Opinie (311) 7 zablokowanych

  • Jest tylko jeden mały problem (1)

    W ciągu kilkudziesięciu lat (40-60) poziom wody podniesie się o 1-1.5m. No i będzie trzeba wszystko przebudować :-(

    • 3 11

    • To sie do Radomia przeniesie. Tylko tej stepki zal. Tej ze Szczecina.

      • 2 1

  • Zapamiętajcie moje słowa. (3)

    Wystarczy, że to się nie spodoba Berlinowi, a zaraz tam wjadą tzw. ekolodzy (Adam W. już się pewnie pakuje. Tylko przelew pójdzie). Następny krok to będzie tzw. komisja europejska (czyli organ pilnujący, aby nie było w Europie konkurencji dla Niemiec I Francji). Na sam koniec pójdzie KOD i reszta pożytecznych i**otów. Uwalą tę inwestycję.

    • 24 7

    • (1)

      Nie boj nic. Braun z Korwinem i Godek nas obronia.

      • 2 4

      • Ciężko mi jakoś uwierzyć w skuteczność ich obrony. Autostrady były potrzebne, żeby Niemcy i Francuzi mogli wozić towary na wschód, więc powstały. Z portami to już zupełnie inna bajka.

        • 6 0

    • Zapomniałem dodać, że takim pomysłom najlepiej się ukręca łeb przy pomocy ludzi, którzy uchodzą za Polaków. Boni, Lewandowski, Gräfin von Thun und Hohenstein, Zwiefka, Tusk, Hübner, Bielecki itd. W razie czego zawsze można powiedzieć, że to przecież nie Niemcy, a sami Polacy tak zadecydowali.

      • 3 0

  • Port (4)

    Ten cały port centralny nigdy nie powstanie. To są mrzonki. Niemcy do tego niedopuszczą. Pomogą im w tym władze Gdańska i całego Pomorza. Jak to powiedział Lewandowski, w Unii Europejskiej nie ma równości. Wygrywają

    Ten cały port centralny nigdy nie powstanie. To są mrzonki. Niemcy do tego niedopuszczą. Pomogą im w tym władze Gdańska i całego Pomorza. Jak to powiedział Lewandowski, w Unii Europejskiej nie ma równości. Wygrywają najsilniejsi gracze. Nimi są Niemcy. My musimy się podporządkować. Największa wymiana handlowa jest na osi wschód - zachód i zgodnie z wytycznymi Niemiec w Polsce mają rozwijać się regionu położone na tej osi czyli Warszawa Wrocław Poznań Kraków. Pomorzacy muszą nauczyć się żyć na prowincji. Tusk to powiedział już w latach dziewięćdziesiątych. Pod zaworem niemieckim i w czasach wolnego miasta port w Gdańsku był portem prowincjonalnym. Tak się teź teraz stanie prędzej czy później.

    • 17 17

    • (1)

      Kacperku już po dobranocce

      • 5 6

      • Odpowiedź

        Kacperek to dla mnie małolat Ty też dla mnie jesteś małolatem

        • 4 1

    • Był czas, że wolne miasto Gdańsk miało większe PKB niż cała nowa Polska.

      Dla Niemców to faktycznie była prowincja, jakby wyspa turystyczna.

      • 0 2

    • jakaś wieczorna wachta? Cały tabun prawych i sprawiedliwych wrócił po mszy wieczornej i pierdoły wypisuje

      • 2 3

  • tylko nie chińczycy!!!!

    tylko nie bierzcie chinoli do spółki bo skończy się jak nowy port w Hajfie budowany przez chińskich inwestorów (czytaj chiński rząd komunistyczny).... okazuje się że tak żydzi podpisali z nimi umowę (czytaj ktoś z rządu

    tylko nie bierzcie chinoli do spółki bo skończy się jak nowy port w Hajfie budowany przez chińskich inwestorów (czytaj chiński rząd komunistyczny).... okazuje się że tak żydzi podpisali z nimi umowę (czytaj ktoś z rządu wziął niezłą łapówę) że port jest eksterytorialny i obsługiwany przez chińskich pracowników przywiezionych tam specjalnie do obsługi a władze izraela nic nie mają tam do gadania.....więc nie popełnijcie tego samego błędu

    • 11 0

  • by uprzedzić tvPis (1)

    To wszystko mieściło się w planach i strategii rozwoju Portu. Gdańsk i nosiło mało efektowną nazwę portu zewnętrznego . Swirownia musi.polac to patriotycznym sosem stąd Narodowy albo Centralny w nazwie .

    • 12 4

    • Nazwa centralny przewijała się już za czasów PO.

      Poszukaj choćby na tym portalu. Chodzi o jego położenie.

      • 3 1

  • I dobrze. Bez inwestycji będziemy dalej kolonią niemiecką

    • 13 1

  • (2)

    Proszę portal Trójmiasto o wprowadzenie komentarzy z możliwością identyfikacji piszącego.
    Wasz portal staje się siedliskiem trolli!

    • 1 6

    • Bzdury (1)

      Chcę być anonimowy, a moderator i tak ma moje ip

      • 1 0

      • twoje ma

        ale ruskiego "studenta" z fabryki trolli pod leningradem już nie

        • 0 1

  • 23 września 1922 (3)

    "Sejm RP przyjął ustawę w sprawie budowy portu morskiego przy Gdyni na Pomorzu. Budowa ruszyła, ale prowadzono ją początkowo dość ospale, ograniczając się do robót ziemnych i wzniesienia tymczasowej przystani dla okrętów MW i schroniska dla rybaków."

    Czy coś się tam zmieniło przez ostatni wiek?

    • 0 6

    • tak, głównie dwa okresy

      1939-1945 - rozbudowa stoczni i zaplecza floty wojennej, przeniesienie z Gdańska działań związanych z przemysłem stoczniowy.

      1970 ~1990
      Jedna z największych stoczni w Europie. Na pewno największa suwnica i suchy dok.

      dalej już tylko zjazd...

      • 6 0

    • musieli do portu nowoczesne wówczas miasto dobudować... (1)

      to trochę zajmuje zasobów.

      • 0 2

      • miasto samo się zbudowało

        Miasto slumsów i substandardów.
        To nie złośliwość ale nazwanie faktów po imieniu. "biała Gdynia" to mit, to dwie trzy, ulice i budynki budowane przez instytucje państwowe. Reszta to byle dach nad głowa. Do dzisiaj

        Miasto slumsów i substandardów.
        To nie złośliwość ale nazwanie faktów po imieniu. "biała Gdynia" to mit, to dwie trzy, ulice i budynki budowane przez instytucje państwowe. Reszta to byle dach nad głowa. Do dzisiaj tego reliktem jest Pekin czy zbocza Oksywia.
        Przedwojenna Gdynia to brak podstawowych usług cywilizacyjnych, epidemie i przeludnienie. Ale tak wyglądał cały kraj a tu przynajmniej była praca.

        • 2 0

  • coś pięknego

    Bałtycki Port na miarę Gdańska, Polski i Europy. Bardzo się cieszę z tego artykułu.

    • 5 0

  • Jestem ciekaw czy wzięto pod uwagę

    wzrost poziomu morza o 1-2 metry do końca stulecia, kolejne 5-15 metrów do końca kolejnego oraz zamiar całkowitej dekarbonizacji gospodarki do 2050 roku i wpływ tegoż na transport morski vs szynowy

    • 2 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.