż. plus osoby szczególnie zagrożone (dzieci i starsi z obniżoną odpornością, przewlekle chorujący na inne choroby)
Reszta
Dobrze izolowane, chronione i obsługiwane powinny być tylko wszystkie osoby starsze po 70 r.ż. plus osoby szczególnie zagrożone (dzieci i starsi z obniżoną odpornością, przewlekle chorujący na inne choroby)
Reszta czyli za pewne ponad 80% osób powinni wrócić do normalności!!! i pracować i powstrzymać upadek gospodarki i jego konsekwencje, przechorować niemal bez konsekwencji i nabyć odporność i zniwelować do minimum siatkę zakażeń na przyszłość.
2020-03-24 12:41
Zapraszam do Lombardii to zobaczycie jak na intensywnej terapii leżą młodzi ludzi... Dalej ta narracja że tylko starzy. Słyszałeś panie redaktorze o selekcji na oddziałach w Lombardii? Mam 38 lat i jak tam trafię to w
Zapraszam do Lombardii to zobaczycie jak na intensywnej terapii leżą młodzi ludzi... Dalej ta narracja że tylko starzy. Słyszałeś panie redaktorze o selekcji na oddziałach w Lombardii? Mam 38 lat i jak tam trafię to w pierwszej kolejności pomogą 20 latkowi. Jak będzie wolny respirator to wtedy mnie dadzą. Czy w Polsce jest jeszcze komuna że info tam nie dochodzi??? Poświęcać starych dla ratowania gospodarki? Bravo. Artykuł pierwsza liga. Rodem z komunistycznej Rosji i nazistowskich Niemiec.
2020-03-25 00:23
A triaż w leczeniu to norma od lat
2020-03-24 22:08
Ale włoskie statystyki tego nie potwierdzają. Śmiertelność w tej grupie wiekowej wynosi 0,4 procent. Chyba że masz cukrzycę, rozwalone serducho, astmę lub jakiegoś raka. Ale z takim pakietem to na inne wirusy też możesz umrzeć.
2020-03-24 21:57
Ja już w domu wole
Umierać.oni od patrzenia umieraja
2020-03-24 19:02
że sejsmiczne tereny Włoch są spokojne teraz, bo mocniejsze trzęsienie ziemi, to wielkie akcje ratownicze, gdzie ratownicy będą pracować blisko siebie i wtedy to będzie miało pierwszeństwo, a nie ratowanie chorych z covidem.
2020-03-24 18:58
I wojna światowa spowodowała chaos ekonomiczny, czego efektem był głód, a ten zaś tak osłabił ludzi, że doszło do światowej pandemii grypy zwanej "hiszpanką", która zabiła kilkadziesiąt milionów ludzi.
2020-03-24 12:45
no tak a ofiary wypadków na drodze też liczą do ofiar wirusa?
2020-03-24 22:01
Tydzień temu wstawiłam post na swoim FB że koronawirus zbierze wiele więcej żniw, wykończy nas depresją, utratą pracy, długami, samobójstwami, rozwodami. Popieram zdanie że należy izolować ludzi po 55 roku życia nawet na
Tydzień temu wstawiłam post na swoim FB że koronawirus zbierze wiele więcej żniw, wykończy nas depresją, utratą pracy, długami, samobójstwami, rozwodami. Popieram zdanie że należy izolować ludzi po 55 roku życia nawet na 3 msc jeśli jest taka potrzeba i osoby mające schorzenia a reszta do pracy bo ktoś ten kraj musi utrzymymać, ludzie też muszą z czegoś się utrzymać
2020-03-24 23:13
A dzisiaj moją opinię w podobnym tonie wyróżnili na trójmiasto.pl. I sądząc po stosunku łapek w dół i w górę, większość myśli podobnie. Ludzie chyba wyłączyli tv i zaczęli samodzielne myśleć. Na kwarantannie jest dużo czasu na wyciągnięcie własciwych wniosków :)
2020-03-24 23:02
Ta na temat wirusa, czy ta na temat kryzysu?
2020-03-24 22:59
Wiadomo jednak, że ci ludzie nie maja większego pojęcia i wiedzy o prowadzeniu firm i gospodarce. W necie można naczytac tyle komentarzy biedaków umysłowych.. przedsiębiorcy się nazarabiali teraz miga oddac albo powinni być ich stac itd.. przykre ile ludzi małej inteligencji jest w Polsce
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.