Opinie (327) 3 zablokowane

  • parkowanie na chodnikach (1)

    czy naprawde nie da sie nic zrobic?,czy tylko telewizja przyjezdzajac jest wladna rozwiazywac tak blache problemy? Przeciez wystarczy chciec pieszym nalezy sie chodnik do poruszania jak psu przyslowiowy gnat,czy my

    czy naprawde nie da sie nic zrobic?,czy tylko telewizja przyjezdzajac jest wladna rozwiazywac tak blache problemy? Przeciez wystarczy chciec pieszym nalezy sie chodnik do poruszania jak psu przyslowiowy gnat,czy my naprawde jestesmy bezsilni wobec chamskich wlascicieli samochodow,bo wiekszosc z nich zachowuje sie jak te swiete krowy,bo maja cztery kola,nie dosc ze d*py woza pod same sklepy to i pieszym utrudniaja egzystencje

    • 16 1

    • oczywiscie, ze sie da. Ale wladze sie boja samochodziarzy, ze potem na nich nie zaglosuja. Wiec wola burdel i zeby mieszkancy sami sobie skakali do gardel. Oni maja raczki czyste.

      • 9 1

  • nie rozumiem idei stawiania słupków - wystarczą mandaty: taniej i estetyczniej (2)

    no i płacą źle parkujący, a nie wszyscy. Jeśli wpływy z mandatów są w danym miejscu małe to znaczy, że problemu nie ma.

    • 9 4

    • (1)

      Byloby pieknie, ale SM nie przyjezdza. Bo pewnie maja zakaz.

      Dlatego ludzie wola chodnik "oszpecony" slupkami niz zdewastowany i zawalony samochodami. Pomysl, jak komus niepelnosprawnemu jedzie sie po takim krzywym chodniku? Albo jak ma przejechac, gdy ktos zostawil 50cm miejsca??

      • 8 0

      • to zastąpmy SM Renomą lub inną firmą, której się chce

        przez pierwsze lata wystarczy podzielić się wpływami z mandatów. Później, gdy się kierowcy nauczą (podobnie jak pasażerowie), trzeba będzie dopłacać, ale i tak mniej niż SM.

        • 5 0

  • a na zdjęciu widać ... (1)

    ... tłumy przeciskające się między ścianami a samochodami ...
    kolejny temat mający sztucznie wywołać emocje.

    chodnikowe miasta zaczęły się kończyć w chwili wybudowania pierwszych galerii handlowych ...

    • 7 21

    • na jezdni aut też niewiele, więc nie wiem, dlaczego ci kierowcy wiecznie narzekają na korki!!!! zabrać ulicę, zrobić deptaki albo łąki!!!

      • 14 1

  • trzeba im po prostu karne k*tasy na szybie naklejić (1)

    Może to pomoże

    • 9 2

    • Naklejanie nie pomaga..

      Trzeba zacząć gwoździami przybijać!

      • 9 1

  • Zapraszam na codzienną trasę do szkoły

    mojego dziecka. Idze ulicą Tarasy i w prawo Zakopiańską do szkoły 58. Zakopiańska zastawiona samochodami, wolna jedna płytka chodnikowa !!! Poza tym brud , psie kupy a na koniec trasy syfiasty wiecznie przepełniony śmietnik który również zajmuje 3/4 chodnika !!! Dziwię się że mieszkańcy nic z tym nie robią.

    • 15 0

  • Sorry taki mamy klimat

    • 3 1

  • Brawa dla autora za dobry artykul i ze coraz czesciej mowi sie o chodnikach. A nie tylko o drogach i autostradach.

    • 12 1

  • drogi dla rowerów (11)

    A co z polityką zwężania chodników w Gdańsku w związku z zawłaszczaniem ich przestrzeni na tzw nowe drogi rowerowe?? Przykład ul. Łostowicka, Kartuska, Kołobrzeska itp...są miejsca gdzie droga dla rowerzystów ma 2 metry

    A co z polityką zwężania chodników w Gdańsku w związku z zawłaszczaniem ich przestrzeni na tzw nowe drogi rowerowe?? Przykład ul. Łostowicka, Kartuska, Kołobrzeska itp...są miejsca gdzie droga dla rowerzystów ma 2 metry a w tym samym miejscu chodnik został zwężony do ok 60 cm...czy to zgodne z prawem i nie dyskryminacja pieszych??? Chętnym służę zdjęciami gdyby ktos nie wierzył

    • 24 6

    • rozumiem, hipokryto, że wesprzesz lobby rowerowe od dawna głoszące (4)

      potrzebę realokacji przestrzeni jezdni: drogi dla rowerów nie kosztem chodników tylko miejsc do parkowania lub kosztem jezdni.

      Na ulicach o małym ruchu samochodów wystarczy uspokojenie ruchu.

      • 4 8

      • (3)

        Dlaczego hipokryto??? Nie wesprę takiego pomysłu...jestem przeciwny zawłaszczaniu jakiejkolwiek przestrzeni w sytuacji kiedy pogarsza sie komuś warunki...nie mam nic do dróg rowerowych ale nie kosztem pieszych, podobnie

        Dlaczego hipokryto??? Nie wesprę takiego pomysłu...jestem przeciwny zawłaszczaniu jakiejkolwiek przestrzeni w sytuacji kiedy pogarsza sie komuś warunki...nie mam nic do dróg rowerowych ale nie kosztem pieszych, podobnie jak do parkowania samochodów na chodnikach tam gdzie przestrzeń jest wystarczająca do tego..napisałem jedynie ze pieszym prawie całkowicie zabrano w tych miejscach chodniki żeby rowerzyści mieli lepiej...

        • 9 1

        • to powiedz z łaski swojej kierowcom, że drogi są też dla rowerzystów (2)

          zwłaszcza te w strefie zamieszkania

          • 1 3

          • A może przeczytaj PoRD? (1)

            • 1 3

            • no przeczytaj

              i wytłumacz idiotom zajeżdżającym mi drogę, że chodnik nie jest do jazdy rowerem. Bo oni mają swoje zdanie.

              • 4 0

    • gdzie niby masz te zwężenia do 60cm? (5)

      na Łostowickiej (na której de facto powinien być CPR w górę a w dół rowery powinny jechać jezdnią)? W najwęższym miejscu (koło kamieniarza) - 150cm. Kartuska - jedyne zwężki robią dwa prawoskręty (które po otwarciu W-Z

      na Łostowickiej (na której de facto powinien być CPR w górę a w dół rowery powinny jechać jezdnią)? W najwęższym miejscu (koło kamieniarza) - 150cm. Kartuska - jedyne zwężki robią dwa prawoskręty (które po otwarciu W-Z powinny zniknąć) - znowu 150cm. Kołobrzeska - ponownie - zwężka przy prawoskręcie (i to w miejscu, gdzie miejsca starczyłoby na 2x2,5m dla pieszych i rowerzystów) - ale nadal 150cm. To gdzie jest to miejsce? Już odpowiadam, żebyś nie szukał - przy HCentrum na Miszewskiego. Tam, gdzie ze względu na brak wielu relacji skrętnych rowerzyści i tak jeżdżą ulicą. Na szczęście takie pomysły już nie przechodzą.

      • 2 5

      • oho, puszkarze minusują

        ale ustosunkować się to nie ma komu - bo wiedzą, że to prawda.

        • 1 3

      • (3)

        Przy kamieniarzu na Łostowickiej jest latarnia na chodniku i od jej krawędzi jest ok 50cm dla pieszych...dla rowerów 2m- sprawdź sobie inaczej przejść sie nie da. Kolejny przykład Kartuska z Powstańców Warszawskich przy

        Przy kamieniarzu na Łostowickiej jest latarnia na chodniku i od jej krawędzi jest ok 50cm dla pieszych...dla rowerów 2m- sprawdź sobie inaczej przejść sie nie da. Kolejny przykład Kartuska z Powstańców Warszawskich przy aptece- brak chodnika w ogóle - tu uznano ze schody są chyba chodnikiem. Dalej Nowe Ogrody przy Strzeleckiej- chodnik ok 60cm... Pojedz i sprawdź niedowiarku...

        • 3 1

        • dokładnie tak

          jest jeszcze parę innych miejsc i ciągów

          • 2 1

        • punktowe zwężenia nie są zwężeniami wg wymogów technicznych (1)

          dwa - napisałem chyba dość wyraźnie - prawoskręty zabrały całą przestrzeń. Trzy - połowy tych dróg rowerowych mogłoby nie być. Są tylko po to, żeby dresiki się nie denerwowały, że im rowerzysta jedzie

          • 0 0

          • Jakie punktowe??? To tylko kilka przykładów...juz widzę rowerzystów drących swoje japy w sytuacji "punktowego" zabrania drogi dla rowerów...chciałeś przykładów to je masz...teraz to ty wyszedłeś na hipokrytę...

            • 0 0

  • kto teraz chodzi ? (2)

    • 1 12

    • a co, sam tylko jeździsz czy biegasz? (1)

      • 3 1

      • rowerem

        • 0 0

  • xxx (1)

    Proponuje wszystkie urzedy postawic w jednym miejscu poza miastem, obok duzego parkingu i problem czesciowo zginie.Auta stoja na "chodnikach" bo nie ma innych miejsc.Ja zostawiam zawsze miejsce na dwie osoby i jest ok.

    • 5 8

    • Nie chodzi tylko o miejsce, ale dewastacje i zagrozenie dla pieszych. A moze piesi niech zaczna chodzic po ulicach i zostawia dla samochodow np. 2 metry. No co , nie zmiescic sie??

      • 6 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.